شماره مجازی

بهترین سایت برای خرید شماره مجازی برای سروش

در این مقاله، به معرفی برنامه‌ای برای ساخت شماره مجازی در سروش پرداخته می‌شود. با ورود بشر به عصر دیجیتال، چندین مسیر ارتباطی با استفاده از تکنولوژی فراهم شده است. شبکه‌های اجتماعی زیادی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و تلگرام توانسته‌اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، برنامه سروش به عنوان یک پیام‌رسان نسبتاً خوب معرفی شد. در سروش نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، با شماره مجازی می‌توان اکانت ایجاد کرد، اما برای ساخت شماره مجازی به یک شماره واقعی نیاز دارید.

 

شماره مجازی به چه شماره ای گفته می شود؟

ساخت شماره مجازی برای سروش

پیش از معرفی شماره مجازی سروش، به ماهیت و کارکرد آن ها پرداخته شده است. استفاده از شماره‌های مجازی برای کسب و کارها علاوه بر اعتبار، امکاناتی نظیر راحتی در دریافت و استفاده از آن‌ها را نیز فراهم می‌کند. همچنین شماره‌های مجازی قابل استفاده در شبکه‌های اجتماعی نیز هستند و با مراجعه به پلتفرم‌های مختلف، به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. برای خرید شماره مجازی برای سروش و سایر شبکه‌های اجتماعی، پیشنهاد می‌شود از پنل سایت ارزانسل استفاده کنید.

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی برای سروش

سایت ارزانسل با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی از ارزانسل

آیا برنامه ای برای ساخت شماره مجازی سروش وجود دارد؟

ساخت شماره مجازی سروش

در قسمت قبل با ماهیت و کارکردهای شماره‌های مجازی آشنا شدید. برای ساخت شماره مجازی سروش، می‌توانید از برنامه‌های ساخت شماره مجازی استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی سروش به دلایل مختلفی انجام می‌شود. گاهی کاربران می‌خواهند در شبکه اجتماعی سروش ثبت نام کنند اما نمی‌خواهند شماره واقعی خود را در اختیار دیگران قرار دهند. همچنین برای فعالیت موقت در سروش نیز از شماره مجازی استفاده می‌شود.

حال در ادامه، به معرفی برنامه‌های ساخت شماره مجازی سروش می‌پردازیم.

آیا می توان شماره مجازی ترکیه را ساخت؟

 

برنامه‌های ساخت شماره مجازی سروش

برنامه‌های ساخت شماره مجازی سروش

در قسمت قبلی با دلایل استفاده از شماره مجازی برای برنامه سروش آشنا شدید.

باید توجه داشت که با هر شماره‌ای می‌توانید در سروش اکانت ایجاد کنید، اما تنها با آی‌پی اینترنت ایرانی می‌توانید در سروش فعالیت داشته باشید. لذا اگر با استفاده از شماره مجازی در سروش اکانت ایجاد می‌کنید، باید به اینترنت ایران متصل شوید.

 

برنامه Talk2

ساخت شماره مجازی برای سروش

اولین برنامه‌ای که برای ساخت شماره مجازی در سروش معرفی می‌شود، برنامه Talk2 است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به صورت رایگان شماره مجازی بسازید و از آن در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید.

همچنین با استفاده از شماره مجازی تولید شده توسط این برنامه، می‌توانید پیامک ارسال و تماس گرفته و از آن استفاده کنید. با این حال، بعد از ساخت شماره مجازی با برنامه Talk2، آن را حذف نکنید؛ زیرا برنامه سروش کد تأیید خود را به آن ارسال می‌کند.

 

برنامه SafeUM

ساخت شماره مجازی برای سروش

دومین برنامه‌ای که برای ساخت شماره مجازی در سروش معرفی می‌شود، برنامه SafeUM است. این برنامه یک پیام‌رسان محبوب است که با استفاده از شماره تلفن آن، می‌توانید در سروش و دیگر پیام‌رسان‌ها نیز حضور داشته باشید.

SafeUM به عنوان یک برنامه ساخت شماره مجازی، به صورت کاملاً ایمن و امنیتی شماره مجازی را برای شما فراهم می‌کند.

 

سخن آخر

بعضی از کاربران که با شماره مجازی در سروش فعالیت دارند، پس از مدتی با مشکلاتی روبرو شده‌اند. به همین دلیل، به شما توصیه می‌کنیم در حد امکان از شماره واقعی برای فعالیت در سروش استفاده کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا