آموزشی

آیا ساخت چند اکانت تلگرام با یک شماره تلفن امکان‌پذیر است؟

اگر از کاربران قدیمی تلگرام هستید، احتمالا می‌دانید که ساخت چند اکانت تلگرام به هیچ عنوان کار دشواری نیست. شما می‌توانید به صورت همزمان در یک نسخه از 3 اکانت تلگرام خود استفاده کنید. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم با آموزش ساخت چند اکانت تلگرام همراه شما باشیم.

 

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

 

ساخت چند اکانت تلگرام در یک نسخه کار دشواری نیست؛ شما به راحتی می‌توانید طی چند مرحله، 2 یا 3 اکانت تلگرام در یک نسخه داشته باشید.

چگونه چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

در نسخه‌های قدیمی تلگرام، شما امکان استفاده همزمان از 2 یا 3 اکانت در یک برنامه را نداشتید؛ در واقع برای انجام این کار، باید از نسخه‌های دیگر تلگرام که معمولا غیررسمی هم بودند، استفاده می‌کردید. اما با آپدیت‌های متعدد، تلگرام قابلیت استفاده همزمان از 2 یا 3 اکانت روی یک برنامه و نسخه را اضافه کرد.

با انجام این کار، شما می‌توانید به راحتی کانال و گروه‌های مختلف خود که در اکانت‌های متفاوتان قرار دارند را مدیریت کنید؛ علاوه بر این، ممکن است افراد از یک اکانت خود برای ارتباطات شخصی و از اکانت‌های دیگر برای ارتباطات کاری خود استفاده کنند. در این شرایط هم می‌توانید با ساخت چند اکانت تلگرام روی یک برنامه، به این هدف خود برسید.

خواندن  ترفندهای رایگان دانلود استوری اینستاگرام با ربات‌ها

ساخت چند اکانت تلگرام

آموزش ساخت چند اکانت تلگرام در گوشی‌های اندرویدی

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، باید برای ساخت و اضافه کردن اکانت مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید. سپس در قسمت بالا و سمت چپ صفحه اصلی، روی علامت سه خط بزنید.
  • سپس صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که مربوط به تنظیمات اکانت شما است. در این مرحله باید روی علامت (^) که مقابل نام شما قرار گرفته است، بزنید. اگر از قبل اکانت دوم خود را وارد نکرده‌ باشید، با دو جای خالی مواجه می‌شوید.
  • روی علامت (+) که با Add Account مشخص‌ شده‌است، بزنید.
  • بعد از انجام این کار، باید شماره تلفن خود را به همراه کد +98 ایران (در صورتی که از شماره ایرانی استفاده می‌کنید) وارد نمایید.
  • سپس کد تاییدی به شماره واردشده ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مشخص‌ شده وارد کنید.
  • بعد از وارد کردن کد تایید، به راحتی اکانت دیگر شما وارد خواهد شد.

در صورتی که با شماره واردشده قبلا در تلگرام ثبت‌نام کرده‌اید، کد تایید ابتدا به اکانت تلگرام شما ارسال می‌شود؛ سپس می‌توانید درخواست دهید که کد تایید به شماره واردشده پیامک شود. برای وارد کردن اکانت سوم هم دقیقا مراحل به همین شکل است.

آموزش ساخت اکانت تلگرام در iOS و دسکتاپ

برخی از کاربران تصور می‌کنند که ساخت اکانت تلگرام در iOS و دسکتاپ با اندروید متفاوت است؛ به دلیل اینکه رابط کاربری تمام نسخه‌های تلگرام اصلی شبیه به یکدیگر است، هیچ تفاوتی بین این موارد وجود ندارد.

در واقع شما می‌توانید با همان مراحل آموزشی گفته‌شده در بالا، در تلگرام iOS و دسکتاپ خود هم اکانت‌هایتان را اضافه کنید.

خواندن  ارورهای نات کوین و نحوه برطرف کردن آنها: راهنمای کامل و کاربردی

نحوه ساخت چند اکانت تلگرام با یک شماره تلفن

چگونه می‌توانیم با یک شماره تلفن چند اکانت تلگرام بسازیم؟

در تلگرام یا دیگر پیام‌رسان‌های محبوب دنیا، به هیچ عنوان نمی‌توانید با یک شماره تلفن چند اکانت بسازید؛ این قانون به دلیل رعایت موارد امنیتی اتخاذ شده‌است.

اگر قصد ساخت اکانت دوم را دارید اما نمی‌توانید از شماره ایرانی استفاده کنید، باید از شماره مجازی استفاده نمایید؛ برای خرید شماره مجازی تلگرام با قیمت مناسب، ارزانسل بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

شما می‌توانید در ارزانسل، شماره مجازی‌ موردنظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ در این شرایط، به راحتی بدون محدودیت اکانت دوم تلگرام بسازید و از آن استفاده کنید. از آن‌جایی که برای ساخت اکانت از شماره مجازی استفاده می‌‎کنید، امنیت اکانتتان هم بالاتر خواهد بود.

آنچه در آموزش ساخت چند اکانت در تلگرام بررسی کردیم

در این مقاله با آموزش ساخت چند اکانت تلگرام در یک نسخه همراهتان بودیم. همانطور که می‌دانید، امکان ایجاد چند اکانت تلگرام با یک شماره تلفن وجود ندارد و باید به ازای هر اکانت، یک شماره تلفن داشته باشید.

برای ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی مقاله ما را مطالعه کنید.

سوالات متداول در رابطه با ساخت چند اکانت در تلگرام

آیا اضافه کردن دو یا سه اکانت تلگرام در اندروید با iOS و دسکتاپ تفاوت دارد؟

خیر؛ برای ساخت چند اکانت در این نسخه‌ها، هیچ تفاوتی وجود ندارد.

آیا می‌توان با یک شماره تلفن چند اکانت تلگرام داشت؟

خیر؛ برای هر یک شماره تلفن، تنها یک اکانت تلگرام می‌توانید داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا