شماره مجازی

ترفند رایگان برای ساخت شماره مجازی آمریکا

نیاز بسیاری از کاربران پلتفرم گوگل ویس به ساخت شماره مجازی این سرویس می باشد. گوگل به عنوان یکی از بهترین شرکت های فناوری جهان، همواره تمرکز خود را برای ساده سازی فعالیت کاربران در فضای اینترنت قرار داده است. یکی از خدماتی که گوگل ارائه می دهد، مرورگر کروم است.

اما برای حال حاضر، بهتر است از بحث اصلی خود یعنی ساخت شماره مجازی گوگل ویس صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، می توانید ادامه مطلب را ملاحظه نمایید.

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس چیست

قبل از آموزش ساخت شماره مجازی گوگل ویس، بهتر است کمی به توضیحاتی درباره این پلتفرم بپردازیم.

گوگل ویس یک سرویس تماس صوتی و ارسال پیامک است که توسط شرکت گوگل در سال 2009 عرضه شده است. با استفاده از این سرویس، می توانید به راحتی تماس های صوتی برقرار کنید و پیامک های خود را ارسال و دریافت کنید. استفاده از گوگل ویس به صورت کاملا رایگان و بر بستر اینترنت قابل انجام است.

این سرویس برای کاربران سرویس G Suite در کانادا، دانمارک، فرانسه، هلند، پرتغال، سوئیس، سوئد و انگلیس در دسترس است. با توجه به اینکه گوگل ویس بر بستر اینترنت عرضه شده است، می توانید برای استفاده از آن، یک VoIP ایجاد کنید.

با داشتن یک شماره در گوگل ویس، می توانید به سرویس خود از طریق چندین سیستم و گوشی دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین، سرویس گوگل ویس تمامی تماس ها و پیامک های شما را نگهداری می کند.

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی گوگل ویس

سایت ارزانسل با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و گوگل ویس را انتخاب کنید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس از ما

امکانات گوگل Voice

امکانات گوگل Voice

گوگل ویس (Google Voice) با امکانات زیادی همراه است که عبارتند از:

  •  دسترسی به اطلاعات تماس های خود از هر دستگاهی و با استفاده از اطلاعات کاربری خود.
  • قابلیت ارسال پیام های گروهی در گوگل ویس.
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات تماس های خود.
  • داشتن یک منشی تلفنی به صورت آنلاین.
  • قابلیت ایجاد سیستم انتظار تماس برای شما.
  •  این سرویس به شما امکان برقراری تماس های بین المللی را بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی می‌دهد.

 

مزایای سرویس گوگل ویس

مزایای سرویس گوگل ویس

سرویس گوگل ویس با امکانات فراوانی همراه است که به شما امکاناتی مانند زیر را می‌دهد:

  • ادغام تماس ها و پیامک های خود در گوگل ویس.
  • شناسایی گیرنده تماس در گوگل ویس.
  •  داشتن رونوشتی از هر تماس صوتی خود در گوگل ویس.
  •  ضبط تماس های صوتی در گوگل ویس.
  •  تنظیم پیام خوش آمدگویی برای مخاطبان در گوگل ویس.
  •  فیلتر کردن اسپم در گوگل ویس.

لازم به ذکر است که این موارد تنها نمونه‌ای از مزایا و امکانات گوگل ویس هستند و شما می‌توانید برای برآورده کردن نیازهای خود، از ویژگی‌های دیگر این پلتفرم نیز بهره بگیرید.

کاربرد گوگل ویس چیست؟

با استفاده از شماره گوگل ویس، می توانید حساب کاربری در واتساپ و تلگرام ایجاد کنید. به همین دلیل، افرادی که برای فعالیت‌های کاری خود به یک شماره آمریکایی نیاز دارند، می توانند با استفاده از شماره مجازی گوگل این کار را انجام دهند. همچنین، با استفاده از شماره مجازی گوگل، می توانید به راحتی Apple ID نیز ایجاد کنید.

آموزش دریافت شماره مجازی گوگل ویس

راه دریافت شماره مجازی گوگل ویس

با استفاده از گوگل ویس می‌توانید تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید، اما برای استفاده از این قابلیت‌ها، به یک شماره مجازی نیاز دارید. منظور از شماره مجازی در اینجا، شماره مجازی کشور آمریکا است که گوگل ویس برای تمام کاربران ایالات متحده یک شماره مجازی در نظر گرفته است.

با این حال، برای کاربران ایرانی ساخت شماره مجازی گوگل ویس با محدودیت همراه است. به دلیل فیلترینگ گوگل در ایران، برخی کاربران ایرانی با مشکل روبرو شده‌اند. با این حال، راه حلی برای دور زدن این تحریم و استفاده از قابلیت‌های گوگل ویس در اختیار شماست. با رعایت مراحل زیر، می‌توانید از این خدمات بهره ببرید.

 

ساخت شماره مجازی آمریکا

گوگل ویس به کاربران خود شماره مجازی آمریکایی ارائه می‌دهد. برای ساخت شماره مجازی گوگل ویس، ابتدا باید با استفاده از پلتفرم‌های مختلف، یک شماره مجازی آمریکایی تهیه کنید تا بتوانید در گوگل ویس ثبت نام کنید.

برای تهیه شماره مجازی آمریکایی، راه‌های متعددی وجود دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای خرید شماره مجازی آمریکایی، به پلتفرم ارزانسل مراجعه کنید. تیم ارزانسل با بالاترین سطح امنیت، به شما بهترین شماره مجازی آمریکایی را ارائه می‌دهد.

 

استفاده از IP آمریکا

تا این مرحله، شما نصف راه ساخت شماره مجازی گوگل ویس را طی کرده‌اید. شما در حال حاضر یک شماره مجازی با کد آمریکا دارید که می‌توانید با استفاده از آن در گوگل ویس ثبت نام کنید. با این حال، به دلیل فیلتر شدن گوگل ویس برای کاربران ایرانی، برای ثبت نام در گوگل ویس و دریافت شماره مجازی، نیاز به IP کشور آمریکا دارید.

برای رفع این نیاز، باید از فیلتر شکن‌های ثابتی استفاده کنید که IP کشور آمریکا را برای شما فراهم کنند. قبل از استفاده از فیلتر شکن، اطمینان حاصل کنید که مخصوص تخصیص IP کشور آمریکا است و نه کشور دیگری.

اکنون شما تمام شرایط لازم برای ساخت شماره مجازی گوگل ویس را دارید. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در مرحله اول کافی است به گوگل ویس مراجعه کنید و بر روی گزینه For personal use کلیک کنید.
  • بعد از آن نسخه مدنظر خود را انتخاب کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی گوگل ویس

  • در مرحله بعد لیستی از شماره های مجازی گوگل ویس به شما نشان داده می شود. به دلخواه یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی گوگل ویس

  • در مرحله بعد باید شماره مجازی دیگر خود را وارد کنید تا کد تایید به آن فرستاده شود. بعد از دریافت کد تایید، کد را در کادر مربوطه وارد کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی گوگل ویس

  • در مرحله آخر و بعد از انجام این مراحل، پیامی جهت ثبت موفقیت آمیز شما نمایش داده می شود. کافی است بر روی گزینه finish کلیک کنید.

مرحله 4 ساخت شماره مجازی گوگل ویس

بد نیست به انواع برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ نیز نگاهی بیندازید.

 

سخن آخر در مورد Google Voice

گوگل ویس به عنوان یکی از سرویس‌های پرطرفدار گوگل، برای برقراری تماس در بستر اینترنت، یک راه حل مناسب است. در این مقاله، به آموزش ساخت شماره مجازی گوگل ویس پرداختیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله، به برداشتن حداکثر استفاده از این سرویس بپردازید.

 

سوالات متداول

اهمیت استفاده از گوگل ویس برای اپل آیدی چیست؟

اپل، شماره‌های ایرانی را برای استفاده در سرویس‌های خود به عنوان شماره معتبر تأیید نمی‌کند. با توجه به اینکه از خردادماه ۱۴۰۰، اپل به دنبال اضافه کردن تایید دو مرحله‌ی بسیار جدی است، استفاده از شماره مجازی دائمی گوگل ویس بهترین راه حل برای این محدودیت‌های اپل است.

 

ساخت حساب گوگل ویس در ایران چگونه ممکن است؟

اگر دسترسی شما به شماره آمریکا برای ساخت گوگل وویس در ایران محدود است، می توانید از طریق وب سایت هایی که حساب کاربری گوگل وویس را به فروش می رسانند، خودتان یک حساب کاربری بسازید و با آسانی از خدمات این برنامه استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا