آموزشی

آموزش نصب تیندر در ایران در گوشی آیفون و اندروید

تیندر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دوست‌یابی در جهان است که کاربران زیادی دارد. بسیاری از افراد در جهان از طریق همین برنامه با یکدیگر آشنا شدند؛ در این مقاله از ارزانسل قصد داریم با نحوه نصب تیندر در ایران همراه شما باشیم.

دسترسی و نصب تیندر در ایران چگونه است؟

به احتمال زیاد می‌دانید که کاربران ایرانی مشکل ورود به تیندر دارند و نصب این برنامه‌ به دلیل محدودیت‌هایی که برای کشور ایران وجود دارد، با مشکلاتی رو به رو است. شما می‌توانید با خرید شماره مجازی تیندر بدون هیچ نگرانی بابت محدودیت‌ها، این برنامه محبوب را نصب و در آن ثبت‌نام کنید.

خرید شماره مجازی تیندر
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

آموزش نصب تیندر در اندروید

تیندر هم برای گوشی‌های اندروید و هم برای گوشی‌های iOS قابل نصب و اجرا است. در ادامه نحوه نصب تیندر در ایران برای اندروید را توضیح می‌دهیم.

1. ابتدا وارد فروشگاه گوگل‌پلی شوید.

2. عبارت “Tinder” را جستجو کنید.

3. بعد از مشاهده آیکون برنامه تیندر، روی Install کلیک کنید تا فرآیند نصب آغاز شود.

نصب تیندر در ایران

  • همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت Tinder نیز، این مراحل را انجام دهید.

آموزش نصب تیندر از طریق سایت

4. بعد از اتمام نصب، وارد برنامه شوید.

5. در این مرحله صفحه اصلی تیندر را مشاهده خواهید کرد که برای ثبت نام روی عبارت “ورود” کلیک کنید. سه گزینه برای ثبت در برنامه تیندر خواهید داشت که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این سه گزینه شامل استفاده از حساب فیس‌بوک، حساب Google و شماره تلفن است. (توجه داشته باشید که شما در این برنامه امکان استفاده از شماره ایران را ندارید و باید با استفاده از شماره مجازی ارزانسل وارد آن شوید)

مرحله سوم آموزش نصب تیندر

6. حالا باید مشخصات خود را از قبیل نام، جنسیت، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و… را وارد کنید و گزینه Continue را بزنید.

آموزش تکمیل فرم ثبت نام در تیندر

7. در این مرحله باید یک شماره مجازی را وارد کنید. از آنجایی که این برنامه از ایران پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از سایت ارزانسل یک شماره مجازی بگیرید و آن را در این قسمت وارد کنید و منتظر SMS کد تایید باشید.

شماره مجازی برای ثبت نام در تیندر

8. در این قسمت، کد تاییدی را که به شماره مجازی شما اسال شده وارد کنید.

شماره مجازی ارزانسل برای ورود به تیندر

9. Allow Location را بزنید تا اجازه دهید که تیندر از موقعیت مکانی شما باخبر شود و افراد نزدیک به شما را شناسایی کند.

چگونه Tinder را نصب کنیم؟

10. بعد از انجام این مراحل، به راحتی می‌توانید از برنامه بدون محدودیت استفاده کنید و با افراد جدید آشنا شوید.

نحوه نصب تیندر در ایران برای آیفون

برای نصب تیندر در آیفون هم تقریبا باید مراحلی مشابه نصب Tinder در اندروید را طی کنید. در ادامه نحوه تیندر در ایران برای آیفون را توضیح می‌دهیم.

  1. برنامه AppStore را اجرا کنید.
  2. در قسمت مربوط به جستجو نام Tinder را وارد کرده و برنامه را پیدا کنید.
  3. گزینه install را انتخاب کنید تا این برنامه نصب شود.
  4. بعد از اتمام نصب، برنامه تیندر را اجرا کنید.
  5. بعد از ورود به صفحه اصلی تیندر، جهت ثبت‌نام در این برنامه گزینه شروع را انتخاب نمایید.
  6. برای ثبت‌نام سه روش انتخاب حساب فیس‌‎بوک، حساب اپل و شماره تلفن وجود دارد.
  7.  همانطور که می‌دانید، برای ثبت‌نام از شماره تلفن ایران نمی‌توانید استفاده کنید و باید با شماره مجازی این کار را انجام دهید.

بعد از انجام مراحل بالا، فرآیند ثبت‌نام تیندر در ایران به پایان می‌رسد و می‌توانید با استفاده از این برنامه با افراد جدید آشنا شوید.

محیط تیندر چگونه است؟

بعد از حل مشکل نصب تیندر در ایران و استفاده از آن، بهتر است با محیط این برنامه‌ها هم آشنا شوید. تیندر هم مانند اکثر اپلیکیشن‌های معروف بخش‌هایی مانند بیوگرافی، تصویر پروفایل و قابلیت‌هایی مانند لایک و دیسلایک تصاویر و پست‌ها را دارد.

جالب است بدانید که برای ارسال پیام به کاربر دیگر، باید موافقت او را هم دریافت کنید؛ بعد از موافقت کاربر موردنظر برای دریافت پیام، می‌توانید پیام خود را به او ارسال کنید. تنظیمات مختلفی هم برای جستجوی افراد در تیندر وجود دارد که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، افراد دلخواه خود را پیدا کنید.

در این برنامه قابلیت‌هایی مختلفی وجود دارد. برای مثال قابلیت Boost به شما این امکان را می‌دهد که برای 30 دقیقه، بیشتر در دید کاربران قرار داشته باشید؛ این قابلیت برای کاربران نسخه رایگان تنها یک بار در ماه رایگان خواهد بود.

قابلیت سوپر لایک هم یکی دیگر از قابلیت‌های جالب برنامه تیندر است. Super Like قابلیتی است که به کاربر مقابل نشان می‌دهد شما علاقه شدیدی برای صحبت کردن با او دارید. اگر از نسخه رایگان این برنامه استفاده می‌کنید، تنها 3 بار در روز به طور رایگان امکان استفاده از این قابلیت را خواهید داشت.

بخشی به نام دیسکاوری هم در برنامه تیندر وجود دارد. در صورتی که به درستی این بخش را تکمیل کنید، افرادی که مطابق سلیقه شما هستند، بیشتر نمایش داده می‌شوند. تیندر با استفاده از الگوریتم و جی‌پی‌اس، به شما این امکان را می‌دهد که افراد نزدیک به موقعیت خود را هم پیدا کنید. این قابلیت برای بسیاری از کاربران کاربردی است.

 

آنچه در مقاله نحوه نصب تیندر در ایران بررسی کردیم

در این مقاله از ارزانسل نحوه نصب تیندر در ایران را توضیح دادیم و به معرفی ویژگی‌ها و محیط این برنامه پرداختیم. برای ثبت‌نام و فعالیت در این برنامه، به یک شماره مجازی نیاز دارید. شما می‌توانید این شماره مجازی را با خیال راحت از ارزانسل تهیه کنید.

سوالات متداول در رابطه با نصب برنامه تیندر در ایران

1. آیا برای استفاده از برنامه تیندر باید هزینه پرداخت کنیم؟

برنامه تیندر در دو نسخه رایگان و پولی به کاربران عرضه می‌‎شود. جهت دسترسی به قابلیت‌های بیشتر و استفاده نامحدود از آن‌ها، باید هزینه پرداخت کنید.

2. آیا در برنامه تیندر می‌توانم افراد نزدیک به خود را پیدا کنم؟

بله افرادی که نزدیک به شما هستند و از این برنامه استفاده می‌کنند، نمایش داده خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا