شماره مجازی

آیا برنامه ساخت شماره مجازی رایتل وجود دارد؟

در این مطلب قصد داریم به بررسی  شماره مجازی رایتل بپردازیم. استفاده از سیم کارت ها همواره در کنار مزایای آن ها، همراه با مشکلاتی هم بوده است. بعد از به وجود آمدن شماره های مجازی، بسیاری از این مشکلات برطرف شدند.

با ظهور شماره های مجازی بسیار در هزینه و زمان مردم صرفه جویی شده است. دسترسی به شماره های مجازی برای هر کاربری در هر نقطه ای از جهان امکان پذیر می باشد.

اپراتور رایتل جزو مراکزی می باشد که به ارائه خدمات سیم کارت و شماره می پردازد. اما چگونه با پیش شماره رایتل شماره مجاری برای خود بسازیم؟

در ایران افراد زیادی با پیش شماره های رایتل با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند؛ اما بسیاری از کاربران هم به دنبال شماره مجازی های رایتل هستند. در واقع این دسته از کاربران خواستار یک شماره مجازی، اما با پیش شماره رایتل هستند.

استفاده از شماره های مجازی رایتل چه دلایلی می تواند داشته باشد؟

برنامه ساخت شماره مجازی رایتل

 

امروزه شماره های مجازی به شماره هایی گفته می شود که تحت اختیار هیچ اپراتوری نیستند.

داشتن شماره مجازی به معنی استفاده نکردن از شماره واقعی نیست؛ شما در کنار شماره واقعی خود، می توانید از شماره های مجازی هم استفاده کنید. در این روز ها شماره های مجازی برای اهداف مختلفی استفاده می شوند.

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت شماره مجازی اپراتور رایتل ایجاد نشده است؛ ولی اگر در آینده چنین اتفاقی بیفتد، شماره‌های غیر واقعی به وجود می آیند که دارای پیش شماره رایتل می باشند.

امروزه کسب و کارها عموما از شماره های مجازی استفاده می کنند؛ زیرا شماره مجازی به این دسته از فعالیت ها اعتبار می بخشد. مشاغل مختلف با استفاده از شماره های مجازی، قادر هستند با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

در این روز ها بسیاری از کسب و کارها به جای شماره های واقعی، از شماره های مجازی استفاده می کنند.

برای تهیه شماره مجازی، نیازی نیست به اپراتور های مختلف به صورت حضوری مراجعه کنید؛ کافی است به برنامه ها، وب سایت ها و ربات های مختلف مراجعه کنید و به راحتی هر چه تمام تر شماره مجازی خود را تهیه کنید.

خرید شماره مجازی از وب سایت ارزانسل، می تواند مطمئن ترین روش برای این کار باشد.

 

ساخت شماره مجازی رایتل

برنامه ساخت شماره مجازی رایتل

در بخش قبلی با کارکرد های شماره های مجازی آشنا شدید. حال نوبت به بررسی موضوع اصلی مقاله می رسد. به طور کلی امروزه هیچ پلتفرمی به عنوان ساخت شماره مجازی رایتل وجود ندارد.

این روزها با این که شماره های مجازی بسیار پیشرفت کرده اند، ولی باز هم اپراتور رایتل اجازه ساخت شماره مجازی را نداده است. در واقع هنوز هیچ شرکتی اقدام به انجام این کار نکرده است.

شماره های واقعی رایتل را می توانید با پیش شماره های زیر تهیه کنید:

  • 0921
  • 0922

برای شناخت بیشتر این اپراتور بهتر است به سایت رایتل مراجعه نمایید.

آیا برنامه ساخت شماره مجازی ایرانی وجود دارد؟

برنامه ساخت شماره مجازی رایتل

شماره مجازی با پیش شماره کشور ایران، می تواند مشکلات و نیاز های زیادی را برطرف کند. به طور مثال کاربران خارج از کشور به جهت ایجاد ارتباط با هزینه کمتری، اقدام به دریافت شماره مجازی رایتل یا هر شماره مجازی دیگری می کنند.

افرادی اقدام به ساخت برنامه هایی برای ایجاد شماره مجازی ایرانی کردند. ولی برنامه های ایجاد شده از آن جایی که بدون مجوز فعالیت بودند، مسدود شدند.

اگر به دنبال ساخت شماره مجازی روسیه هستید، به مقاله ما مراجعه نمایید.

 

سخن نهایی

همان طور که گفتیم، چیزی به عنوان برنامه ساخت شماره مجازی با پیش شماره  رایتل وجود ندارد. بنابراین زمان خود را صرف پیدا کردن آن نکنید. امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا