آموزشی

چگونه پیام های حذف شده در واتساپ را ببینیم؟

گاهی اوقات ممکن است بخواهید به دلایل مختلفی، پیام های حذف شده در واتساپ خود را مشاهده کنید؛ روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارند. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم ساده ترین راه مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ را معرفی کنیم.

دسترسی امن به واتساپ
خرید شماره مجازی واتساپ
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

روش‌های دیدن پیام های حذف شده واتساپ بدون برنامه

قبل از هر توضیحی، بهتر است بدانید که هیچ روش تضمین‌شده‌ای (غیر از اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود)، برای دیدن پیام حذف شده در Whatsapp وجود ندارد. به همین دلیل، ممکن است نتیجه انجام برخی از روش‌های معرفی‌شده مطلوب نباشد. با این حال، برنامه‌های مختلفی برای مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

ساده ترین روش مشاهده پیام حذف شده در واتساپ

تاریخچه نوتیفیکیشن (اعلان‌ها)

روش مشاهده تاریخچه اعلان‌ها برای مشاهده پیام حذف شده در واتساپ در برخی موارد کارساز است. در این شرایط حتما باید قبل از پاک شدن پیام موردنظر، اعلان آن را مشاهده کرده باشید. اگر چنین شرایطی وجود داشت، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی و سپس بخش Notification (اعلان‌‌ها)و قسمت History یا همان تاریخچه، بخشی از پیام‌های حذف شده در واتساپ را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مشکل حذف نشدن وضعیت واتساپ چگونه برطرف می شود؟

نسخه بکاپ واتساپ

اگر قبل از حذف شدن پیام موردنظر از چت‌های واتساپ خود بکاپ گرفته باشید، به راحتی می‌توانید پیام های حذف شده در این برنامه را مشاهده کنید؛ برای انجام این کار، تنها باید نسخه بکاپ گرفته‌شده را بازیابی کنید.

دیدن پیام‌‌ حذف شده واتساپ با استفاده از اپلیکیشن

همانطور که گفته شد، استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها بهترین روش برای مشاهده پیام های حذف شده واتساپ است. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، به راحتی می‌توانید پیام‌هایی که از قبل حذف شده‌است را مشاهده کنید. در ادامه دو مورد از بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به این موضوع را معرفی می‌کنیم.

ساده‌ترین راه دیدن پیام‌های حذف شده در واتساپ استفاده از برنامه Delete for everyone است. با استفاده از این برنامه، به راحتی می‌توانید پیام‌های حذف شده Whatsapp را ببینید.

لازم به ذکر است که برخی اپلیکیشن‌ها بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، دیگر قادر به نمایش پیام‌های حذف شده نخواهند بود؛ به همین دلیل، باید هرچه سریع‌تر برای مشاهده پیام‌های موردنظر خود، اقدام کنید. اما برنامه‌ای که در ادامه معرفی می‌شود، با قابلیت تنظیم زمان می‌تواند تمام پیام‌های حذف شده را نمایش دهد.

Delete for Everyone؛ ساده ترین راه مشاهده پیام حذف شده در واتساپ

اپلیکیشن Delete for Everyone یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به مشاهده پیام‌های حذف‌شده است. به طور کلی، کاربران زیادی در سراسر جهان از این برنامه استفاده می‌کنند. نحوه کار اپلیکیشن Delete for Everyone به گونه‌ای است که هنگام ورود به برنامه، تمام پیام‌های حذف‌شده به ترتیب زمان در یک فیلد مشخص، نمایش داده می‌شوند. این برنامه در دو نسخه اشتراکی و رایگان عرضه‌ شده‌است که در همان نسخه رایگان هم امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رابط کاربری آسان اپلیکیشن Delete for Everyone باعث می‌شود که شما کار سختی برای مشاهده پیام حذف شده در این برنامه نداشته باشید. الگوریتم این برنامه بر اساس برخی باگ‌های Whatsapp بنا شده است.

از برنامه‌های دیگر برای مشاهده پیام حذف شده واتساپ می‌توان به Notification History و  WhatsRemoved اشاره کرد. البته کارایی این برنامه‌ها تا کنون تضمین‌ نشده‌ است و امکان دارد که تمام پیام های حذف شده واتساپ را نمایش ندهند.

 معرفی اپلیکیشن Delete for Everyone

قابلیت‌های برنامه Delete for everyone

این برنامه از تمام نسخه‌های مختلف واتساپ پشتیبانی می‌کند. در واقع هر نسخه‌ای از واتساپ را که داشته باشید، می‌توانید از برنامه Delete for everyone | View Deleted Messages استفاده کنید. Delete for everyone تمام پیام‌های حذف شده واتساپ را طبق تاریخی که مشخص کرده‌اید، نمایش می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید پیام‌های موردنظر خود را هم در کادر مربوط به جستجو، پیدا کنید.

یکی دیگر از امکانات و قابلیت‌های برنامه View Deleted Messages یا همان Delete for everyone این است که شما می‌توانید تمام پیام‌های حذف‌شده Whatsapp را در یک صفحه مشاهده کنید.

آنچه در ساده ترین راه مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ خواندیم!

در این مقاله به چگونگی دیدن پیام‌های پاک‌‎شده در Whatsapp بدون برنامه و معرفی اپلیکیشن برای دیدن پیام‌های حذف شده واتساپ پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Delete for Everyone به راحتی پیام‌‌های پاک‌شده موردنظرتان را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که این روش‌های معرفی‌شده (به غیر از اپلیکیشن) ممکن است به صورت صد در صدی تمام پیام‌ها را نمایش ندهند یا اصلا کاربردی نباشند. به هر حال، استفاده از این اپلیکیشن را به شما توصیه می‌کنیم.

سوالات متداول در مورد مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ 

آیا می‌توان پیام‌های حذف شده واتساپ را مشاهده کرد؟

بله با استفاده از روش‌های معرفی‌شده در این مقاله، می‌توانید این کار را انجام دهید.

ساده ترین راه مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ چیست؟

استفاده از اپلیکیشن Delete for everyone | View Deleted Messages ساده ترین راه مشاهده پیام‌های حذف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا