آموزشی

دسترسی به تلگرام بدون فیلترشکن امکان دارد؟

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا است. متاسفانه در سال‌های اخیر، استفاده از این پیام‌رسان محبوب در ایران بدون فیلترشکن امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل، بسیاری از کاربران به سمت استفاده از تلگرام بدون فیلتر روی آورده‌اند. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم تلگرام بدون فیلترشکن را به شما معرفی کنیم.

خرید شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی تلگرام
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

آیا تلگرام بدون فیلترشکن واقعی است؟

برخی افراد تصور می‌کنند که تلگرام بدون فیلتر تنها یک ترفند یا عبارت برای جذب کاربر و مخاطب است؛ اما توجه داشته باشید که تلگرام بدون فیلترشکن کاملا واقعی است و نسخه‌های مختلفی از آن وجود دارد.

این نسخه‌های غیررسمی تلگرام بعد از فیلتر شدن این برنامه در ایران، طراحی و ساخته‌ شده‌اند. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران ایرانی، از همین تلگرام‌های بدون فیلترشکن استفاده می‌کنند.

تلگرام بدون فیلتر چیست؟

کاربران ایرانی برای استفاده از نسخه اصلی تلگرام، حتما باید از فیلترشکن یا پروکسی استفاده کنند. در این شرایط، احتمال قطعی یا به وجود آمدن مشکل هنگام استفاده از برنامه، وجود دارد.

تلگرام بدون فیلترشکن، به نسخه‌های غیررسمی تلگرام گفته می‌شود که دقیقا همان کارایی یا حتی قابلیت‌های اضافه‌تری نسبت به نسخه اصلی تلگرام دارند؛ همانطور که نام این برنامه‌ها مشخص است، برای استفاده از این تلگرام‌ها نیازی به فیلترشکن یا پروکسی نیست.

برای دیدن راهنمای کامل ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی کلیک کنید.

تلگرام بدون فیلتر چیست؟
معرفی بهترین تلگرام بدون فیلتر

دلیل محبوبیت تلگرام بدون فیلترشکن چیست؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید به نیاز اصلی کاربران تلگرام توجه داشت. بدون شک تمام کاربران تلگرام از جمله کاربران ایرانی، می‌خواهند که بدون دردسر و به وجود آمدن مشکلی، به تلگرام متصل شوند و پیام‌های موردنظر خود را ارسال کرده یا تصاویر و ویدیو‌های دلخواه را دانلود کنند.

موارد بالا به دلیل فیلترینگ در ایران، برای کاربران ایرانی به راحتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل، اکثر کاربران دیگر تمایلی برای استفاده از تلگرام اصلی پیدا نمی‌کنند. در این شرایط است که تلگرام بدون فیلتر محبوبیت زیادی پیدا می‌کند.

در واقع اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این برنامه، همین امکان اتصال بی‌دردسر به تلگرام و دانلود محتواهای درون آن با سرعت بالا است. همانطور که گفته شد، برخی از قابلیت‌های تلگرام‌های بدون فیلترشکن هم بیشتر و بهتر از نسخه رسمی تلگرام است.

تلگرام بدون فیلتر بهترین راه‌حل برای استفاده نکردن از فیلترشکن جهت اتصال به تلگرام است. شما می‌توانید از این برنامه بدون نیاز به فیلترشکن و پروکسی، استفاده کنید.

استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن چه مزیت‌هایی به دنبال دارد؟

در صورتی که از بهترین تلگرام بدون فیلتر استفاده کنید، مطمئنا از تمام مزیت‌های یک پیام‌رسان بدون فیلتر و معتبر بهره‌مند خواهید شد. در ادامه برخی از مزیت‌های این برنامه را معرفی می‌کنیم.

اتصال بدون فیلترشکن

بدون شک اصلی‌ترین مزیت استفاده از تلگرام بدون فیلتر، قابلیت اتصال بدون فیلترشکن است. برخلاف نسخه رسمی، برای استفاده از این نسخه‌ به هیچ فیلترشکن یا پروکسی نیاز ندارید. همین مسئله، می‌تواند سرعت استفاده از برنامه را هم افزایش دهد.

قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه رسمی

همانطور که گفته شد، اگر از بهترین تلگرام بدون فیلتر استفاده کنید، می‌توانید از قابلیت و امکانات بیشتری نسبت به نسخه رسمی، بهره‌مند شوید. برای مثال، قابلیت ارسال پیام به صورت گروهی بدون نقل قول (نامی که در بالای پیام نمایش داده می‌شود) یکی از این قابلیت‌ها خواهد بود.

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با بهترین کیفیت

برقراری تماس صوتی و تصویری با تلگرام اصلی به دلیل استفاده فیلترشکن یا پروکسی، ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد. اما با تلگرام بدون فیلتر می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

ساخت شماره مجازی تلگرام از طریق سایت و برنامه چگونه است؟

تلگرام بدون فیلترشکن چیست؟
معرفی بهترین تلگرام بدون فیلترشکن

امکانات تلگرام بدون فیلتر شامل چه مواردی می‌شود؟

تلگرام بدون فیلتر امکانات زیادی دارد. البته برخی از نسخه‌های نه‌چندان مطرح، نمی‌توانند از تمام این امکانات برخوردار باشند. برای مثال، امنیت کاربران در این نسخه‌ها تضمین‌شده نیست.

اگر از بهترین تلگرام بدون فیلتر استفاده کنید، امنیت شما مانند نسخه رسمی تضمین‌شده خواهد بود؛ همچنین امکاناتی مانند فوروارد پیشرفته، ارسال پیام بدون نقل‌قول، قابلیت ارسال گروهی پیام‌ها، برقراری تماس صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و … از امکانات این تلگرام‌ها هستند.

اما یکی از امکانات منحصر به فردی که آن را هنوز در تلگرام اصلی نمی‌توان مشاهده کرد، برخورداری از حالت روح است. شما به راحتی می‌توانید با فعال کردن این حالت، بدون اینکه کاربران دیگر متوجه شوند، وارد تلگرام شوید و پیام‌های آن‌ها را بخوانید. در این حالت، بعد از خواندن پیام‌ها، دیگر تیک دوم در کنار پیام‌ها ظاهر نمی‌شود.

آنچه در تلگرم بدون فیلتر بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی تلگرام بدون فیلترشکن پرداختیم. اگر شما هم با نسخه رسمی مشکل دارید و نمی‌توانید به آن متصل شوید، به راحتی با استفاده از تلگرام بدون فیلتر، این مشکل را برطرف کنید.

سوالات متداول تلگرام بدون فیلترشکن

آیا تلگرام بدون فیلترشکن واقعی است؟

بله؛ نسخه‌های مختلفی از این تلگرام‌ها وجود دارند و قابل استفاده هستند.

چرا باید از تلگرام بدون فیلترشکن استفاده کنیم؟

تلگرام بدون فیلترشکن امکانات زیادی دارد و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن، قابل استفاده خواهد بود.

تلگرام بدن فیلتر چه امکاناتی دارد؟

این تلگرام حالت روح، فوروارد پیشرفته، فوروارد بدون نقل قول، فوروارد گروهی، برقراری تماس صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و سرعت را فراهم می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا