آموزشی

تپ سواپ کی لیست میشه؟ تاریخ جدید لیست شدن Tapswap

بازی تپ سواپ یکی از هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین پروژه‌های دنیای ارزهای دیجیتال است که با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شده است. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که این روزها در میان جامعه‌ی کاربران این بازی تلگرامی مطرح است، این است که تپ سواپ کی لیست میشه؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی جوانب مرتبط با تاریخ لیست شدن بازی تپ سواپ بپردازیم و اطلاعات دقیق‌تری را در این زمینه ارائه دهیم تا متوجه شویم بالاخره زمان لیست شدن ارز دیجیتال تپ سواپ چه تاریخی است؟

تپ سواپ کی لیست میشه؟ دلیل تعویق در لیست شدن

جالب است بدانید بازی تپ سواپ اخیراً یک تسک جدید به ماموریت‌های خود اضافه کرده است، همچنین این پروژه به‌تازگی کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرده و به نظر می‌رسد همچنان به جذب اعضا و فعالیت بیشتر ادامه می‌دهد.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ

به این موضوع از این بابت اشاره کردیم که نشان می‌دهد هنوز تا تاریخ لیست شدن تپ سواپ فاصله داریم! شاید بدانید قبل از اینکه تاریخ 1 جولای 2024 یعنی 11 تیر 1403 به عنوان تاریخ فهرست شدن تپ سواپ اعلام شود، کاربران منتظر بودند تا 10 خرداد همین سال فهرست شدن تپ سواپ را ببینند.

خواندن  انواع ترفند مخفی افزایش سکه های همستر که هیچ کجا نیست!

تیم تپ سواپ در جواب اینکه دلیل این تعویق چه بوده است، توییتی را با مضمون متن زیر منتشر کردند:

برای حمایت شما ارزش قائل هستیم و به نظرات شما گوش می‌دهیم.

ضمن اینکه این تیم در دفاع از خود به موفقیت عظیم کل پروژه کریپتو اشاره کرد و بر نیاز به درست کردن توکنومیک با استراتژی راه‌اندازی مناسب تاکید کرد. تیم توسعه این بازی قصد دارد با صرافی‌های سطح 1 جهانی وارد بحث شود تا ایمن‌سازی یکپارچه‌ی بازی و محافظت از آن در برابر کلاهبرداران و سوء‌استفاده‌کنندگان در صنعت وب 3 را تمام و کمال تحقق بخشد.

اما با تمام این تفاسیر سوال اصلی اینجاست که تپ سواپ کی لیست میشه؟ 

تاریخ جدید لیست شدن تپ سواپ چه زمانی است؟

جدیدترین تاریخ لیست شدن تپ سواپ که تیم Tapswap اعلام کرده است، سه ماهه سوم سال 2024 یعنی بازه زمانی اول جولای تا 30 سپتامبر است.

تپ سواپ کی لیست میشه؟

آینده تپ سواپ چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

اینکه آیا در آینده واقعا تپ سواپ لیست می‌شود یا نه را نمی‌توان به صورت مطمئن و صددرصدی نظر داد، اما آنچه مشخص است آسیبی است که توکن تپ سواپ در صورت فهرست نشدن، می‌تواند به اکوسیستم تون و بازی‌های مشابه وارد کند.

به این ترتیب احتمال لیست نشدن این توکن بسیار کم است، حتی اگر تاخیر در عرضه توکن زیاد شود یا قیمت آن نامطلوب باشد. گرچه این صحبت‌ها تنها حدس و گمان هستند و ممکن است با واقعیت فاصله زیادی داشته باشند.

فراموش نکنید اینکه زمان لیست شدن ارز دیجیتال تپ سواپ تغییر کرده ممکن است انرژی و دیدگاه منفی نسبت به این بازی را برای بازیکنان داشته باشد، اما از بابتی هم برای جمع‌آوری و افزایش توکن فرصت اضافه کرده است.

خواندن  معرفی 10 سایت‌ برتر ساخت شماره مجازی رایگان

خلاصه آنچه از تاریخ لیست شدن تپ سواپ باید بدانید!

در این مقاله به پاسخ مهم این سوال که تپ سواپ کی لیست میشه، پرداختیم. با توجه به تحقیقات ما بازی تپ سواپ با چندین تعویق در تاریخ لیست شدن توکن خود مواجه شده است. ابتدا قرار بود این توکن در 30 می لیست شود، اما تاریخ به 1 جولای تغییر یافت و سپس به سه‌ماهه سوم سال 2024 موکول شد. 

تیم تپ سواپ دلایل این تأخیرها را به نیاز بهبود توکنومیک و همکاری با صرافی‌های معتبر نسبت داده است. در حالی که این تعویق‌ها می‌تواند تأثیر منفی بر اعتماد کاربران داشته باشد، اما احتمال لیست نشدن این توکن بسیار کم است و تیم توسعه به جذب کاربران و بهبود پروژه ادامه می‌دهد.

آیا شما هم به آینده تپ سواپ امیدی دارید؟

متداولترین سوالات در مورد زمان لیست شدن ارز دیجیتال تپ سواپ

تپ سواپ در چه شبکه ای لیست می‌شود؟

در ابتدا قرار بود بر بستر سولانا لیست شود، اما اعضای این تیم از تغییر شبکه سولانا به تون (TON) خبر دادند. پس تپ سواپ در آینده بر بستر بلاکچین تون عرضه خواهد شد.

آیا تاخیر در لیست شدن تپ سواپ به مشکلات فنی مربوط است؟

خیر، به مذاکره تیم با صرافی‌های سطح 1 جهانی و افزایش امنیت کاربران مربوط بوده است.

آیا لیست شدن تپ سواپ تاثیری بر قیمت آن خواهد داشت؟

بله به احتمال زیاد تاثیر مثبتی بر قیمت آن خواهد داشت.

چگونه می‌توانم از زمان لیست شدن تپ سواپ مطلع شوم؟

تاریخ راه‌اندازی و لیست شدن توکن تپ سواپ به محض انتشار از طریق منابع معتبر، در سایت ارزانسل نیز اعلام می‌شود.

خواندن  مشکل access denied چت جی پی تی و راه‌های رفع آن

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا