شماره مجازی

بهترین سایت برای خرید شماره مجازی همراه اول

در اینجا به معرفی برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول می‌پردازیم. با ورود انسان به دوران تکنولوژی، از هر روشی برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود. در ابتدا با تولید رابط فیزیکی سیم کارت، برقراری تماس به سادگی امکان‌پذیر شد. در اوایل عصر فناوری دیجیتال، سیم کارت‌ها هزینه بالایی داشتند.

امروزه شماره‌های مجازی به جایگزینی برای شماره‌های واقعی شده‌اند و با ظهور آن‌ها، صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای مردم امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید در منزل خود و در لحظه، یک شماره مجازی دریافت کنید و بدون داشتن یک سیم کارت فیزیکی، دارای یک شماره ثابت باشید.

سیم کارت‌های شماره مجازی در بستر اپراتورهای مختلفی ایجاد می‌شوند و هر کشور دارای یک سری اپراتور است که خدمات شماره و سیم کارت را به کاربران ارائه می‌دهند. یکی از این اپراتورها، همراه اول است که خدمات شماره مجازی را نیز ارائه می‌دهد و بسیاری از کاربران از این خدمات استفاده می‌کنند.

چرا استفاده از شماره مجازی همراه اول؟

چرا استفاده از شماره مجازی همراه اول

افرادی که مایل به استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول هستند، در واقع به دنبال استفاده از پیش شماره‌های ایرانی هستند اما با روش مجازی. آن‌ها نیاز به داشتن یک شماره همراه اول دارند، اما برای استفاده از آن‌ها نیازی به سیم کارت و رابط فیزیکی ندارند.

اگر شما نیز به دنبال این خدمات هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را دنبال کنید و با ما همراه باشید.

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی همراه اول

سایت فالووران با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی

منظور از شماره مجازی همراه اول چیست؟

منظور از شماره مجازی همراه اول چیست

مناسب است قبل از معرفی برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول، به معرفی چیستی شماره مجازی همراه اول بپردازیم. در بخش قبل با تاریخچه شماره‌های مجازی آشنا شده‌ایم، اما اطلاعاتی که در ادامه به شما منتقل خواهیم کرد، قادر خواهد بود بهتر درک کنید.

شماره مجازی همراه اول، شماره‌ای است که مانند یک شماره واقعی به نظر می‌رسد، اما به جای پیوستن به شبکه تلفن همراه، بر روی اینترنت فعال می‌شود. این خدمات به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به سیم کارت و داشتن یک دستگاه تلفن همراه، به شماره‌ای دسترسی داشته باشند.

شماره مجازی همراه اول از نظر شکل مجازی است، اما از نظر پیام‌رسانی و محتوایی همانند شماره همراه واقعی عمل می‌کند. برخلاف سیم کارت ثابت و سیم کارت دائمی، شماره مجازی همراه اول برای هر شخص قابل تغییر است و به راحتی قابل جابجایی بین دستگاه‌های مختلف است.

به کاربران این خدمات، امکاناتی مانند پیام‌رسانی، تماس صوتی و تصویری، ارسال و دریافت پیامک، ایمیل، فیلترینگ تماس‌ها و پیام‌ها و … ارائه می‌شود.

شرایط تهیه شماره مجازی

شرایط تهیه شماره مجازی

لازم است ابتدا بدانید که برای داشتن یک شماره، نیاز به تهیه یک سیم کارت تحت یک اپراتور خاص است، مثل ایرانسل یا همراه اول. با این حال، شماره‌های مجازی، شماره‌هایی هستند که تحت هیچ یک از این اپراتورها فعالیت نمی‌کنند و به صورت مجازی از روی اینترنت فعال می‌شوند.

ضمنا این موضوع را نیز باید ذکر کرد که ظهور شماره‌های مجازی به معنای حذف شماره‌های تحت سیم کارت نیست. در بسیاری از موارد، کسب و کارها دارای شماره‌هایی هستند که کدشان متعلق به کشوری دیگر است و این شماره‌ها، هرگز از طریق برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول قابل دریافت نیستند. اما به طور کلی، شماره‌های مجازی با پیش شماره کشور دیگری نیز وجود دارند.

استفاده از شماره‌های مجازی توسط کسب و کارها، به آن‌ها اعتبار بیشتری می‌بخشد. با استفاده از شماره‌های مجازی، کسب و کارها می‌توانند به خدمات و محصولات خود اعتبار ببخشند. طبق آمارها، در حال حاضر حدود 22 تا 32 هزار مشاغل وجود دارند، که به صورت بیرون کشوری خدمات رسانی می‌کنند.

در حال حاضر می‌توان با مراجعه به پلتفرم‌ها، وب‌سایت‌ها و ربات‌های مختلف، به راحتی شماره مجازی دریافت کرد. در این زمینه، بسیاری از برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و ربات‌ها برای دریافت شماره مجازی وجود دارند. اما اگر به خرید شماره مجازی از یک سایت معتبر فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت ارزانسل استفاده کنید.

 

ساخت شماره مجازی همراه اول

ساخت شماره مجازی همراه اول

با مطالعه ی این بخش، با ساختار کلی و کاربردهای شماره‌های مجازی آشنا شدید. باید بگوییم که هیچ چیزی با عنوان برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول وجود ندارد، حتی خود وب‌سایت رسمی همراه اول این سرویس را ارائه نمی‌دهد.

در حال حاضر شرکتی وجود ندارد که خدمات شماره‌های مجازی همراه اول را ارائه دهد، اما اگر چنین شرکتی وجود داشته باشد، قابلیت درآمدزایی بالایی را خواهد داشت، البته به شرط اینکه به طور قانونی فعالیت خود را انجام دهد، در غیر این صورت، برخورد جدی از سوی اپراتور همراه اول دریافت خواهد کرد.

معمولا برنامه‌های ساخت شماره مجازی همراه اول، نحوه کارکردی بسیار ساده‌ای دارند. به عنوان مثال، این برنامه یا وب‌سایت، درخواست دریافت کد ملی و اطلاعات شخصی فرد را از طریق فرم‌های مختلف دریافت می‌کند. اما باید توجه داشت که تنها اگر این پلتفرم رسمی باشد و اطلاعات را با رعایت قوانین حریم خصوصی فرد جمع‌آوری کند، هیچ تخلفی صورت نمی‌گیرد.

برنامه‌هایی مانند NextPlus که شماره‌های مجازی بین‌المللی را ارائه می‌دهند، اطلاعات فردی را دریافت نمی‌کنند و این موضوع نیز باعث شده است که این برنامه‌ها به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده از شماره‌های مجازی، محسوب شوند.

 

ساخت  شماره مجازی با پیش شماره ایران

ساخت  شماره مجازی با پیش شماره ایران

در بخش قبلی با مطالعه، فهمیدید که چیزی به عنوان برنامه ساخت شماره مجازی همراه اول وجود ندارد و کاربران به دنبال دریافت شماره مجازی ایرانی هستند.

باید بگوییم که تا به حال هیچ برنامه‌ای برای ساخت شماره مجازی ایرانی وجود ندارد. در حال حاضر، استفاده از شماره‌های مجازی با پیش شماره ایران (98+) تخلف محسوب می‌شود و به طور کلی شماره مجازی با پیش شماره ایرانی موجود نیست.

معمولا کسب و کارهای ایرانی برای استفاده از شماره‌های مجازی در کسب و کار خود، به دنبال راهکارهای دیگری از جمله استفاده از شماره‌های مجازی خارجی هستند.

 

سخن نهایی

با توجه به اطلاعاتی که در دسترس داریم، باید بگوییم که هیچ برنامه‌ای برای ساخت شماره مجازی همراه اول وجود ندارد. پس بهتر است زمان خود را صرف جستجوی چنین برنامه‌ای نکنید و از این مقاله برای بهبود اطلاعات خود و کسب بهره کافی استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا