آموزشی

راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون تا چه میزان حقیقت دارد؟

امروز که در حال خواندن این مقاله هستید بازی تلگرامی همستر کامبت توانسته است از طریق استراتژی‌های ویروسی تلگرام بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند. در حال حاضر 33 میلیون کاربر در کانال تلگرامی این بازی عضویت دارند که نشان از محبوبیت و فراگیری آن دارد. اینکه آیا در آینده همستر در صرافی‌ها لیست می‌شود یا خیر و اینکه راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون تا چه میزان حقیقت دارد را در این مطلب به صورت کامل پاسخ می‌دهیم.

خرید و فروش رفرال همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید رفرال همستر کامبت

آیا همستر روی بلاکچین تون راه اندازی می شود؟

می‌دانیم تیم بلاکچین تون TON از همکاری خود با تیم پروژه همستر کامبت خبر داده است. اعضای این دو تیم در نیمه‌ی خرداد از طریق لایو استریم توییتر جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و در همین راستا همستر در نظر دارد توکن اختصاصی خود را بر بستر بلاکچین TON راه‌اندازی کند.

راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون

 به همین ترتیب با توجه به افزوده شدن قابلیت اتصال کیف پول در این بازی، کاربران زیادی اتصال همستر کامبت به کیف پول را انجام داده‌اند تا بعد از راه‌اندازی بتوانند نسبت به فروش آن اقدام کنند.

خواندن  آموزش احراز هویت در صرافی کوینکس برای ایرانیان

زمان دقیق راه‌اندازی رسمی همستر روی بلاکچین تون

تاریخ دقیق عرضه توکن همستر همچنان مشخص نیست. اما با توجه به آنچه از سوی تیم اعلام شده است، می‌توانیم ماه‌های تیر و مرداد انتظار فهرست شدن آن در TON را داشته باشیم. طبق نظر تحلیل‌گران با توجه به اینکه توکن در همستر کمبت به عنوان پاداش به بازیکنانی که در بازی فعالیت دارند اهدا می‌شود، راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون می‌تواند باعث بالا رفتن ارزش آن شود.

زمان راه اندازی همستر کامبت روی تون

به طور خلاصه چرا راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون مهم است؟

ایردراپ آینده برای بازی تلگرام همستر کمبت هیجان قابل توجهی را در بین بازیکنان بازی و جامعه گسترده‌ ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. برای بازیکنان، شرکت در airdrop به این معنی است که می‌توانند درآمد درون بازی خود را به حداکثر برسانند و پس از فهرست شدن توکن‌ها و قابل مبادله‌شدن آن‌ها، بازدهی قابل توجهی دریافت کنند.

پس اگر همستر روی بلاکچین تون  راه‌اندازی شود، هر بازیکن به سود خوبی خواهند رسید. همچنین برای اکوسیستم TON، این airdrop می‌تواند باعث رشد قابل توجهی در حجم تراکنش شود و ظرفیت این شبکه را برای پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی محبوب مثل همستر، برجسته کند.

برای شناخت بیشتر ایردراپ همستر می‌توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب از کارشناسان ما بپرسید.

سوالات شما از همستر کامبت و راه‌اندازی همستر روی بلاکچین تون

سکه همستر چه زمانی عرضه شد؟

همستر یک توکن غیرمتمرکز است که در ماه می 2021 در صحنه ارزهای دیجیتال ظاهر شد.

نام توکن همستر چه خواهد بود؟

نام توکن Hamster Kombat احتمالا HMSTR خواهد بود.

خواندن  حذف اکانت تلگرام با شماره تلفن و بدون دسترسی به اپلیکیشن

ارزش سکه همستر کمبت چقدر است؟

قیمت همستر (HAM) امروز 0.82285 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 1,740,764.58 دلار است. این نشان دهنده 5.10 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته و 16.80 درصد افزایش قیمت در 7 روز گذشته است.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا