آموزشی

گوگل ویس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اگر به دنبال یک شماره غیرفیزیکی برای برقراری ارتباط با سراسر جهان بوده‌ باشید، احتمالا نام سرویس‌ گوگل ویس به گوشتان خورده‌است. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم به سوال گوگل ویس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ پاسخ دهیم. همچنین در ادامه ویژگی و مزایای این سرویس محبوب گوگل را معرفی کنیم.

گوگل ویس از محبوب‌ترین سرویس‌های گوگل است که کاربران زیادی از آن برای برقراری ارتباط با کاربران سراسر جهان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس، به صورت رایگان پیامک ارسال کنید.

معرفی گوگل ویس

گوگل ویس سرویس تلفن اینترنتی است. همانطور که از نام آن مشخص است، این سرویس توسط Google به کاربران ارائه می‌شود؛ با استفاده از گوگل ویس شما یک شماره تلفن آمریکا که مختص به خودتان است، خواهید داشت.

با شماره‌ای که از Google Voice دریافت می‌کنید، به راحتی می‌توانید به صورت تلفنی و پیامکی با دیگر کاربران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید که هزینه استفاده از این سرویس برای برقراری ارتباط با دیگر کاربران در سراسر کشورهای جهان، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ است.

کاربرد گوگل ویس

همانطور که گفته شد، سرویس گوگل ویس به شما یک شماره اختصاصی آمریکا می‌دهد. با استفاده از این شماره می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

بسیاری از کاربران، از Google Voice برای ساخت اکانت در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید از این شماره برای ساخت اکانت در تلگرام و واتساپ استفاده کنید؛ در این شرایط، امنیت شماره و اکانت شما تضمین‌شده خواهد بود و مشکلی برای اکانت به وجود نخواهد آمد.

گوگل ویس چیست و چه کاربردی دارد؟

علاوه بر این، می‌توانید با شماره گوگل ویس به راحتی با سراسر جهان به ویژه آمریکا و کانادا ارتباط برقرار کنید؛ هزینه برقراری این ارتباط چه به صورت پیامک چه به صورت تماس تلفنی، در اکثر موارد رایگان خواهد بود.

وریفای کردن شماره در پی‌پال و اپل‌ آی‌دی هم یکی دیگر از کاربردهای گوگل ویس است. همانطور که می‌دانید حساب پی‌پال و اپل آیدی را نمی‌توانید با شماره ایران وریفای کنید. در این شرایط، با استفاده از شماره گوگل ویس که متعلق به آمریکا است، به راحتی این کار را انجام دهید.

امکانات گوگل ویس

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات گوگل ویس که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند، قابلیت تبدیل ویس به متن است. در واقع شما می‌توانید ویس‌های دریافتی را تنها با یک کلیک، به متن تبدیل کنید.

از امکانات دیگر این سرویس گوگل می‌توان به رایگان بودن پیام‌های متنی ارسال‌شده و دریافتی اشاره کرد؛ برای انجام این کار، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید؛ علاوه بر این، شما می‌توانید تماس‌های تلفنی خود از طریق گوگل ویس را هم ضبط کنید که قابلیت منحصربه‌فردی است.

شما می‌توانید شماره گوگل ویس را در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. عدم وجود محدودیت در استفاده از این شماره در دستگاه‌های مختلف، باعث می‌شود که شما بتوانید در تمام دستگاه‌های خود مانند گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر از شماره Google Voice استفاده کنید.

ساخت اکانت گوگل ویس چگونه است؟

بعد از آشنایی با این سرویس کاربردی، احتمالا برایتان این سوال به وجود می‌آید که “نحوه ساخت گوگل ویس چگونه است؟” در ادامه به صورت مختصر و مرحله به مرحله، نحوه ساخت این اکانت را آموزش می‌دهیم.

  1. ورود به جیمیل: در مرحله اول، باید وارد جیمیل یا همان حساب کاربری گوگل خود شوید. در صورتی که از قبل وارد شده‌باشید، نیازی به انجام این مرحله نخواهد بود.
  2. ورود به سایت گوگل ویس: در این‌جا باید وارد سایت گوگل ویس شوید.
  3. وارد کردن کد و انتخاب شماره: بعد از ورود به سایت گوگل ویس، کد موردنظر خود را در کادر مشخص‌ شده وارد کنید تا شماره‌های مربوط به آن کد نمایش داده شوند.
  4. وارد کردن کد تایید: بعد از انتخاب شماره، باید یک شماره را برای ارسال کد تایید، وارد کنید؛ به دلیل تحریم بودن شماره‌های ایران، باید با خرید شماره مجازی این کار را انجام دهید.
  5. دریافت شماره و دانلود برنامه گوگل ویس: بعد از تایید شماره‌ای که وارد کردید، روی Claim کلیک کرده و سپس برنامه گوگل ویس را دانلود کنید. بعد از دانلود این برنامه، وارد همان جیمیل خود شوید و حریم خصوصی و امنیت این سرویس را تایید کنید.
Google Voice
Google Voice

خرید اکانت گوگل ویس

اگر نمی‌خواهید از پس این چالش‌های نسبتا دشوار عبور کنید، به راحتی می‌توانید با خرید شماره مجازی گوگل ویس به تمام این امکانات گفته‌شده دسترسی پیدا کنید. امروزه سایت‌های زیادی برای خرید اکانت گوگل ویس وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

برای خرید شماره مجازی گوگل ویس، ارزانسل بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. تمام خدمات ارزانسل با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؛ در این شرایط شما می‌توانید بهترین شماره مجازی‌ها را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

برای آموزش ساخت اکانت گوگل ویس در اندروید، آیفون و دسکتاپ مقاله ما را از دست ندهید.

آنچه در گوگل ویس بررسی کردیم

در این مقاله به سوال گوگل ویس چیست پاسخ دادیم و امکانات و ویژگی‌های آن را معرفی کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس محبوب گوگل، با سراسر جهان به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول در رابطه با گوگل ویس

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس یکی از سرویس‌های محبوب گوگل است که به شما این امکان را می‌دهد تا با شماره اختصاصی آمریکا، با سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

آیا گوگل ویس برای کاربران ایرانی قابل استفاده است؟

این سرویس گوگل برای کاربرانی که با آی‌پی ایران وارد می‌شوند، تحریم است؛ به همین دلیل، برای ورود به سایت Google Voice باید آی‌پی خود را تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا