آموزشی

فعال سازی تیک آبی تلگرام به صورت گام به گام

یکی از قابلیت‌هایی که در سال‌های اخیر به تلگرام اضافه شد، تیک آبی بود. فعال سازی تیک آبی تلگرام یکی از کارهایی است که اکثر افراد و اکانت‌های مشهور در تلگرام آن را انجام داده‌اند. برای انجام این کار روش‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که یکی از آن‌ها پرمیوم کردن و دیگری داشتن حساب وریفای‌شده در سایر شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم بهترین روش فعال سازی تیک آبی تلگرام را به شما معرفی کنیم.

تیک آبی تلگرام چیست؟

تیک آبی که اکثر افراد مشهور در تلگرام از آن استفاده می‌‎کنند، نشان‌دهنده اعتبار و هویت اصلی کاربران است. البته توجه داشته باشید که افراد عادی هم می‌توانند تیک آبی تلگرام را دریافت کنند. فعال کردن تیک آبی برای افراد عادی کمی پیچیده‌تر از فعال کردن این تیک برای افراد مشهور است.

اگر به دنبال حذف ربات از سرچ تلگرام هستید، مقاله ما را از دست ندهید!

فعال سازی تیک آبی تلگرام چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام این کار راه‌های زیادی پیش‌روی شماست. برای مثال، اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند توییتر یا اینستاگرام تیک آبی دارید، می‌توانید با استفاده از آن، تیک آبی را برای اکانت تلگرام خود دریافت کنید.

فعال سازی تیک آبی تلگرام
فعال سازی تیک آبی تلگرام با بهترین روش

شما می‌توانید از روش تایید هویت توسط دیگر کاربران هم تیک آبی تلگرام را دریافت کنید که کار دشواری است. برای انجام این کار باید به تنظیمات تلگرام بروید و با ایجاد  کد شخصی و ارسال آن کد به دیگران، امتیاز جمع کنید. هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، احتمال دریافت تیک آبی بیشتر خواهد بود.

 

ربات تیک آبی تلگرام

ربات تیک آبی تلگرام VerifyBoit نام دارد که استفاده از آن برای دریافت تیک آبی تلگرام ضروری است. برای دریافت تیک آبی تلگرام از طریق این ربات، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. VerifyBot@ را در تلگرام جستجو کرده و آن را پیدا کنید و سپس روی Start در صفحه چت کلیک کنید تا ربات کار خود را آغاز نماید.
  2. سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. شماره تلفن وارد شده باید با شماره تلفن اکانت شما یکی باشد.
  3. کد تاییدی که به شماره شما ارسال شده‌است را وارد کنید.
  4. در این مرحله باید عکس کارت ملی (کارت شناسایی) خود را برای ربات ارسال کنید. تاریخ تولد، نام و شماره شناسنامه شما در این کارت وجود دارد که از طریق آن احراز می‌شوید.
  5. در ادامه باید یک عکس سلفی از خود بگیرید که در آن صورت شما (بدون استفاد از فیلتر، کلاه، عینک و …) مشخص باشد.
  6. بعد از تایید سلفی، یک نام کاربری برای حساب خود انتخاب کنید و در نهایت منتظر اعلام نتیجه از طرف تلگرام بمانید.
  7. بعد از اینکه اطلاعات توسط تلگرام بررسی و تایید شد، در صورتی که شرایط فعال سازی تیک آبی تلگرام را داشته باشید، کد فعال‌سازی ارسال‌شده به جیمیل شما ارسال می‌کند که باید آن را وارد کنید.
  8. در آخر هم تلگرام پیام تبریکی را برایتان ارسال می‌کند و بعد از آن تیک آبی فعال خواهد شد.

خرید تلگرام پرمیوم برای فعال سازی تیک آبی تلگرام

اگر قصد فعال سازی تیک آبی تلگرام برای حساب‌های شخصی را دارید، بهترین راه خرید تلگرام پرمیوم است. شما با خرید تلگرام پرمیوم به راحتی می‌توانید تیک آبی را کنار نام کاربری خود اضافه کنید.

بعد از خرید تلگرام پرمیوم، باید لینک https://t.me/addemoji/Verified_sign را به سیو مسیج‌های خود اضافه کنید؛ سپس روی آن کلیک کنید و ایموجی تیک آبی تلگرام را اد نمایید.

در آخر هم با استفاده از این استیکر، ایموجی تیک آبی را به آخر نام خود اضافه کنید. خرید تلگرام پرمیوم روشی است که با استفاده از آن دیگر برای دریافت تیک آبی تلگرام به وریفای در ربات نیازی ندارید.

برای فعال سازی تیک آبی تلگرام
خرید تلگرام پرمیوم

علاوه بر این، با خرید تلگرام پرمیوم و استفاده از آن، تلگرام امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ برای مثال، می‌توانید از ایموجی و استیکرهای مخصوص اکانت‌های پرمیوم استفاده کنید.

شما می‌توانید با خرید شماره مجازی تلگرام از ارزانسل، فرآیند دریافت تیک آبی و خرید پرمیوم اکانت خود را راحت‌تر کنید؛ به دلیل اینکه شماره‌های ایران تحریم هستند، احتمال دارد که طی فرآیند فعال سازی با مشکلاتی مواجه شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع روش‌های فعال سازی تیک آبی تلگرام پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها و ربات VerifyBot، تیک آبی را برای کانال یا حساب کاربری خود دریافت کنید.

سوالات متداول در رابطه با فعالسازی تیک آبی تلگرام

1. فعال سازی تیک آبی تلگرام چه مزایایی دارد؟

فعال سازی تیک آبی تلگرام نشان‌دهنده اعتبار اکانت شما است.

2. راحت‌ترین روش دریافت تیک آبی تلگرام چیست؟

با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید تیک آبی را کنار نام کاربری خود اضافه کنید.

3. آیا ارسال سلفی و کارت شناسایی مشکلاتی را برای من به وجود می‌آورد؟

خیر؛ تلگرام به عنوان یک پیام‌رسان رسمی فعالیت می‌کند و با ارسال سلفی و کارت شناسایی مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا