شماره مجازی

ترفند رایگان برای ساخت شماره مجازی اندونزی

صاحب شدن یک خط تلفن در اندونزی، می‌تواند با ساخت یک شماره مجازی مرتبط با این کشور، به راحتی انجام شود. با استفاده از این شماره مجازی، شما می‌توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید. همچنین با استفاده از این خط‌ها، می‌توانید به کسانی که در اندونزی زندگی می‌کنند، به راحتی ارتباط برقرار کنید و حتی با آنها تصویری صحبت کنید. در واقع، برای این منظور، می‌توانید از برنامه واتساپ استفاده کنید.

 

شماره مجازی اندونزی

 

واتساپ یکی از بهترین نرم افزارهای تماس تصویری است که در دسترس قرار دارد. من شخصا همه تماس‌های صوتی و تصویری خود را با استفاده از این اپلیکیشن انجام می‌دهم و به شما نیز پیشنهاد می‌دهم از این مسنجر محبوب استفاده کنید. ممکن است به دلایل مختلفی نتوانید سیم کارت خود را تهیه کنید یا شاید حافظه گوشی شما پر شده باشد، اما ما یک راهکار فوق‌العاده برای شما داریم. لذا با ما همراه باشید.

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی اندونزی

سایت فالووران با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و کشور اندونزی را انتخاب کنید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی اندونزی از فالووران

شماره مجازی اندونزی چیست؟

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از شماره مجازی اندونزی با کد ۶۲+ برای ثبت نام و عضویت در وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. این شماره مجازی اندونزی به کاربران ایرانی، به دلیل محدودیت‌های موجود در همه حوزه‌ها، این امکان را می‌دهد تا به راحتی در وب‌سایت‌های بین‌المللی عضو شوند. با استفاده از این شماره مجازی، شما می‌توانید از تمامی قابلیت‌ها و امکاناتی که یک شماره واقعی در اختیارتان قرار می‌دهد، بهره‌مند شوید. تنها تفاوت این شماره با شماره‌های ایرانی، این است که شماره مجازی اندونزی بدون سیم‌کارت است و می‌توانید با استفاده از آن در اپلیکیشن‌های مختلفی مانند اینستاگرام، وایبر، وی چت، تلگرام، واتس‌اپ، توییتر و وب‌سایت‌های بین‌المللی ثبت نام کنید.

چرا شماره مجازی اندونزی

چرا شماره مجازی اندونزی

استفاده از شماره مجازی اندونزی یک راه غیرمعمول ولی فوق‌العاده برای کاربران است. چرا که علاوه بر امکانات خوبی که دارد، در بسیاری از مواقع کار شما را راه‌اندازی می‌کند.

گاهی اوقات شاید نخواهید شماره اصلی خود را به دست دیگران بدهید، یا حتی سیم‌کارتی نداشته باشید. گاهی اوقات هم اینطور باشد که چندین سیم‌کارت داشته باشید، اما باز هم به دنبال شماره دیگری هستید.

استفاده از شماره مجازی به شما توصیه می‌شود، چراکه چیز فیزیکی ندارد و نگهداری آن بسیار راحت است. دیگر نیازی به پیدا کردن یا نگرانی برای گم شدن سیم‌کارت‌هایتان نیست. همچنین، این امر خطر کلاهبرداری و دزدی را نیز از بین می‌برد.

با استفاده از شماره مجازی، شما دیگر نگران مسائلی مانند فروش شماره یا کلاهبرداری بعد از سرقت سیم‌کارت نخواهید بود. به همین دلیل، این راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات است. حال سوال این است که این شماره مجازی از کجا تهیه کنیم؟

آیا می دانید چگونه می توان شماره مجازی عراق را تهیه کرد؟

 

خرید شماره مجازی اندونزی

خرید شماره مجازی اندونزی

 

ما یک راه حل مطمئن برای شما تهیه کرده‌ایم. با مراجعه به پنل شماره مجازی سایت ارزان‌سل، شما می‌توانید با خیال راحت شماره مجازی اندونزی را خریداری کنید. این سایت در حال حاضر معتبرترین سایت است و با اعتماد به ارزان‌سل، به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

ساخت شماره مجازی اندونزی

ساخت شماره مجازی اندونزی بهترین و با کیفیت ترین شماره مجازی

 

حال اگر میخواهید خودتان یک شماره مجازی برای اندونزی بسازید نیز مشکلی وجود ندارد. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

آموزش ساخت شماره مجازی با smartcall

ابتدا برنامه SmartCall را دانلود و نصب کنید. سپس کشور مورد نظر خود یعنی ایران را انتخاب و تمام اطلاعات واقعی خود را وارد کنید. سپس، کدی به گوشی شما ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کرده و به قسمت بعدی بروید. در این مرحله، شماره مجازی ساخته شده را در منوی برنامه پیدا کنید. سپس، این شماره را در تلگرام وارد کرده و منتظر دریافت کد تأیید باشید.

 

سخن آخر

در گذشته، برنامه‌های زیادی برای ساخت شماره مجازی اندونزی وجود داشت. اما متأسفانه در حال حاضر تعداد کمتری از این برنامه‌ها در دسترس هستند. برخی نیز در صورت وجود، به زودی از دسترس خارج خواهند شد.

بنابراین، بهترین راه برای تهیه شماره مجازی معتبر این است که به سایت‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و از آنجا خرید خود را انجام دهید. با این روش، می‌توانید با آسودگی خاطر شماره مجازی خود را تهیه کنید.

 

سوالات متداول

آیا خرید شماره مجازی اندونزی همیشگی است؟

در واقع ما دو نوع شماره مجازی یک بار مصرف و اجاره ماهانه داریم. ما بر اساس نیاز خود میتوانید خرید کنید.

 

خرید شماره مجازی اندونزی قانونی است؟

بله. خرید شماره مجازی با خلاف قانون با هیچ ارگانی نیست.

 

آیا میتوان با خرید شماره مجازی در شبکه‌های اجتماعی فعال بود؟

بله. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی اندونزی ممکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا