آموزشی

مشکل حذف نشدن وضعیت واتساپ چگونه برطرف می شود؟

وضعیت واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در جهان است و کاربران زیادی دارد. یکی از قابلیت‌های این پیام‌رسان، گذاشتن استاتوس است؛ استاتوس در واتساپ تقریبا شبیه به استوری اینستاگرام است. برخی افراد هنوز نحوه حذف استاتوس واتساپ را نمی‌دانند. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم به سوال “چگونه استاتوس واتساپ را پاک کنیم؟” پاسخ دهیم.

اگر از کاربران فعال واتساپ هستید، احتمالا حذف استاتوس واتساپ یکی از کارهایی است که باید انجام دهید. در این‌جا نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم.

 

استاتوس چیست؟

وضعیت یا استاتوس (Status) که در ایران به آن وضعیت هم می‌گویند، یکی از راه‌های برقراری ارتباط با دیگران است؛ احتمالا شما هم با اینستاگرام کار کرده‌اید و با استوری آن آشنا هستید. استاتوس واتساپ هم تقریبا شبیه به استوری اینستاگرام است.

بسیاری از کاربران، از قابلیت استاتوس به عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند و روزمره خود را به نمایش می‌گذارند؛ اما برخی از کاربران این پیام‌رسان هم از استاتوس واتساپ برای تبلیغ کار یا خدماتشان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت‌های شماره مجازی رایگان

 

حذف استاتوس واتساپ چگونه انجام می‌شود؟

نحوه حذف استاتوس واتساپ

حذف استاتوس به هیچ عنوان دشوار نیست و طی چند ثانیه می‌توانید وضعیتی که منتشر کرده‌اید را حذف کنید. همانطور که گفته شد، برخی از کاربران با مشکل حذف نشدن وضعیت واتساپ مواجه هستند. در ادامه با استفاده از این مراحل، می‌توانید استاتوس واتساپ خود را حذف کنید.

  • در مرحله اول برنامه واتساپ را باز کنید. بعد از انجام این کار، لیستی از مخاطبینی که با آن‌ها گفتگو کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد؛ در قسمت پایین این صفحه، نواری وجود دارد که در آن چند بخش قرار گرفته‌اند. Status یکی از این بخش‌ها است.

حذف استاتوس واتساپ - مرحله 1

  • Status را انتخاب کنید. در این‌جا دو آیکون دوربین و مداد را مشاهده می‌کنید؛ آیکون دوربین برای گذاشتن استاتوس جدید و آیکون مداد برای ویرایش و تغییر استاتوس است. روی آیکون مداد کلیک کنید.
  • با انجام این کار، وارد صفحه ویرایش یا همان Edit استاتوس واتساپ خود خواهید شد. روی گزینه سه نقطه کلیک کنید.
  • با انجام این کار، سه گزینه فوروارد (Forward)، اشتراک‌گذاری (Share) و حذف (Delete) نمایش داده می‌شوند. در این‌جا باید گزینه Delete را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب Delete دو گزینه دیگر نمایش داده می‌شوند که یکی از آن‌ها Cancel و دیگری Delete Status Update است. در صورتی که گزینه اول را انتخاب کنید، استاتوس شما حذف نخواهد شد. در این‌جا باید روی گزینه Delete Status Update کلیک کنید.

به همین راحتی حذف استاتوس واتساپ انجام خواهد شد؛ شما می‌توانید برای هر تعداد استاتوسی که دارید، این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که اگر برای ثبت‌نام در واتساپ با شماره ایران مشکل دارید، به راحتی می‌توانید این مشکل را با خرید شماره مجازی واتساپ از ارزانسل، برطرف کنید.

خرید شماره مجازی واتساپ
خرید شماره مجازی واتساپ
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

چرا باید استاتوس واتساپ را پاک کنیم؟

برای پاسخ به سوال “چرا باید استاتوس واتساپ را پاک کنیم؟” باید دو کاربر را در نظر بگیریم:

  • کاربر اول، کاربری است که یک کسب و کار دارد یا خدماتی را ارائه می‌دهد؛ او می‌تواند از طریق استاتوس واتساپ، کسب و کار و خدمات خود را تبلیغ کند. در این شرایط اگر استاتوس‌های قدیمی و اضافه خود را پاک کند و استاتوس‌های جدیدتر منتشر کند، احتمال جذب مشتری بیشتر خواهد شد.
  • کاربر دوم، کاربری است که به اشتباه تصویر یا ویدیویی را به عنوان استاتوس واتساپ، منتشر کرده‌است؛ در این شرایط تنها راه، حذف کردن آن تصویر یا ویدیوی منتشرشده است. این کاربر با استفاده از روش گفته شده برای حذف استاتوس واتساپ، به راحتی می‌تواند تصویر یا ویدیوی موردنظر خود را حذف کند.

آنچه در حذف وضعیت واتساپ بررسی کردیم

در این مقاله با آموزش حذف استاتوس واتساپ همراه شما بودیم. اگر شما هم با مشکل حذف نشدن وضعیت واتساپ مواجه هستید، می‌توانید با استفاده از این روش، استاتوس واتساپ خود را حذف کنید.

سوالات متداول حذف استاتوس واتساپ

  • استاتوس واتساپ چیست؟

استاتوس یا وضعیت واتساپ، قابلیتی است که شما می‌توانید در آن روزمره خود را به نمایش بگذارید یا کسب و کار و خدمات خود را تبلیغ کنید. این قابلیت، تقریبا شبیه به استوری اینستاگرام است.

  • آیا حذف استاتوس واتساپ کار دشواری است؟

خیر؛ به راحتی با انجام چند مرحله و طی چند ثانیه، می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا