شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام از طریق سایت و برنامه

در این مقاله آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام از طریق نرم افزار و سایت را بررسی می‌کنیم. اگر شما نیز قصد دارید با این روش به تلگرام رکب بزنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا دو راهکار اصلی شماره مجازی رایگان برای تلگرام را به شما معرفی کنیم.

ساخت شماره مجازی تلگرام با استفاده از سایت

یکی از بهترین روش‌های ساخت شماره مجازی، استفاده از سایت‌هایی است که برای این کار آماده شده‌اند. مراحل ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام در این سایت‌ها دشوار نیست. مراحل این کار به ترتیب عبارتند از:

  • انتخاب سایت و ورود به آن
  • ثبت نام در سایت و ایجاد پنل
  • انتخاب شماره مورد نظر بر اساس موقعیت جغرافیایی
  •  تکمیل فرآیند ساخت و استفاده از شماره مجازی

معرفی بهترین سایت‌ها برای ساخت شماره مجازی تلگرام

امروزه از سایت شماره مجازی رایگان، در جهت ساخت شماره فیک برای تلگرام استفاده می‌کنند. این سایت‌ها با تسهیل ساخت شماره مجازی، امکان دریافت پیامک از کل جهان را نیز فراهم می‌کنند. کاربردی‌ترین سایت‌های مورد استفاده در این حوزه عبارتند از:

برای ساخت شماره مجازی از طریق سایت، اغلب مراحل مشابهی طی می‌شود. برای این کار لازم است که مراحل موجود در تصویر را به ترتیب طی کنید.

شما باید وارد سایت مورد نظر، شوید. سپس، پیش شماره دلخواه خود را انتخاب کنید تا شماره مجازی شما، ظاهر شود.

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام از طریق برنامه

یکی دیگر از بهترین روش‌های ساخت اکانت مجازی تلگرام استفاده از نرم افزار ساخت اکانت مجازی است. به این منظور می‌توانید با نصب برنامه مخصوص، مراحل ساخت شماره مجازی را آغاز کنید.

برخی از این برنامه‌ها کاملا رایگان هستند و برای استفاده کردن از آن‌ها نیازی به پرداخت هیچ مبلغی ندارید. همچنین این برنامه‌ها این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با صرف کمترین زمان ممکن، اکانت خود را آماده کنید. مهم‌ترین مراحل برای ساخت شماره مجازی در نرم افزار عبارتند از:

  • نصب نرم افزار مخصوص
  • ایجاد حساب
  • انتخاب شماره
  • استفاده از شماره

معرفی 2 نرم افزارها ساخت شماره مجازی برای تلگرام

امروزه نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان برای تلگرام شماره مجازی ساخت. یکی از بهترین برنامه‌هایی که در این زمینه می‌توان از آن استفاده کرد، برنامه talk2 است.

علاوه‌براین ساخت اکانت مجازی تلگرام با textnow نیز امکان‌پذیر است. textnow این فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد تا بدون محدودیت و به صورت رایگان شماره مجازی خود را انتخاب کنید.

ساخت شماره مجازی با برنامه talk2

برای ساخت شماره مجازی با برنامه talk2 کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور، دانلود کنید.
  • وارد برنامه شده و در کادر سفیدی که صفحه نشان می‌دهد، شماره خود را وارد کنید.
  • گزینه continue را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید کد چهار رقمی که به شماره همراه شما، پیامک شده است را وارد کادر کنید.

حالا برنامه یک شماره مجازی با کد کشورهای مختلف، به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن در برنامه‌های مختلف، استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی با برنامه textnow

برای ساخت شماره مجازی با برنامه textnow ابتدا باید اپلیکیشن را دانلود کنید و وارد برنامه شوید.

1. برای ورود به برنامه باید از طریق ایمیل، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

2. پس از ایجاد حساب کاربری، شما باید یک رمز عبور مطمئن که حاوی اعداد، حروف و کاراکترها باشد، برای خود بسازید.

مراحل ورود و ساخت اکانت در textnow

3. بعد از آن، لازم است یک پیش شماره یا کد کشور مورد نظر خود را در قسمت choose a phone number، وارد کنید.

4. حالا textnow، برای شما چند شماره لیست می‌کند که بعضی از آن‌ها رایگان و بعضی دیگر، پولی هستند. برای داشتن یک شماره مجازی رایگان، شما باید مواردی که نیاز به پرداخت ندارند را انتخاب کنید.

5. سپس وارد برنامه تلگرام شده و شماره دریافتی را وارد می‌کنید و منتظر می‌مانید تا درون برنامه کد ورود شما در قالب ویس یا پیام، ارسال شود.

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه textnow

یک میانبر سریع و بی دردسر برای شماره مجازی تلگرام

اگر از کلنجار رفتن با سایت‌ها و برنامه‌های رایگان خسته شده‌اید یا می‌خواهید از شماره خود در دراز مدت استفاده کنید، یک راه سریع و بی‌دردسر وجود دارد و آن هم خرید شماره مجازی تلگرام است. سایت‌های مختلفی خدمات مربوط به شماره مجازی را ارائه می‌دهند که می‌توانید به انتخاب خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

سایت ارزانسل امکان خرید شماره مجازی تلگرام از کشورهای مختلف را با بهترین قیمت برای شما فراهم می‌کند. همچنین ارزانسل از پشتیبانی قوی و قیمت مناسب نیز برخوردار است که وجه تمایز آن با سایر ارائه دهندگان محسوب می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان از طریق سایت و برنامه‌های متنوع را به شما آموزش دادیم. با این روش می‌توان از قابلیت‌های مختلف این پلتفرم استفاده کرد. با انجام مراحل این آموزش به راحتی می‌توانید شماره این پلتفرم را دریافت کنید و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا