آموزشی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه و سایت

شماره مجازی، شماره‌ای است که بدون استفاده از سیم‌کارت و شماره واقعی می‌توانید از آن برای استفاده از سرویس‌هایی که با شماره ایران تحریم شده‌است، استفاده کنید. ساخت شماره مجازی روش‌های مختلفی دارد. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم با آموزش ساخت شماره مجازی همراه شما باشیم و به سوال “چطور شماره مجازی بسازیم؟” پاسخ دهیم.

ساخت شماره مجازی روش‌های زیادی دارد. اگر برای شما هم این سوال به وجود آمده است که چطور شماره مجازی بسازیم؟ در ادامه همراه ما باشید.

روش‌های مختلف ساخت شماره مجازی

همانطور که گفته شد، ساخت شماره مجازی روش‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید با دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مربوط به ساخت شماره مجازی، این کار را انجام دهید. سایت‌های زیادی هم وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید شماره مجازی رایگان دریافت کنید.

امروزه سایت‌های مختلفی در ایران و جهان وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، شماره مجازی خریداری کنید. قیمت هر شماره مجازی با توجه به کشور موردنظر، متفاوت است. بهترین سایت ایرانی برای خرید شماره مجازی، ارزانسل است. در ارزانسل می توانید شماره هر کشوری را که می‌خواهید، با کمترین قیمت تهیه کنید.

خرید شماره مجازی
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

برای آموزش رفع ریپورت شماره مجازی کلیک کنید.

نحوه ایجاد شماره فیک رایگان

برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان

برنامه‌های رایگان زیادی برای ساختن شماره مجازی وجود دارند. در ادامه برخی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • TextPlus :TextPlus یکی از برنامه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید چندین شماره مجازی رایگان بسازید. تمام شماره‌های ساخته‌شده در این برنامه با کد +1 کشور آمریکا هستند. با استفاده از این شماره‌ها می‌توانید به کشورهای دیگر کاملا رایگان پیامک ارسال کنید و با هزینه کم، تماس بگیرید.
  • TextNow :TextNow هم مانند برنامه تکست‌پلاس، محبوبیت زیادی دارد. کاربران زیادی در ایران و سراسر جهان از این برنامه برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا به صورت رایگان، استفاده می‌کنند. با استفاده از برنامه TextNow هم می‌توانید چند شماره مختلف از کشورهای آمریکا و کانادا داشته باشید. این برنامه در دو نسخه اندروید و آیفون وجود دارد و قابل استفاده است.
  • SafeUM: یکی از برنامه‌هایی که در آن امکان ساخت شماره مجازی کشورهایی غیر از آمریکا و کانادا را دارید، SafeUM است. با استفاده از برنامه سیف یو‌ ام می‌توانید شماره مجازی کشور لاتویا که کد +371 دارد را بسازید.
  • Telos :Telos یکی از برنامه‌هایی است که برای ساخت شماره مجازی در آن محدودیت دارید. با استفاده از این برنامه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن شماره مجازی آمریکا بسازید اما در نسخه رایگان آن، تنها یک بار اجازه این کار را دارید.

کار با این برنامه‌ها به هیچ عنوان دشوار نیست و با ساخت اکانت، به راحتی می‌توانید شماره‌های موردنظر خود را بسازید.

دریافت شماره مجازی با سایت

در کنار برنامه‌های مختلف برای ساختن شماره مجازی، سایت‌های زیادی هم برای این کار وجود دارند. با مراجعه به این سایت‌ها و ساخت اکانت، به راحتی می‌توانید یک یا چند شماره مجازی به صورت رایگان دریافت کنید.

  • receive-sms: یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سایت‌ها برای ساخت شماره مجازی رایگان، receive-sms است. شما با مراجعه به این سایت و ساخت اکانت، می‌توانید بدون محدودیت شماره مجازی بسازید. جالب است بدانید که این سایت شماره‌های کشورهایی مانند روسیه، اسپانیا، هلند، هند و … را هم دارد.
  • freephonenum :freephonenum هم یکی دیگر از سایت‌های محبوب است که می‌توانید با مراجعه به آن، شماره مجازی آمریکا و کانادا با کد +1 دریافت کنید. این سایت هر 15 روز یک‌بار شماره‌های خود را به‌روز می‌کند.
  • sms.sellaite: اگر به دنبال سایتی برای دریافت شماره مجازی‌های خاص هستید، sms.sellaite انتخاب خوبی خواهد بود. شما با استفاده از این سایت می‌توانید شماره مجازی کشور استونی را دریافت کنید. جالب است بدانید که تمام شماره‌های مسدودشده و بدون استفاده توسط این سایت شناسایی و به سرعت از سایت حذف می‌شوند.

در کنار سایت‌های معتبر، سایت‌های تقلبی هم وجود دارند که شماره‌ای به کاربران نمی‌دهند و ممکن است به امنیت و حریم خصوصی کاربران نیز آسیب برسانند. توصیه می‌شود که قبل از ورود به سایت و استفاده از آن، از اعتبار سایت موردنظر اطمینان پیدا کنید.

چگونه شماره مجازی رایگان بسازیم؟

آنچه در ساخت شماره مجازی بررسی کردیم

در این مقاله به سوال چطور شماره مجازی بسازیم؟ پاسخ دادیم و روش‌های مختلف آن را بیان کردیم. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌ و سایت‌های معرفی‌شده به راحتی در مدت زمان کوتاهی، شماره مجازی خود را به صورت رایگان بسازید.

سوالات متداول در رابطه با ساخت شماره مجازی

آیا برای ساخت شماره مجازی باید هزینه بپردازم؟

خیر برای ساخت شماره مجازی نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

آیا استفاده از شماره مجازی خطرات امنیتی دارد؟

خیر استفاده از شماره مجازی (اگر از سایت یا برنامه معتبر تهیه شود) خطری برایتان نخواهد داشت.

مزایای استفاده از شماره مجازی چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از این شماره‌ها، از سرویس‌های تحریم‌شده برای شماره‌های ایرانی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا