آموزشی

نحوه بازیابی اکانت حذف شده تلگرام چگونه است؟

ممکن است به دلیل عدم فعالیت برای مدت زمان طولانی یا هر دلیل دیگری، اکانت تلگرام شما پاک یا به اصطلاح دیلیت شود. برخی از کاربران تصور می‌کنند که هیچ راهی برای بازگرداندن تلگرام پاک شده وجود ندارد. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم به سوال “چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟” پاسخ دهیم.

اگر اکانت تلگرام خود را به تازگی پاک‌ کرده‌اید، احتمالا برایتان این سوال به وجود می‌آید که “چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟” در این‌جا قصد داریم دو روش کاربردی برای انجام این کار را بیان کنیم.

روش‌های برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام

برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام کار دشواری نیست. در صورتی که برخی موارد را رعایت کنید، به راحتی می‌توانید اکانت پاک شده خود را بازیابی کنید. در ادامه قصد داریم نحوه برگرداندن تلگرام پاک شده با استفاده از ایمیل و شماره تماس را توضیح دهیم؛ توجه داشته باشید که اگر برای ثبت‌نام در تلگرام و ساخت اکانت جدید نیاز به شماره جدید دارید، می‌توانید با خرید شماره مجازی تلگرام از ارزانسل این کار را انجام دهید.

 

خرید شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی تلگرام
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

 

اگر به دنبال دسترسی به تلگرام بدون فیلترشکن هستید، مقاله ما را مطالعه کنید.

بازگردانی تلگرام پاک شده با شماره تلفن

می‌خواهید اکانت از دست رفته‌ی خود را بازیابی کنید؟ ابتدا به فروم اختصاصی تلگرام مراجعه کنید و درخواست بازیابی تلگرام خود را به انگلیسی ارسال کنید. در بخش شماره موبایل، شماره خود را با کد کشور ایران وارد کنید و درخواست بازیابی کنید.

بعد از بررسی توسط تیم پشتیبانی تلگرام و تایید درخواست شما، لینک و نحوه بازیابی اکانت تلگرام به ایمیلتان ارسال خواهد شد. در این ایمیل، تیم پشتیبانی تلگرام پسورد جدیدی را برایتان ایمیل می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید وارد اکانت تلگرام خود شوید.

 

بازگردانی تلگرام پاک شده با شماره تلفن

بازیابی اکانت تلگرام با ایمیل

اگر برایتان این سوال به وجود آمده است که “با ایمیل چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟” باید بگوییم که در این روش باید از تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده کرده باشید.

در واقع اگر تایید هویت دو مرحله‌ای را روی اکانت خود از قبل فعال کرده باشید، می‌توانید از طریق آن بعد از پاک شدن اکانت هم، آن را بازیابی کنید. همانطور که می‌دانید، هنگام فعال‌سازی تایید هویت دو مرحله‌ای، از شما یک ایمیل (اختیاری) درخواست می‌شود.

بعد از اینکه اکانت خود را حذف کردید، می‌توانید با همان شماره مجدد در تلگرام ثبت‌نام کنید؛ اما توجه داشته باشید که در قسمت پسوورد، ایمیلی که ثبت کرده‌ بودید را وارد کنید.

بازیابی اکانت تلگرام با ایمیل

بعد از انجام این کار، تلگرام به صورت خودکار یک کد فعال‌سازی به ایمیل شما ارسال می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید در تلگرام ثبت‌نام کنید.

البته در این روش به هیچ عنوان نمی‌توانید محتوای قبلی که در اکانت شما (قبل از پاک کردن اکانت) وجود داشت را بازگردانی کنید. در واقع اکانت شما به صورت خام و جدید خواهد بود و دیگر دسترسی به محتواهای قبلی نخواهید داشت.

آنچه در برگرداندن تلگرام پاک شده بررسی کردیم

در این مقاله به سوال “چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟” پاسخ کامل دادیم. دو روش مهم و کاربردی مربوط به انجام این کار را توضیح دادیم. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از روش‌های ساده‌ای که گفته شد، اکانت حذف شده خود را بازگردانید.

سوالات متداول در رابطه با بازگردانی بکاپ تلگرام

چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟

شما می‌توانید با استفاده از دو روش ایمیل و ارسال کد به شماره تماس، این کار را انجام دهید.

آیا برگرداندن تلگرام پاک شده کار دشواری است؟

خیر؛ اگر مراحل گفته شده را مرحله به مرحله انجام دهید، در سریع‌ترین زمان ممکن اکانت خود را بازگردانی خواهید کرد.

برای ساخت چند اکانت تلگرام، چه راهی وجود دارد؟

شما می‌توانید با خرید شماره مجازی به تعداد نامحدود اکانت تلگرام بسازید و از آن‌ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا