آموزشی

لیست ارورهای همستر و راهنمای کامل رفع آنها! 

امروز که این مقاله را می‌خوانید بازی همستر کامبت با توجه به محبوبیتی که پیدا کرده است توانسته سیل عظیمی از کاربران را به بازیکنان پرطرفدار خود تبدیل کند. ارورهای همستر در روزهای ابتدایی مشهور شدن بسیار زیاد بود و با گذشت زمان به مرور برطرف و کاربری بازی بهینه شد. طبیعی است این بازی هم مانند سایر بازی‌های تپ تو ارن با پیچیدگی‌ها و چالش‌هایی همراه باشد.

اما هنوز هم برخی از بازیکنان از بروز ارورهای همستر در ورود به بازی یا در طول بازی شکایت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم لیست ارورهای همستر که ممکن است در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو شوید را برای شما بررسی کنیم و راه‌های برطرف کردن هر یک را به تفکیک عنوان کنیم. 

این مقاله یکی از مفیدترین مطالب برای بازیکنان پروپاقرص همستر خواهد بود که رفع ارورهای همستر را به تفصیل بیان می‌کند؛ پس اطلاعات منحصر به فرد آن را از دست ندهید.

خرید و فروش سکه همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید کوین همستر کامبت
 نحوه رفع ارورهای همستر

ارور ورود به همستر

چرا همستر باز نمی‌شود؟ این سوالی است که گاها کاربران این بازی با آن مواجه می‌شوند. یکی از بیشترین ارورهایی که کاربران در شروع بازی برمی‌خورند خطای ورود به همستر است که در اینجا قصد داریم دلایل بروز و سپس راه‌های رفع آن را بررسی کنیم:

خواندن  ساخت اکانت فیک تلگرام بدون شماره: روش‌های نوین حفظ حریم شخصی

عواملی که می‌تواند باعث مشکل ارور ورود به همستر باشد یکی از موارد زیر است:

  • بالارفتن تعداد کاربران و افزایش ترافیک به صورت ناگهانی می‌تواند باعث سنگینی بار بر روی سرورها شود که احتمالاً باعث افت ارتباطات می‌شود.
  • محدودیت‌های زیربنایی نظیر فضای ذخیره‌سازی، پردازشگر و پهنای باند به همراه نیاز به آپدیت نرم‌افزار می‌تواند باعث مشکلات ارتباطی در ورود به همستر شود.
  • خطاهای نرم‌افزاری مانند باگ‌ها یا مشکلات در کد نرم‌افزار می‌تواند باعث عدم امکان ورود به بازی شود.
  • مشکلات اتصال به اینترنت یا ناتوانی سیستم کاربر در ارتباط با سرورهای بازی نیز می‌تواند باعث بروز خطای ورود همستر شود.

ارور ورود به همستر

نحوه رفع ارور ورود به همستر

راه‌های رفع ارور ورود به همستر را به ترتیب زیر امتحان کنید:

  •  چند دقیقه صبر کنید و بعد از  آن دوباره وارد بازی شوید.
  •  از طریق دستگاه دیگر و با اینترنت متفاوتی ورود را امتحان کنید.
  • کش برنامه تلگرام خود را پاک کنید.
  • برنامه تلگرام خود را مجددا بروزرسانی کنید.
  •  از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید.
  •  از لینک‌های نامعتبر برای ورود بپرهیزید.

ارور نبود امکان همگام‌سازی یا Request error, Unable to sync

اگر در بازی همستر با ارور Unable to sync یا اینکه امکان همگام سازی وجود ندارد، مواجه شدید به معنای عدم همگام‌سازی موفق اطلاعات کاربر با بازی است. این خطای همستر می‌تواند به دلیل مشکلات در سرور و یا اتصال به شبکه باشد.

گرچه اخیرا این خطا کمتر دیده شده است اما می‌توانید برای رفع ارور عدم همگام‌سازی همستر، برنامه تلگرام را آپدیت کنید و از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. 

ارور صفحه سیاه در همستر

ارور صفحه سیاه همستر کامبت و رفع آن

اگر زمانی که می‌خواهید بازی همستر را شروع کنید با صفحه سیاه مواجه می‌شوید، به معنای بروز ارور صفحه سیاه همستر است. برای رفع خطای صفحه مشکی همستر نیاز است سه نقطه سمت راست بالای تصویر را انتخاب و صفحه را مجددا باز کنید. برای اطمینان می‌توانید قبل از بازکردن مجدد، کش برنامه تلگرام را پاک کنید و اگر کلمه start در ربات همستر را پیدا نمی‌کنید، خودتان آن را تایپ و دستور را ارسال کنید.

خواندن  تپ سواپ کی لیست میشه؟ تاریخ جدید لیست شدن Tapswap

خطای صفحه سیاه همستر کامبت و اینکه چرا همستر صفحه‌ی سیاه نشان می‌دهد، می‌تواند به یکی از دلایل زیر باشد.(ضمنا ارور بلک اسکرین همستر بیشتر در گوشی‌های آیفون به چشم خورده است)

  •  باز کردن همستر با نسخه تلگرام غیر رسمی
  •  باز کردن بازی همستر با نسخه قدیمی تلگرام
  •  باز کردن همستر با لینک‌های متفاوت 
  •  باز کردن بازی همستر با اینترنت ضعیف، پروکسی ضعیف و وی پی ان رایگان
  •  باز کردن همستر  زمانی که ساعت گوشی موبایل آپدیت نیست

ارور نبود امکان بازکردن مجدد ربات همستر بعد از استفاده

خطای عدم امکان بازکردن مجدد همستر بعد استفاده از آن ممکن است به دلیل برخی اقدامات مخرب کاربر باشد که از قبل انجام داده است. برای رفع این خطا برنامه را ببندید، کش تلگرام را پاک کنید و مجددا وارد ربات شوید.

از بروز بودن نسخه تلگرام و اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.

خطاهای همستر را چگونه برطرف کنم؟

ارور شمرده نشدن دوستان در همستر کامبت

اگر در زمان بازی همستر با خطای حساب نشدن تعداد دوستان خود مواجه شدید ممکن است به سه دلیل زیر باشد:

  • تکمیل نشدن minimum program
  • ارسال لینک اشتباه برای دوستان خود
  • ریفرال خریده‌ باشید (که آثار مخربی در روند بازی شما دارد)

خطای ارور درخواست یا Request error

اگر در زمان کار با همستر با خطای Request error مواجه شدید ممکن است به دلیل شلوغی ربات در آن زمان باشد. برای رفع Request error در همستر کامبت می‌توانید درخواست خود را در ساعات متفاوتی امتحان کنید. این خطا همچنین ممکن است به دلیل اینترنت ضعیف نیز اتفاق بیفتد.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

ارور موجودیت غیرقابل‌پردازش یا ارور ۴۲۲

ارور موجودیت غیرقابل‌پردازش یکی از خطاهای همستر است که نشان می‌دهد بازیابی اطلاعات پروفایل کاربر با مشکل مواجه شده است. این خطا به این معناست که سرور درخواست را متوجه شده است اما قادر نیست اطلاعات را پردازش کند که می‌تواند دو دلیل داشته باشد: 

خواندن  چگونه آدرس حمل و نقل را در آمازون تغییر دهیم؟

اول اینکه مشکل از سمت خود ربات همستر باشد و حالت دوم ممکن است فرمت داده‌ها مشکلی داشته باشد.

ارور لینک ناشناس یا ‌نامتعبر

ممکن است در زمان ورود به بازی با خطای نامعتبر بودن لینک ورود مواجه شوید که به دلیل انتخاب مسیر اشتباه برای ورود به بازی است. شما برای ورود باید اطمینان حاصل کنید علاوه بر استفاده از آخرین نسخه تلگرام، از لینک معتبر دوستانتان و یا از طریق ربات تلگرامی خود بازی وارد شده‌اید.

ضمنا استفاده از نسخه‌های قدیمی تلگرام باعث می‌شود لینک‌های جدید شناسایی نشوند.

خطای unable to login please reload mini app در همستر

خطای unable to login please reload mini app در همستر

برای رفع ارور unable to login please reload mini app باید مجددا بعد چند دقیقه یا چند ساعت تلاش کنید. توجه داشته باشید این خطا ممکن است حتی تا چند روز ادامه داشته باشد.

ارور Play on your mobile با کد QR

خطای Play on your mobile به معنای تشخیص ورود شما با لپ‌تاپ یا تبلت بوده که درخواست ورود با گوشی موبایل را دارد. بدیهی است اگر با موبایل خود وارد شوید می‌توانید به محیط بازی به راحتی دسترسی داشته باشید.

خلاصه این مطلب در مورد باگ های همستر

در این مطلب، تمامی ارورهای رایج بازی همستر مورد بررسی قرار گرفت و راه‌های رفع هر یک را به تفصیل توضیح دادیم. با پیروی از این راهکارها، می‌توانید مشکلات بازی خود را شناسایی و برطرف کنید و تجربه بازی بهتری داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا از بازی خود لذت بیشتری ببرید.

اگر با ارور دیگری در بازی همستر مواجه شدید که در این مطلب نیست، در پایین همین مطلب برای ما بنویسید تا راه برطرف کردن آن را برای شما عنوان کنیم؟

سوالات متداول ارورهای همستر

چرا بازی همستر هنگ می‌کند؟

هنگ کردن بازی همستر معمولاً به دلیل کمبود منابع سیستم، مشکلات نرم‌افزاری یا درایورهای قدیمی رخ می‌دهد. بررسی و به‌روزرسانی سخت‌افزار و درایورها می‌تواند این مشکل را حل کند.

آیا خرید ریفرال ممکن است باعث ارور در همستر شود؟

بله اگر از طرف بازی تشخیص داده شود، ممکن است ورود از طریق لینک‌های دعوت را نشمرد و حساب نکند.

ارور صفحه سیاه در همستر را چگونه برطرف کنیم؟

در گوشه‌ی سمت راست بالای تصویر سه نقطه را کلیک کنید و برنامه را مجددا باز کنید. برای جزئیات بیشتر بخش ارور صفحه سیاه همستر کامبت در این متن را بخوانید.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا