آموزشی

نحوه ساخت شماره مجازی با Free Tone

امروزه برنامه‌های زیادی در اینترنت وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها شماره مجازی بسازید. اما بسیاری از این برنامه‌ها، شماره‌های فیک و غیرکاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ در این مقاله از ارزانسل قصد داریم با آموزش ساخت شماره مجازی با Free Tone همراه شما باشیم.

اگر قصد ساخت شماره مجازی را دارید، ساخت شماره مجازی با free tone یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. در این مقاله، با آموزش انجام این کار همراه شما هستیم.

مرحله اول: ورود به سایت و دانلود برنامه

در ابتدا باید وارد سایت اصلی و رسمی free tone به آدرس https://www.free-tone.com/ شوید؛ سپس با توجه به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید (اندروید یا iOS)، برنامه را با فرمت موردنظر دانلود کنید. بعد از دانلود، برنامه را در دستگاهتان نصب کنید.

مرحله دوم: ساخت اکانت در فری تون

بعد از نصب برنامه، نوبت به ساخت اکانت می‌رسد. برای ساخت اکانت در برنامه فری‌تون، باید یک جیمیل معتبر داشته باشید؛ در کادر مشخص جیمیل و پسوورد را وارد کنید. سپس نام کاربری یا همان نام اکانت خود را وارد کرده و با زدن تیک گزینه پایین صفحه، قوانین برنامه را قبول کنید.

خواندن  کارت های امروز همستر کامبت را وارد کنید و 5 میلیون دریافت کنید!

مرحله سوم: انتخاب کشور

یکی از مزایای ساخت شماره مجازی با Free Tone این است که می‌توانید کشور موردنظر را انتخاب کنید؛ در این مرحله، باید مشخص کنید که قصد ساخت شماره مجازی چه کشوری را دارید. این برنامه، از کشورهای زیادی پشتیبانی می‌کند اما ممکن است هنگام ساخت شماره مجازی، تمام کشورها در دسترس شما نباشند. (باید مدتی صبر کنید تا شماره‌ها مجدد موجود شوند.)

 شماره مجازی با برنامه free tone

مرحله چهارم ساخت شماره مجازی با free tone: انتخاب شماره

بعد از اینکه برای دریافت شماره کشور موردنظر را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب شماره می‌رسد؛ بعد از انتخاب کشور، لیستی از شماره مجازی‌های موجود و در دسترس نمایش داده می‌شود که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. رُند بودن یا نبودن این شماره‌ها، کاملا تصادفی است و برنامه یا کاربران هیچ نقشی در آن ندارند.

البته توجه داشته باشید که در نوار جستجوی پایین صفحه، می‌توانید شماره‌های موردنظر خود را هم جستجو کنید؛ در این شرایط، امکان پیدا کردن شماره دلخواهتان وجود دارد.

مرحله پنجم: تایید شماره

در مرحله پنجم، باید شماره‌ای که انتخاب کرده‌اید را تایید کنید. برای انجام این کار، نیاز به یک شماره تلفن واقعی (شماره تلفن خودتان) دارید؛ از آن‌جایی که کد تایید به این شماره ارسال می‌شود، حتما باید به شماره واردشده دسترسی داشته باشید. بعد از وارد کردن کد تایید در کادر مشخص‌شده، شماره مجازی شما تایید خواهد شد.

مرحله ششم: استفاده از شماره مجازی

بعد از طی کردن پنج مرحله بالا، به راحتی می‌توانید از شماره مجازی که ساخته‌اید، در برنامه‌های مختلف استفاده کنید؛ این شماره‌ها برای ساخت اکانت تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، فیس‌بوک و احراز هویت در سایت‌های مختلف قابل استفاده خواهند بود.

خواندن  راهکارهای ساده برای فعال سازی تلگرام در چند دقیقه؛ از آموزش تا نکات امنیتی

نکاتی برای استفاده از برنامه Free Tone

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، ساخت شماره مجازی با free tone تا حدی رایگان است؛ در واقع شما نمی‌توانید در طول روز به تعداد بالا با استفاده از این برنامه شماره مجازی بسازید. برای رهایی از این محدودیت، باید اشتراک پرمیوم برنامه Free Tone را خریداری کنید.

نکته بعدی، مربوط به دائمی بودن یا نبودن شماره‌های ساخته‌شده با برنامه Free Tone است. به هیچ عنوان، هیچ‌یک از شماره‌های این برنامه مانند دیگر برنامه‌های مشابه، دائمی نیستند. ممکن است بعد از مدتی، شماره‌ها غیرفعال شوند.

تمام امکانات این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی‌گیرند؛ برای اینکه بتوانید از تمام امکانات برنامه Free Tone استفاده کنید، نیاز به خرید اشتراک پرمیوم دارید.

در مقاله‌های گذشته برخی دیگر از برنامه‌های ساخت شماره مجازی را معرفی کردیم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

آنچه در ساخت شماره مجازی با Free Tone خواندیم!

در این مقاله نحوه ساخت شماره مجازی با برنامه فری‌تون را بیان کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، شماره مجازی‌های موردنظر خود را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با ساخت شماره مجازی با Free Tone

آیا استفاده از برنامه Free Tone رایگان است؟

بله؛ برخی از امکانات این برنامه به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند؛ اما برای رفع محدودیت در ساخت شماره و استفاده کامل از تمام امکانات برنامه، نیاز به خرید اشتراک پرمیوم دارید.

Free Tone شماره مجازی چه کشورهایی را می‌سازد؟

به طور کلی، این برنامه از شماره مجازی کشورهای زیادی پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل، می‌توانید شماره‌های متنوعی با آن بسازید.

خواندن  مشکل access denied چت جی پی تی و راه‌های رفع آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا