آموزشی

بهترین برنامه‌های دوستیابی جایگزین تیندر در ایران

همانطور که می‌دانید، تیندر یکی از بهترین برنامه‌های دوست‌یابی در جهان است. این برنامه برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی دارد. همین مسئله باعث شده است تا در این مقاله از ارزانسل چند اپلیکیشن دوست‌یابی جایگزین تیندر در ایران را به شما معرفی کنیم.

1. برنامه دوستیابی اینترنتی با هم

یکی از برنامه‌هایی که در ایران به عنوان جایگزین تیندر شناخته می‌شود، باهم نام دارد. یکی از نکات جالب برنامه دوست‌یابی با هم این است که شما می‌توانید با کاربران دیگر بازی کنید. در این برنامه بخش چت، سرگرمی، اشتراک‌گذاری پست و تصاویر دلخواه و … وجود دارد که به صورت کاملا رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر به دنبال رفع مشکل ورود به تیندر هستید مقاله ما را از دست ندهید.

2. جایگزین تیندر در ایران با برنامه نزدیکا

بسیاری از افراد برنامه نزدیکا را به عنوان بهترین جایگزین Tinder در ایران می‌دانند. کاربران زیادی در این برنامه فعالیت می‌کنند؛ شما می‌توانید در نزدیکا مانند تلگرام با دیگران چت کنید و مانند اینستاگرام پست به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران مشاهده کنند.

جالب است بدانید که نزدیکا صرفا یک برنامه دوست‌یابی نیست؛ شما در این برنامه می‌توانید پیج کاری یا حتی فروشگاه انلاین ایجاد کنید و محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و به فروش برسانید.

برنامه دوستیابی جایگزین تیندر در ایران

3. دوستیابی مجازی با چیپسا (Chipsa)

چیپسا یکی از برنامه‌های دوست‌یابی غیرایرانی است که کاربران ایرانی زیادی دارد. کار با این برنامه راحت است؛ چیپسا نزدیک‌ترین افراد را از نظر موقعیت مکانی به شما نشان می‌دهد.

4. برنامه دوست‌یابی کیپو (Kippo)

Kippo هم یکی دیگر از برنامه‌های دوست‌یابی است که کاربران زیادی دارد. این برنامه در سال 2019 طراحی شد و امکانات رایگان زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ شما در برنامه کیپو می‌توانید با دیگر کاربران به گفتگو بپردازید.

5. دوستیابی با Coffee Meets Bagel

برنامه Coffee Meets Bagel هم یکی دیگر از بهترین برنامه‌های دوست‌یابی در جهان است. بیشتر کاربران این برنامه را ترکیه‌ای‌ها تشکیل می‌دهند؛ با این حال کاربران ایرانی زیادی را هم می‌توان در این برنامه پیدا کرد.

در قسمت صفحه چت با دیگران، پیام‌هایی به صورت پیشفرض وجود دارد؛ در شرایطی که نمی‌دانید باید چه پیامی به کاربر مقابل ارسال کنید، از این پیام‌ها استفاده نمایید.

برای آموزش نحوه نصب تیندر در ایران کلیک کنید.

6. برنامه همدم جایگزین تیندر در ایران

اکثر کاربران فعال در این برنامه، همدم را به عنوان بهترین جایگزین تیندر می‌شناسند. در این برنامه‌ می‌توانید با استفاده از آزمون شخصیتی، خودتان را بیشتر بشناسید و با توجه به خلقیات خود به دنبال برقراری ارتباط با کاربران دیگر باشید.

7. برنامه دوست یابی خارجی بامبل (Bumble)

بامبل هم مانند تیندر یکی از برنامه‌های دوست‌یابی معروف در جهان است که کاربران دختر و پسر زیادی دارد. اکثر کاربران این برنامه را افراد بین 20 تا 35 سال تشکیل می‌دهند.

در این برنامه می‌توانید به صورت آنلاین و تصویری با دیگر کاربران تماس بگیرید و فایل و تصاویر موردنظر خود را با دیگران به صورت رایگان به اشتراک بگذارید؛ امنیت تمام کاربران در بامبل تضمین‌شده است.

دوستیابی اینترنتی با برنامه‌های جایگزین تیندر در ایران

8. دوستیابی با برنامه بادو (Badoo)

بادو بهترین برنامه جایگزین تیندر در ایران و جهان است. این برنامه بیش از 350 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؛ رابط کاربری جذاب، امکان پیدا کردن افراد نزدیک به شما، قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو با سرعت بالا و کاملا رایگان، امنیت تضمین‌شده و … از مزایای بادو هستند.

جالب است بدانید که برخی از سلبریتی‌ها هم از برنامه Badoo استفاده می‌کنند و مانند اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در آن فعالیت دارند.

9. برنامه دوستیابی آنلاین ویسپی

ویسپی هم یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در لیست بهترین جایگزین تیندر در ایران قرار می‌گیرد؛ اولین نکته‌ای که توجه کاربران ایرانی را به این برنامه جلب می‌کند، پشتیبانی ویسپی از زبان فارسی است. در این برنامه می‌توانید به صورت رایگان و با سرعت بالا، با دیگر کاربران به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید.

10. دوستیابی اینترنتی با هستی

یکی دیگر از برنامه‌های دوست‌یابی ایرانی که کاربران زیادی دارد، هستی است. در هستی شما می‌توانید با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید و تصاویر دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین جایگزین تیندر در ایران کدام است؟

قبل از نصب برنامه‌های جایگزین تیندر، بهتر است بدانید که شما می‌توانید در همین برنامه‌ هم با خرید شماره مجازی تیندر از ارزانسل و استفاده از آن، فعالیت داشته باشید. در واقع این شماره مجازی تنها راه دور زدن محدودیت‌های تیندر در ایران است. اپلیکیشن های با هم، نزدیکا و همدم بهترین برنامه‌های ایرانی دوست‌یابی هستند که ساختاری شبیه به تیندر دارند؛ اگر به دنبال برنامه‌های خارجی دوست‌یابی شبیه به Tinder هستید، بامبل و بادو بهترین گزینه‌ها خواهند بود.

خرید شماره مجازی تیندر
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

آنچه در برنامه جایگزین تیندر بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی بهترین جایگزین تیندر در ایران پرداختیم و برنامه‌های دوست‌یابی زیادی را بررسی کردیم. اگر شما هم برنامه‌های دیگری را می‌شناسید، حتما آن را به ما معرفی کنید.

سوالات متداول در رابطه با جایگزین تیندر در ایران

1. بهترین جایگزین ایرانی تیندر کدام است؟

نزدیکا را می‌توان بهترین جایگزین ایرانی تیندر دانست.

2. بهترین جایگزین خارجی تیندر در ایران کدام است؟

بادو و بامبل بهترین جایگزین‌های خارجی تیندر هستند که سلبریتی‌های زیادی در آن فعالیت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا