آموزشی

ثبت نام در Upwork با 8 مرحله ساده

اگر فریلنسر یا کارفرما هستید، احتمالا تا به حال نام Upwork به گوشتان خورده‌است. امروزه اکثر کارفرمایان و فریلنسران در برنامه آپ‌ورک فعالیت می‌کنند؛ جالب است بدانید که اکثر پروژه‌ها هم از طریق همین برنامه توسط کارفرمایانی مطرح و توسط فریلنسران دریافت می‌شود. در این مقاله از ارزانسل قصد داریم نحوه ثبت نام در Upwork را به شما توضیح دهیم.

معرفی Upwork

آپ‌ورک به عنوان یک پلتفرم آنلاین در زمینه فریلنسری فعالیت می‌کند؛ این پلتفرم در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و فریلنسران و کارفرمایانی زیادی در آن فعالیت می‌کنند.

اگر فریلنسر یا کارفرما هستید، احتمالا بهترین گزینه برای دریافت یا واگذاری پروژه‌های فریلنسری خود، همین پلتفرم Upwork است؛ چرا که تمام افراد فعال در این حوزه از سراسر جهان، در این پلتفرم حضور دارند.

آموزش ثبت نام در پلتفرم Upwork

ثبت نام در Upwork چگونه انجام می‌شود؟

در ادامه قصد داریم نحوه ثبت نام در Upwork را به صورت کامل و شفاف در 8 مرحله توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: برنامه ساخت شماره مجازی رایگان

مرحله اول ثبت نام در Upwork

برای ثبت نام در این پلتفرم، ابتدا وارد سایت آپ‌ورک شوید. آدرس سایت https://www.upwork.com/ است.

خواندن  آموزش رایگان ساخت شماره مجازی پی پال

مرحله دوم: شروع کردن فرآیند ثبت نام

بعد از ورود به سایت، نوبت به شروع کردن فرآیند ثبت نام می‌رسد. در این مرحله شما باید روی گزینه Sign Up کلیک کنید؛ این گزینه در قسمت بالایی سمت راست صفحه قرار گرفته‌است. با کلیک کردن روی این گزینه، فرآیند ثبت نام در سایت Upwork رسما آغاز می‌شود.

مرحله سوم: مشخص کردن نوع حساب کاربری

برای اینکه در آپ‌ورک فعالیت کنید، باید نوع حساب خود را مشخص نمایید. در واقع در این‌جا باید مشخص کنید که بین کارفرما و فریلسنر، قصد دارید با کدام عنوان فعالیت نمایید. اگر به عنوان فریلنسر فعالیت می‌کنید، گزینه Freelancer را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: وارد کردن ایمیل

در مرحله چهارم و بعد از مشخص کردن نوع حساب کاربری، نوبت به وارد کردن رمز و ایمیل حسابتان می‌رسد. در این‌جا باید یک ایمیل معتبر به همراه رمزعبور آن را وارد کنید.

برای ثبت نام بهتر است شماره موبایل خود را هم وارد کنید. از آن‌جایی که نمی‌توانید از شماره موبایل ایران با کد +98 استفاده کنید، بهتر است با مراجعه به سایت ارزانسل و صفحه خرید شماره مجازی Upwork، برای تهیه شماره مربوط به این پلتفرم اقدام نمایید.

مرحله پنجم: وارد کردن اطلاعات

در مرحله پنجم باید برخی از اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. این اطلاعات، باعث می‌شوند که کارفرمایان بهتر شما را بشناسند و با توجه به آن‌ها، پروژه‌هایشان را واگذار کنند. در این مرحله باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نام کشور و شرایط فعالیت‌هایتان را به همراه مهارت‌هایی که دارید، به صورت کامل و واضح مشخص کنید.

خواندن  روش‌های ساخت شماره مجازی برای اپل ایدی

نحوه دریافت پروژه با پلتفرم Upwork

مرحله ششم: تایید ایمیل

در مرحله ششم برای ثبت نام در Upwork باید ایمیل خود را تایید کنید. بعد از اینکه ایمیل موردنظر را در مرحله چهارم وارد کردید و مرحله پنجم را گذراندید، یک پیام حاوی لینک تایید ایمیل برایتان ارسال می‌شود. با کلیک روی آن لینک، می‌توانید مرحله ششم را با موفقیت طی کنید.

مرحله هفتم: تکمیل پروفایل

بعد از انجام مرحله ششم، تقریبا فرآیند ثبت نام به پایان می‌رسد. اما برای دریافت پروژه‌های بهتر و شناخته‌شدن بیشتر حسابتان، بهتر است پروفایل خود را تکمیل کنید. اطلاعات خواسته‌شده اضافی که وارد کردن آن‌ها اختیاری است را وارد نمایید. این کار به ارتباط بهتر میان شما و کارفرما کمک زیادی خواهد کرد.

مرحله آخر ثبت نام در Upwork

مرحله آخر، جستجو برای پیدا کردن پروژه است. در این پلتفرم، پروژه‌های فراوانی با مشخصات و ویژگی‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط خود، آن‌ها را انجام دهید.

آنچه در ثبت نام در Upwork بررسی کردیم!

در این مقاله از ارزانسل به نحوه ثبت نام در Upwork پرداختیم. شما می‌توانید با انجام این 8 مرحله گفته‌شده، به راحتی در پلتفرم آپ‌ورک ثبت نام کرده و پروژه دریافت کنید. از آن‌جایی که کارفرمایان از سراسر دنیا در این پلتفرم فعالیت می‌کنند، امکان دریافت حقوق به صورت دلاری را هم خواهید داشت. در این شرایط، درآمد شما به رشد فوق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کند.

 

سوالات متداول در رابطه با ثبت نام در Upwork

Upwork چیست؟

آپ‌ورک پلتفرمی است که برای فریلسنران و کارفرمایان طراحی‌شده و در آن پروژه‌های مختلف با شرایط متفاوت، منتشر می‌شوند؛ این پلتفرم، بهترین گزینه برای فریلنسران و کارفرمایان است.

خواندن  ایردراپ بازی بلوم: پلی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال

آیا برای ثبت نام در آپ‌ورک نیاز به شماره داریم؟

بله برای ثبت نام در این سایت و جلب اعتماد کارفرمایان، باید از شماره استفاده کنید؛ استفاده از شماره مجازی مربوط به این پلتفرم، بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

آپ‌ورک بهترین پلتفرم برای دریافت پروژه‌ است. اگر فریلنسر هستید، بدون شک باید با ثبت نام در Upwork، سطح شغلی و میزان درآمد خود را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا