دسته‌بندی نشده

بهترین اپلیکیشن شماره مجازی

امروزه اپلیکیشن و سایت‌های زیادی برای ساخت شماره مجازی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، شماره مجازی موردنظر خود را بسازید. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم بهترین اپلیکیشن شماره مجازی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن شماره مجازی چیست؟

برنامه talk2 بهترین اپ ساخت شماره مجازی در ایران است. کار کردن با این برنامه و دریافت شماره مجازی از آن، بسیار راحت است. با استفاده از این برنامه‌ می‌توانید شماره مجازی فیلیپین با کد +63 دریافت کنید و از آن برای ثبت نام در برنامه‌های مختلف استفاده نمایید.

برنامه Talk2

تاک 2 به واسطه خاص بودن شماره‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد (شماره فیلیپین) به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها تبدیل شده‌است. همانطور که گفته شد، کار با اپ شماره مجازی talk2 به هیچ عنوان دشوار نیست و به راحتی می‌توانید از آن شماره دریافت کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه Talk2

برای ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن تاک 2 ابتدا آن را از سایت‌ یا فروشگاه‌های معتبر اندرویدی، دانلود کنید. سپس برنامه را اجرا کرده و در کادر مشخص‌شده، شماره خود را وارد کنید.

آموزش ایجاد شماره مجازی با اپ talk2

کد چهار رقمی ارسال‌شده به شماره خود را در کادر مربوطه وارد کرده و آن را تایید کنید. اگر در این مرحله کد معرف داشته باشید و آن را وارد کنید، می‌توانید 50 پیامک رایگان با شماره خود به شماره‌های دیگر ارسال نمایید.

در این مرحله ثبت‌نام در برنامه talk2 به پایان می‌رسد و وارد اکانت خود خواهید شد. در قسمت بالای صفحه و سمت چپ آن، روی Menu کلیک کنید؛ با انجام این کار، شماره مجازی شما نمایش داده خواهد شد.

چگونه با برنامه talk2 شماره مجازی بسازیم؟

از این شماره می‌توانید برای ثبت‌نام در برنامه‌های مختلف مانند تلگرام، واتساپ و … استفاده کنید؛ برای استفاده از این شماره در برنامه‌های مختلف، محدودیتی ندارید و امکان استفاده همزمان از آن در تلگرام، واتساپ و برنامه‌های دیگر وجود دارد. پیش از این مقاله، درباره آموزش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی هم به شما توضیح دادیم.

همچنین می‌توانید شماره مجازی تلگرام را با قیمت مناسب از سایت ارزانسل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که برای زمان استفاده از این شماره، تاریخ انقضا تعیین شده‌است. در همان بخش حساب کاربری خود، Valid until وجود دارد که نشان‌دهنده تاریخ انقضا و زمان اعتبار شماره مجازی شما است. طبیعتا بعد از به پایان رسیدن تاریخ انقضا، دیگر امکان استفاده از آن شماره مجازی را نخواهید داشت.

بعد از اتمام تاریخ انقضا شماره مجازی خود، می‌توانید آن را حذف کرده و شماره جدیدی بسازید. علاوه بر این، در برنامه تاک 2 می‌توانید به صورت گروهی با کاربران دیگر چت کنید، تماس صوتی و تصویری بگیرید و پیامک ارسال نمایید.

سایر برنامه‌های ساخت شماره مجازی

در کنار talk2 برنامه‌های شماره مجازی دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، شماره مجازی موردنظر خود را دریافت کنید. هر برنامه با توجه به سازندگان و ساختاری که دارد، شرایط متفاوتی هم خواهد داشت.

برخی از این برنامه‌ها تنها شماره مجازی آمریکا و کانادا را به کاربران ارائه می‌دهند. با این حال برنامه یا سایت‌های دیگری هم وجود دارند که شماره مجازی کشورهای هند، لاتویا، آرژانتین و … را هم در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

امروزه سایت‌های مختلفی هم در ایران و جهان وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها و پرداخت هزینه، می‌توانید شماره مجازی خریداری کنید. با خرید شماره مجازی، دیگر با چالش‌های ساخت و استفاده از آن هم رو به رو نخواهید بود.

جمع بندی نهایی

در این مقاله از ارزانسل به معرفی بهترین اپلیکیشن شماره مجازی یعنی برنامه talk2 پرداختیم. شما به راحتی طی چند دقیقه می‌توانید شماره مجازی فیلیپین خود را بسازید و از آن استفاده کنید.

سوالات متداول درباره اپلیکیشن‌های شماره مجازی

بهترین اپلیکیشن شماره مجازی چیست؟

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند؛ ما به شما برنامه talk2 را برای ساخت شماره مجازی پیشنهاد می‌کنیم.

آیا کار کردن با برنامه ساخت شماره مجازی talk2 سخت است؟

خیر؛ به راحتی با این برنامه در چند مرحله می‌توانید شماره مجازی خود را بسازید.

برنامه talk2 شماره مجازی چه کشوری را ارائه می‌دهد؟

این برنامه شماره مجازی کشور فیلیپین با کد +63 را به کاربران ارائه می‌دهد.

آیا برای استفاده از این برنامه محدودیت داریم؟

برای استفاده از این برنامه محدودیتی ندارید اما برای استفاده از شماره مجازی تاریخ انقضا تعیین شده‌است.

آیا استفاده از برنامه talk2 رایگان است؟

بله استفاده از برنامه talk2 کاملا رایگان است.

 

با استفاده از بهترین اپلیکیشن شماره مجازی که در این مقاله از ارزانسل معرفی می‌شود، به راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن شماره مجازی خود را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا