شماره مجازی

معرفی 6 تا از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان

برنامه‌های زیادی برای ساخت شماره مجازی وجود دارند که می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را از Google Play یا App Store دانلود کنید. اما آیا بهترین برنامه‌ ساخت شماره مجازی رایگان را می‌شناسید؟ ما در این بخش 6 عدد از بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها را برای شما بررسی خواهیم کرد.

1.    برنامه ساخت شماره مجازی رایگان textnow

این برنامه شماره مجاری رایگان را می‌توانید به ‌راحتی از Google Play  دانلود کنید. برای فعال‌سازی این برنامه نیاز به شماره تلفن ندارید. textnow  به‌راحتی با اکانت فیس بوک راه‌اندازی می‌شود. این برنامه امکاناتی از جمله ارسال پیامک، برقراری تماس صوتی، ارسال صدا و ویدئو را دارد. همچنین در textnow  شما می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن Textnow قابلیت ارسال پیامک و تماس دارد.

از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به‌قابلیت ارسال ایموجی و انتخاب عکس زمینه دلخواه اشاره کرد. شماره‌های مجازی ساخته شده در این نرم افزار متعلق به ایالات متحده آمریکا یا کانادا است. اگر در داخل کشور استفاده از یک سرویس مشخص ممنوع شده باشد، شما با شماره مجازی از این نرم افزار به‌راحتی می‌توانید از این سرویس ممنوع شده، استفاده کنید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است. در ادامه نحوه کار این نرم‌افزار را برای شما شرح می‌دهیم.

آموزش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن textnow

1.در ابتدا برنامه را دانلود کنید.

2. پس از ورود به برنامه روی گزینه get start کلیک کنید.

3. در این مرحله کشور و شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه ورود به برنامه ساخت شماره مجازی textnow

4. روی گزینه Confirm this number کلیک کنید.

5. در این صفحه گزینه Free را انتخاب و روی next بزنید.

شماره مجازی رایگان Textnow برای تلگرام و واتس آپ بسازیم.

بعد از طی کردن مراحل بالا شما یک شماره مجازی رایگان به مدت یک ماه دارید که در اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتس آپ قابل استفاده است.

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که شماره مجازی تلگرام و واتس آپ احتمال فیلترینگ توسط کمپانی را دارند. با این کار از ورود کاربران غیرواقعی جلوگیری می‌شود. نکته بعدی که باید آن را در نظر بگیرید محدودیت این برنامه شماره مجازی رایگان است. Textnow تنها یک شماره مجازی به شما می‌دهد و برای شماره‌های بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. پس اگر به تعداد بیشتری شماره مجازی نیاز دارید، این برنامه مناسب شما نیست.

2. برنامه شماره مجازی رایگان 2ndline

2ndline را می‌توان به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ ساخت شماره مجازی رایگان دانست. این نرم افزار توسط کمپانی Textnow تولید شده است. تقریبا خصوصیات آن‌ها با هم شباهت دارد ولی دو نرم افزار متفاوت هستند.

یکی از امتیازهای ساخت شماره مجازی با 2ndline این است که شما می‌توانید شماره مجازی‌تان را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین این برنامه علاوه‌بر ارسال پیامک و برقراری تماس، امکان ارسال فایل را هم به شما می‌دهد. مهم‌ترین امکانات برنامه 2ndline به شرح زیر است:

  • ارسال و دریافت پیام‌های صوتی
  • امکان ارسال اموجی، استیکر و گیف
  • قابلیت ارسال و دریافت تصاویر
  • نمایش اطلاعات تماس گیرنده قبل از پاسخ
  • دارای قابلیت رمزگذاری روی پیامک‌ها
  • امکان انتخاب تصویر زمینه برای هر یک از مخاطبین

 اگر بیزینس‌من هستید و برای توسعه کسب و کار خود در زمینه بین‌المللی به شماره مجازی نیاز دارید، اپلیکیشن 2ndline گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

ساخت شماره مجازی با نرم افزار 2ndline امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و فایل دارد.

3. برنامه ساخت شماره مجازی textfree

نرم افزار textfree یک نرم افزار کاربردی برای کاربران در داخل کشور است. شما در این برنامه برای فعال‌سازی نیاز به وارد کردن شماره ندارید. در صورت استفاده از این اپلیکیشن شماره مجازی، همه پیام‌ها و تماس‌های شما در داخل کشور رایگان خواهد شد. در تماس‌های خارجی شما تنها 60 دقیقه فرصت مکالمه دارید و به‌ازای مابقی آن باید هزینه پرداخت کنید.

ساخت شماره مجازی با text free با امکان دریافت پیام‌ها و تماس‌های داخل کشور رایگان فراهم است.

4. ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه textplus

شما در نرم افزار textplus برای فعال‌سازی نیاز به وارد کردن شماره ندارید و داشتن ایمیل کافی است. در این برنامه ارتباط رایگان با خارج از کشور وجود دارد. مهم‌ترین امتیازات برنامه تکست پلاس به شرح زیر است:

  • یک برنامه رایگان برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا با کمترین خطا
  • دارای قابلیتی مهم در ساخت اکانت مجازی برای نرم افزارهایی مانند تلگرام و واتس آپ
  • دارای قابلیت ساخت اکانت مجازی در فیسبوک و پینترست
  • ارسال پیامک رایگان برای شماره‌های کانادا و آمریکا
  • داشتن تماس ارزان قیمت داخلی و خارجی

در تکست پلاس می‌توانید با شماره شهرهای معرفی شده در نرم افزار پیامک رایگان ارسال کنید. علاوه‌براین در نرم افزار textplus کاربرانی که این برنامه را دارند می‌توانند باهم ارتباط رایگان برقرار کنند.

نرم افزار textplus برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا با کمترین خطا استفاده می شود.

تفاوت textplus و nextplus چیست؟

nextplus یک نسخه‌ به‌روز شده از نرم افزار textPlus است. شما با نصب این برنامه می‌توانید تماس‌های صوتی و پیامک‌های رایگان با دوستان خود داشته باشید. در صورت ساخت شماره مجازی رایگان با nextplus می‌توانید با سایر شماره‌های بین المللی ارتباط برقرار کنید.

سازندگان این شرکت امکان ارسال تصویر و GIF را به نسخه نکست پلاس اضافه کرده‌اند. همچنین سرعت پیامک در نسخه پیشرفته بسیار بیشتر از نسخه قدیمی نرم افزار است. مهم‌ترین امکانات نرم افزار نکست پلاس به شرح زیر است:

  • قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و ios
  • اضافه شدن بخش Favorites list برای اضافه کردن مخاطبین
  • دارای امتیاز ارسال پیام‌های گروهی
  • ارسال سریع‌تر پیام‌ها
  • توانایی ارسال پیام‌های صوتی

اگر برای ارتباط در تلگرام نیاز به شماره مجازی دارید، برای ساخت شماره مجازی تلگرام بهترین انتخاب برای شما نرم افزار Textplus یا Nextplus است.

5. نرم افزار ساخت شماره مجازی Virtual sim

برای فعال‌سازی این نرم افزار نیاز به شماره تلفن دارید. در هنگام ساخت شماره مجازی با virtual sim  شما با استفاده از شماره موبایل خود یک شماره مجازی دریافت می‌کنید. با این شماره مجازی می‌توانید یک اکانت جدید تلگرام ایجاد کنید.

نکته مهمی که باید حتما به آن توجه کنید این است که شماره‌های این اپلیکیشن شماره مجازی فقط برای 24 ساعت به صورت رایگان فعال هستند. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید تا زمانی که از اکانت تلگرام خود خارج نشده‌اید از آن شماره به صورت رایگان استفاده کنید.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • تبلیغات آزاردهنده ندارد.
  • می‌توانید در آن ویدئو و تصویر به اشتراک بگذارید.
  • امتیاز خرید شماره تلفن حقیقی از بسیاری از کشور‌ها را دارد.
  • می‌توانید مکان فعلی خود را به اشتراک بگذارید.
  • قابلیت ارسال و دریافت پیامک و تماس دارد.

یکی از امتیازهای این برنامه امکان ارائه شماره‌های مجازی از همه‌ی کشورها است. در این برنامه شما می‌توانید شماره دلخواه خود را از هر کشوری انتخاب کنید.

6.    Talku؛ بهترین و پرامتیازترین برنامه ساخت شماره مجازی

talku پرامتیازترین برنامه شماره مجازی رایگان در نگاه کاربران، در سیستم عامل‌های اندروید و آیفون محسوب می‌شود. این اپلیکیشن به تازگی وارد بازار شده است. با نرم افزار ساخت شماره مجازی با talku در هر کجای جهان که باشید، می‌توانید یک شماره دوم داشته باشید.

با اپلیکیشن Talku می‌توان شماره مجازی رایگان در اندروید و آیفون ساخت.

آموزش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن talku

1.پس از ورود به اپلیکیشن به صفحه سوم برنامه بروید.

2. در صفحه سوم روی گزینه get start کلیک کنید.

3. در مرحله بعد روی گزینه sign up کلیک کنید.

مراحل آموزش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن talku4. در صفحه جدیدی که براتون باز میشه باید یک نام کاربری و یک ایمیل برای خودتان انتخاب کنید.

5. در این مرحله روی گزینه Continue کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود.

6. صفحه‌ای برای شروع کار با برنامه برای شما باز میشود که در آن باید مجدد روی گزینه Continue کلیک کنید.

روش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن talku

7. در این مرحله از نوار ابزار پایین صفحه ابتدا روی گزینه Discover کلیک کنید و بعد از Add a New Phone Number  می‌توانید شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

8. در این صفحه از کشور مورد نظر خود شماره انتخاب کنید.

تمام امکانات ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن talkuکاملا رایگان است.

با وجود جدید بودن این نرم افزار، کیفیت تماس‌ها و سرعت کارکرد اپلیکیشن بسیار عالی است. همچنین تقریبا تمام امکانات استفاده از آن رایگان است. استفاده از این برنامه هیچ هزینه اضافی از جمله رومینگ برای شما نخواهد داشت.

سخن‌آخر

در این مقاله چندین برنامه‌‌ ساخت شماره مجازی رایگان را به شما معرفی کردیم. این برنامه‌ها بسیار ساده و کاربردی هستند و روی تمامی گوشی‌ها نصب می شوند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که شماره‌ها موقت هستند و امکان از کار افتادن آنها وجود دارد. بهتر است اطلاعات شخصی خود را هرگز در شماره‌هایی که رایگان دریافت می‌کنید قرار ندهید و با دوستان و آشنایان خود از طریق آنها ارتباط برقرار نکنید. اگر حفظ اطلاعات شخصی برای شما اهمیت دارید می‌توانید از طریق سایت ارزانسل اقدام به خرید شماره مجازی کشور مورد نظر خود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا