آموزشی

تپ سواپ چیست؟ معرفی و آموزش بازی TapSwap

برای اینکه بدانید تپ سواپ چیست، ابتدا باید با مفهوم بازی‌های “تپ تو پلی” (Tap to Play) آشنا شوید. این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از طریق فعالیت‌ در آن‌ها، به درآمد ارز دیجیتال برسید. تپ سواپ یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های این نوع بازی‌ها است که بر بستر شبکه تون و در محیط تلگرام طراحی شده است. 

این بازی به دلیل پتانسیل بالای خود برای لیست شدن پس از موفقیت بازی معروف نات کوین، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در این مقاله، قصد داریم به طور جامع به بررسی بازی تپ سواپ و آموزش این بازی برای کسب درآمد از آن صحبت کنیم.

تپ سواپ چیست؟ از صفر تا صد

ربات تپ سواپ تلگرام یک پروژه نوآورانه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که هدف آن ساده‌سازی فرآیند استخراج ارز دیجیتال برای همه کاربران است. این بازی جزو دسته بازی‌هایی است که با فعالیت در آن به بازیکن توکن هدیه می‌دهد.

 

تپ سواپ چیست

اگر خیلی ساده بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که تپ سواپ چیست، باید گفت یک مینی اپ تلگرامی که قابلیت استخراج ارز دیجیتال از طریق بازی را فراهم می‌کند؛ البته به شرط فهرست شدن آن در آینده.

خواندن  چشم‌انداز و پیش‌بینی آینده نات کوین تا انتهای 2024

Tapswap با استفاده از یک ربات تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی با ضربه زدن مکرر، توکن‌های TAPS را کسب کنند. امکان کسب درآمد از تپ سواپ برای کاربران علاوه بر ضربه (Tap) با انجام وظایف مختلف مثل دعوت دوستان و استفاده از بوسترها نیز فراهم است. در ادامه بیشتر در مورد نحوه شرکت در بازی صحبت خواهیم کرد.

آموزش بازی تپ سواپ با راهنمای جامع کسب درآمد از آن

برای آغاز ماجراجویی در دنیای تپ سواپ تلگرام، ابتدا باید اپلیکیشن تلگرام را نصب کنید و سپس

  • به ربات تپ سواپ به آدرس https://t.me/tapswap بروید.
  • با کلیک بر روی گزینه “Start now” بازی رسماً آغاز می‌شود.

در این مرحله، روزانه ۵۰۰ واحد انرژی به شما اختصاص داده می‌شود که برای کلیک کردن روی دکمه‌ها و کسب توکن TAPS استفاده می‌شود.

در ادامه برای استخراج تپ سواپ نیاز است با بخش‌های زیر در بازی آشنا شوید:

چگونه تپ سواپ بازی کنم؟

کلیک و کسب توکن

  • با کلیک بر روی دکمه “Tap” توکن به کاربر اضافه می‌شود.

کسب توکن در تپ سواپ

انجام تسک‌ها

اما این همه ماجرا نیست! برای کسب توکن‌های بیشتر، می‌توانید تسک‌هایی که درون بازی معرفی شده است را انجام دهید.

تسک ها در تپ سواپ

دعوت دوستان

همچنین با دعوت دوستان خود به بازی با استفاده از لینک ریفرال، می‌توانید امتیازات بیشتری دریافت کنید. با هر ثبت نام از طریق لینک شما، تعدادی توکن اضافه می‌شود (در ازای دعوت یک نفر  ۲۵۰۰ توکن). لینک دعوت شما در تب REF در پایین صفحه است.

ذعوت دوستان در تپ سواپ

استفاده از Boost‌ها

  • در بازی تپ سواپ، قابلیت‌های ویژه‌ای برای افزایش سرعت استخراج توکن‌ها وجود دارد. یکی از این قابلیت‌ها “Taping Guru” است که درآمد استخراج شما را چند برابر می‌کند و برای هر کلیک تا 5 کوین به شما اختصاص می‌دهد. این امکان به صورت رایگان روزانه سه بار قابل استفاده است و برای استفاده‌های بیشتر باید هزینه آن را با کوین‌های استخراجی خود بپردازید. 
  • ویژگی “Full Tank” انرژی شما را به طور کامل شارژ می‌کند و این امکان نیز سه بار در روز رایگان است. 
  • همچنین، گزینه “Recharging Speed” با پرداخت 2000 سکه فرآیند شارژ انرژی شما را تسریع می‌کند. 
  • علاوه بر این‌ها، با پرداخت 200 هزار سکه می‌توانید از یک بات استفاده کنید که به مدت ۱۲ ساعت به جای شما استخراج انجام می‌دهد.
خواندن  مشکل access denied چت جی پی تی و راه‌های رفع آن

سینما در بازی (کد مخفی بازی تپ سواپ)

برای ترویج کانال یوتیوب تپ سواپ، بخشی به نام “سینما” به تسک‌های بازی اضافه شده است. کاربران می‌توانند با تماشای ویدئوهای یوتیوب تپ سواپ و پیدا کردن کدهای مخفی که به صورت اعداد رنگی در زیر برخی تصاویر ویدئو قرار دارند، سکه‌های رایگان دریافت کنند. جایزه اولین ویدئوی تپ سواپ ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است.

در قسمت تسک‌های بازی گزینه “cinema” را انتخاب کنید. سپس ویدئوی اول را تماشا و کدهای مخفی را پیدا کنید. این کد را در بخش همان صفحه cinema وارد و پس از تأیید سکه‌های رایگان دریافت کنید. 

توجه داشته باشید مانند هر بازی دیگری ممکن است با ارورهای تپ سواپ در زمان فعالیت در آن مواجه شوید، که در این صورت قدم اول چک کردن وضعیت اینترنت و اطمینان از بروز بودن نسخه تلگرام است.

حمایت از تپ سواپ

پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، از اپلیکیشن TapSwap حمایت و اعلام کرده است که این اپلیکیشن توانسته در مدت کوتاهی بدون هیچ‌گونه استراتژی بازاریابی بیش از ۵۶ میلیون کاربر جذب کند. 

تپ سواپ تلگرام با استفاده از زیرساخت‌های تلگرام و شبکه TON برای انتشار توکن خود، موفقیت چشمگیری داشته و از تمامی پروژه‌های قدیمی مبتنی بر بلاکچین پیشی گرفته است. در نتیجه می‌توان به نگرانی‌های مرتبط با اینکه تپ سواپ کی لیست میشه، اینطور پاسخ داد که حتی با وجود تاخیر در فهرست شدن، به دلیل زیرساخت‌های قوی و نوآوری‌هایش همچنان از پتانسیل بالایی برای موفقیت برخوردار است و احتمالا برداشت و انتقال تپ سواپ به زودی به حقیقت می‌پیوندد.

خواندن  ساخت اپل آیدی با گوگل ویس؛ ترکیبی جذاب و جامع

اکوسیستم تپ سواپ چیست؟

اکوسیستم تپ سواپ ابتدا بر شبکه سولانا و سپس تون پایه‌گذاری شده است. بر اساس استراتژی توزیع توکن این پروژه، ۵۰ درصد آن به اعضای فعال بازی و ۳۰ درصد برای توسعه اپ اختصاص خواهد داشت.

با این برنامه‌ریزی در آینده و هنگامی که این توکن لیست شد، کاربران هم نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها خواهند داشت.

راه استخراج تپ سواپ چیست

خلاصه‌ای از تپ سواپ و روش‌های کسب درآمد از آن

تمام سعی خود را در این مطلب داشتیم تا به زبان ساده و مختصر توضیح دهیم تپ سواپ چیست. بازی تپ سواپ مبتنی بر تلگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق فعالیت‌های مختلف مانند کلیک کردن، انجام وظایف و دعوت دوستان، توکن‌های TAPS کسب کنند. این بازی در بستر شبکه TON توسعه یافته است و با استفاده از زیرساخت‌های قوی و نوآوری‌های خود، توانسته در مدت کوتاهی بیش از ۵۶ میلیون کاربر جذب کند. 

تپ سواپ با هدف ساده‌سازی فرآیند استخراج ارز دیجیتال و ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده، پتانسیل بالایی برای لیست شدن در آینده دارد که امکان کسب درآمد از تپ سواپ را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

آیا شما هم از طرفداران بازی تپ سواپ تلگرام هستید؟ به لیست شدن آن امیدی دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول در مورد تپ سواپ: پاسخ به پرسش‌های شما

چه کسی مالک پروژه تپ سواپ است؟

در این مورد اطلاعات دقیقی بدست نیامده است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که پروژه تپ سواپ توسط فردی کنیایی به نام کیبرو موتاکا ایجاد شده است.

آیا Tapswap در آینده لیست می‌شود؟

بر اساس چیزی که تیم توسعه اعلام کرده است، در سه‌ماهه سوم سال 2024 لیست خواهد شد.

قیمت ارز TapSwap چقدر است؟

تا زمان فهرست شدن این ارز در صرافی‌ها باید منتظر بمانیم تا بتوان قیمت آن را مشخص کرد.

چگونه می‌توانم در بازی تپ سواپ شرکت کنم؟

باید اپلیکیشن آن را نصب کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. اطلاعات بیشتر نحوه بازی در این مقاله آورده شده است.

توکن تپ سواپ را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

پس از لیست شدن، می‌توان آن را از صرافی‌های معتبری که این توکن را پشتیبانی می‌کنند، خریداری کرد.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا