شماره مجازی

آموزش کامل ساخت شماره مجازی ترکیه رایگان (با معرفی برنامه)

در این مقاله نحوه ساخت شماره مجازی با بهترین برنامه‌ها و سایت‌های رایگان را به شما آموزش می‌دهیم.

2 روش‌ دریافت شماره مجازی ترکیه

برای دسترسی به شماره مجازی دائمی ترکیه از طریق 2 راه می توان اقدام کرد:

ساخت شماره مجازی رایگان ترکیه

با ساخت شماره مجازی ترکیه، می‌توانید از آن در برنامه‌هایی مانند واتساپ، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از برنامه‌هایی مانند Burner، Textfree و Textnow به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان شماره ترکیه را بسازید. اما در این روش، احتمال سرقت اطلاعات شما بسیار زیاد است. در واقع، سیاست کاری برنامه‌های شماره مجازی رایگان به این صورت است که تعداد مشخصی شماره را از سرورهای اصلی خریداری کرده و به صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌کنند. این شماره‌ها پس از مدتی از دسترس کاربران قدیمی خارج می‌شوند و به دسترس کاربران جدید می‌آیند. بنابراین، شماره‌های مجازی رایگان پس از گذشت مدتی، مسدود می‌شوند و احتمال سرقت اطلاعات کاربران بالاست.

خرید شماره مجازی ترکیه

استفاده از پنل‌های معتبر فروش شماره مجازی، یک راه حل امن‌تر و قابل اعتماد برای تهیه شماره ترکیه است. این پنل‌ها امکانات مختلفی را برای مشتریان فراهم می کنند و اطلاعات شما در معرض هک و سرقت قرار نخواهد گرفت. سایت ارزانسل یکی از سایت‌های معتبری است که برای کاربرانش، شماره مجازی ترکیه را از کشورهای مختلف فراهم می‌کند. این سایت بیش از 60 شماره مجازی از کشورهای مختلف را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. این روش از لحاظ امنیتی بسیار بهتر از ساخت شماره مجازی رایگان است.

 

شماره مجازی ترکیه

 

برنامه‌های ساخت شماره مجازی ترکیه رایگان

برای داشتن یک شماره ترکیه باید آن را از سایت‌ و نرم افزارهای مختلف خریداری کنید. لذا لطفاً به دغدغه‌های کسب ‌وکاری خودتان توجه کنید و گول سودجویانی که با فروش برنامه‌های جعلی به شما زیان وارد می‌کنند را نخورید. در گذشته، ما شاهد افرادی بودیم که با ادعای داشتن برنامه‌هایی برای ساخت شماره مجازی ترکیه خدمات خود را عرضه می‌کردند و پس از بررسی، متوجه شدیم که این برنامه‌ها به جای ارائه شماره ترکیه، شماره‌ای از کشور دیگری را ارائه می‌کردند.

بنابراین، قبل از اعتماد به افرادی که با فروش برنامه‌های جعلی، به شما خدمات خود را عرضه می‌کنند، دقت کافی را به خرج دهید. بهترین برنامه‌ها برای ساخت شماره مجازی کشور ترکیه عبارت‌اند از:

  • CoverMe
  • Talkatone
  • Line2
  • TextNow

مراحل ساخت و دریافت سیم کارت مجازی ترکیه در تمامی این برنامه‌ها مشابه است. در ادامه روش دریافت شماره از طریق این یکی ازاین برنامه‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

برای خرید شماره مجازی ترکیه کلیک کنید

روش ساخت شماره مجازی ترکیه در برنامه TextNow 

برای اینکه بتوانید شماره فیک ترکیه رایگان برای خود بسازید، می توانید از سایت ها و نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید. یکی از برنامه هایی که برای ساخت شماره تلفن مجازی ترکیه مناسب است، TextNow است.برای ساخت شماره ترکیه در برنامه TextNow، مراحل زیر را به انجام برسانید:

  • ابتدا اپلیکیشن TextNow را از App Store یا Google Play دانلود و نصب کنید.
  • پس از دانلود اپلیکیشن را باز کنید و وارد قسمت Get started شوید.
  • اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، از جمله نام، آدرس ایمیل، و رمز عبور.
  • پس از دریافت کد تایید آن را در اپلیکیشن وارد کنید.
  • کشور ترکیه را انتخاب و یک شماره مجازی دریافت کنید.

با انجام این مراحل به سادگی می‌توانید برای خود شماره مجازی کشور ترکیه را بسازید.

برنامه ساخت شماره مجازی ترکیه

خرید شماره مجازی ترکیه برای تلگرام

افراد زیادی قصد دارند که برای استفاده از تلگرام، ساخت شماره مجازی کشور ترکیه را انجام دهند. زیرا تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها است. همچنین، برخی به دلیل داشتن کسب و کار در ترکیه، نیاز به برقراری ارتباط با کاربران ترکیه‌ای دارند. در این حالت، داشتن سیم کارت مجازی ترکیه با کد +90 بهترین گزینه است. 

در واقع، برای برقراری ارتباط با کاربران موردنظر، نیاز به شماره مجازی دائمی ترکیه است. اما لازم به ذکر است که تعداد محدودی سایت و تیم وجود دارند که خدمات شماره مجازی این کشور را ارائه می‌دهند و برای خرید باید از طریق این سایت‌ها استفاده کنید. 

به طور مثال اپلیکیشن TextNow یکی از برنامه‌های مناسب برای ساخت شماره مجازی به منظور نصب تلگرام است. با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود می‌توانید برای نصب تلگرام شماره ترکیه را دریافت کنید. 

با اینکه امکان دریافت شماره رایگان از این برنامه ها وجود دارد، اما بهتر است برای خرید شماره مجازی کشور ترکیه برای تلگرام اقدام کنید. زیرا شماره فیک ترکیه رایگان امن نیست و امکان سرقت اضلاعات شما وجود دارد.

ساخت شماره مجازی ترکیه برای تلگرام

کاربرد شماره ترکیه برای واتساپ

کاربرد دیگری که شماره مجازی کشور ترکیه دارد، نصب واتساپ با استفاده از این شماره است. همانطور که بسیاری از کسب و کارها با تلگرام انجام می شود، واتساپ نیز برای افراد زیادی کاربردی است. به همین دلیل شماره ترکیه برای واتساپ نیز کاربرد زیادی دارد. برخی از کشورها محدودیت‌هایی برای استفاده از واتساپ دارند. به همین دلیل می‌توانید با خرید یا دریافت رایگان این شماره‌ها، از واتساپ خود استفاده کنید.

 

کاربرد سیمکارت مجازی ترکیه

پیش از خرید شماره مجازی، بهتر است با کاربردهای آن آشنا شوید. در این بخش، ما قصد داریم کاربردهای شماره مجازی را برای شما توضیح دهیم. شماره مجازی آسیا- استانبول که از کشور ترکیه با پیش شماره +۹۹-۲۱۶ ارائه می‌شود، جزء شماره‌هایی است که می‌توانید در چندین کاربرد از آن استفاده کنید. به عنوان مثال:

Application of line without Turkish SIM card

– شما می‌توانید چندین تماس را با یک شماره تلفن مجازی یا چند شماره به طور همزمان داشته باشید.
–   می‌توانید با دیگران تماس بگیرید و شماره ترکیه را به نمایش بگذارید.
– این شماره‌ها امکان خصوصی شدن را دارند تا بتوانید با هر شخصی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.
– می‌توانید تماس خود را به یک شماره تلفن یا VoIP انتقال دهید.
– حتی می‌توانید با استفاده از این خط، تماس داخلی با افراد ساکن در ترکیه داشته باشید.
– شما می‌توانید به هر آدرس ایمیلی تماس صوتی بفرستید، فکس دریافت کنید و آن را مجدداً به آدرس ایمیل دلخواه خود بفرستید.
– شما می‌توانید بر اساس زمان به تماس‌های خود مسیر بدهید.
– از ویژگی دیگر این شماره‌ها این است که شما را برای تماس‌هایی که دارید آگاه می‌سازند.

به عنوان یک نکته، باید در نظر داشت که نام این شماره‌های تلفن، از جمله شماره DID، شماره مجازی و شماره تلفن محلی است. در واقع، تمامی این شماره‌ها واقعی هستند و شما فقط باید حضور مجازی داشته باشید تا آن‌ها را مدیریت کنید.

شماره مجازی مخصوص ترکیه

شماره مجازی مالزی نیز مانند شماره مجازی ترکیه از شماره های پرطرفدار در ایران است.

 

سخن پایانی

در حال حاضر، شماره‌های تلفن مجازی به خصوص شماره مجازی کشور ترکیه در بسیاری از موارد کاربرد دارند. با این حال، برای استفاده از آن‌ها با اطمینان خاطر، باید از ارائه‌دهنگان قابل اعتماد آن‌ها را تهیه کرد. برخی برنامه‌ها نیز برای ساخت شماره مجازی ترکیه ارائه شده‌اند، اما باید توجه داشت که ممکن است مانند بسیاری از برنامه‌های قبلی، به طور ناگهانی از دسترس خارج شوند.

بنابراین، برای استفاده از شماره‌های مجازی، بهتر است به جایگاه‌های معتبر مراجعه کرده و قبل از خرید یا استفاده از آن‌ها، تحقیقات لازم را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا