شماره مجازی

ترفند رایگان برای ساخت شماره مجازی کامپیوتر

در اینجا، قصد داریم درباره آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر صحبت کنیم، زیرا استفاده از شماره مجازی امروزه کاربردهای فراوانی دارد.

در عصر دیجیتال و در بسیاری از شرایط، نیاز به استفاده از شماره حتمی است. برای مثال، امروزه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کرده‌اند. برای ثبت‌نام در هر یک از این شبکه‌های اجتماعی، به یک شماره نیاز است.

البته شبکه‌های اجتماعی تنها مثالی از کاربردهای شماره هستند؛ زیرا از یک شماره در طول روز برای صدها کاربرد دیگر هم می‌توان استفاده کرد. به همین دلیل، شماره‌های مجازی رواج پیدا کرده‌اند تا دیگر نیازی به سیم کارت نباشد.

شماره مجازی کامپیوتر

شماره مجازی کامپیوتر

می‌توان گفت که کاربرانی وجود دارند که بیشتر از زمان خود را پشت کامپیوتر خود صرف می‌کنند و به دنبال دریافت شماره مجازی هستند. در حال حاضر، دریافت شماره مجازی برای این دسته از افراد هم امکان‌پذیر است.

قبلاً تنها با استفاده از تلفن همراه، می‌توانستید شماره مجازی دریافت کنید. اما امروزه با چند کلیک ساده، می‌توان با استفاده از کامپیوتر خود شماره مجازی خود را تهیه کنید.

در حال حاضر، پلتفرم‌های زیادی برای دریافت شماره مجازی وجود دارند؛ وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و ربات‌های زیادی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها شماره مجازی را تهیه کرد.

با این حال، اغلب این پلتفرم‌ها تنها از طریق تلفن همراه شماره مجازی را ارائه می‌دهند. پس، اگر قصد دریافت و ساخت شماره مجازی برای کامپیوتر خود را دارید، بهتر است این مطلب را با دقت بیشتری دنبال کنید.

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی کامپیوتر

سایت فالووران با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی از فالووران

کارکرد های شماره مجازی کامپیوتر چیست؟

کارکرد های شماره مجازی کامپیوتر چیست

قبل از آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از کامپیوتر، بهتر است که یک بررسی کلی بر روی کاربردهای شماره مجازی صورت بگیرد.

می‌توان گفت هر کارکردی که با شماره‌های تحت اپراتور قابل انجام است، با شماره‌های مجازی نیز قابل انجام می‌باشد. شما نیز حتماً دارای یک شماره مجازی از یک اپراتور هستید و با آن تماس می‌گیرید، پیامک می‌فرستید و به صورت عمومی از آن استفاده می‌کنید.

همه این فعالیت‌ها با استفاده از شماره‌های مجازی کامپیوتر نیز امکان‌پذیر هستند. در واقع، مزایای و کاربردهای شماره مجازی باعث شده است تا تعداد کاربران آن رو به افزایش باشد.

در مقابل با تهیه یک شماره واقعی، نحوه تهیه شماره مجازی کاملاً متفاوت است. برای تهیه شماره مجازی، نیازی به مراجعه به دفتر مرکزی یک اپراتور ندارید و حتی نیاز به دریافت هیچ سیم کارتی نیز نیست.

با دریافت شماره مجازی، نیازی به ارائه اطلاعات مهم خود نیست و شماره های مجازی که با استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه ارائه می‌شوند، هیچ اطلاعاتی نظیر کد ملی و غیره دریافت نمی‌کنند.

شما با استفاده از شماره مجازی می‌توانید به صورت عمومی و در شبکه‌های اجتماعی مختلف حساب ایجاد کنید و حتی به عنوان کسب و کار خود از آن استفاده کنید. استفاده از شماره مجازی به کسب و کارها اعتبار می‌بخشد و در بسیاری از مواقع، این امر بسیار مفید است. در صورت داشتن قصد ساخت شماره مجازی با استفاده از کامپیوتر، با ما همراه باشید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر با استفاده از Textnow

Textnow یک برنامه‌ی کاربردی است که به افراد مختلف امکان ساخت شماره مجازی را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، شما به راحتی می‌توانید شماره مجازی خود را در کامپیوتر و یا موبایل خود ایجاد کنید.

هرچند برنامه‌های دیگری هم برای ساخت شماره مجازی با استفاده از کامپیوتر وجود دارند، اما Textnow یکی از بهترین‌های آن‌ها می‌باشد. در ادامه درباره‌ی آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از برنامه Textnow در کامپیوتر صحبت خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این پلتفرم، نیاز به یک ابزار مانند فیلترشکن دارید. در مرحله اول، شما با استفاده از کامپیوتر خود می‌توانید وارد وب‌سایت Textnow شوید. پس از ورود به این سایت، برای ساختن یک حساب کاربری در برنامه، بر روی گزینه “SIGN UP FREE” کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر با استفاده از Textnow مرحله 1

  • در مرحله بعد با صفحه ای برای ورود اطلاعات رو به رو می شوید.
  • بعد از وارد کردن اطلاعات خود، بر روی گزینه SIGN UP کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر با استفاده از Textnow مرحله 2

  • در مرحله بعدی، شما کافی است یک پیش شماره مناسب را وارد کنید. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که پیش شماره باید برای یک کشور خاص باشد. سپس بر روی گزینه “CONTINUE” کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر با استفاده از Textnow مرحله 3

 

  • حال شما توانستید ساخت شماره مجازی کامپیوتر خود را به اتمام برسانید. فقط در مرحله آخر باید بر روی گزینه GOT IT کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود با استفاده از آن شماره مجازی بشوید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر با استفاده از Textnow مرحله 4

با استفاده از این برنامه و شماره مجازی که فراهم می‌شود، می‌توانید به راحتی تماس برقرار کرده، پیامک ارسال کنید و در شبکه‌های اجتماعی ثبت‌نام کنید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از نسخه اندروید Textnow

در مرحله قبلی، به آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از وب‌سایت Textnow برای کامپیوتر پرداختیم. اما این وب‌سایت یک اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید ارائه داده است. با استفاده از این برنامه نیز، می‌توانید به راحتی شماره مجازی خود را تهیه کنید.

دریافت شماره مجازی از طریق اپلیکیشن Textnow کار سختی نیست. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا برنامه Textnow را بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از ورود به برنامه، با صفحه‌ی خوش‌آمدگویی مواجه می‌شوید. در مرحله اول، بر روی گزینه “GET A FREE PHONE NUMBER” کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر

  • سپس در مرحله بعد کافی است برای خود یک رمز و ایمیل انتخاب کنید و بر روی گزینه Create Account کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر

  • در مرحله بعد یک پیش شماره برای خود انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه CONTINUE کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی کامپیوتر

  • در مرحله آخر یک شماره مجازی به شما اختصاص داده می شود.

اگر به دنبال برنامه ساخت شماره مجازی آلمان هستید، مقاله ما را در سایت بخوانید.

 

مزایای وب سایت و اپلیکیشن Textnow

مزایای وب سایت و اپلیکیشن Textnow

همان‌طور که قبلاً گفته شد، برنامه Textnow یک پلتفرم عالی برای ساخت شماره مجازی در کامپیوتر است. این برنامه دارای مزایای زیادی است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

– امکان برقراری و دریافت تماس صوتی
– دریافت بسته‌های هدیه مکالمه از طریق برنامه
– ارسال و دریافت پیامک از طریق برنامه با استفاده از شماره مجازی اختصاص‌یافته
– دریافت شماره مجازی آمریکا و کانادا
– ارسال و دریافت محتوای بصری
– تغییر تنظیماتی نظیر صدای آلارم دریافت پیام و تماس
– تغییر تنظیماتی نظیر تصویر پس‌زمینه

اما همیشه احتمال بسته شدن این برنامه‌ها وجود دارد. همچنین برای استفاده از این سایت‌ها نیاز به فیلترشکن دارید. بنابراین، اگر به دنبال خرید شماره مجازی معتبر برای کامپیوتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت ارزانسل مراجعه کنید.

مزیت این سایت این است که برای استفاده از آن نیاز به فیلترشکن ندارید و می‌توانید با اطمینان خاطر از اعتبار و پشتیبانی آن شماره مجازی تهیه کنید.

 

سخن آخر

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، حتماً استفاده از شماره مجازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با داشتن یک شماره مجازی، می‌توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و بدون نیاز به ارائه شماره تلفن شخصی، به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.

در این مقاله، به آموزش ساخت شماره مجازی در کامپیوتر پرداختیم. البته اگر تمایلی به استفاده از برنامه معرفی شده ندارید، می‌توانید از وب‌سایت ارزانسل برای دریافت شماره مجازی استفاده کنید. با استفاده از این وب‌سایت، می‌توانید به سادگی و با هزینه‌ی کمتری شماره مجازی خود را تهیه کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و به دردشما خورده باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا