آموزشی

شماره مجازی چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از کاربران برای ساخت حساب در تلگرام، واتساپ و یا حتی سایت‌های بین‌المللی، از شماره مجازی استفاده می‌کنند؛ در این شرایط، احتمالا برایتان این سوال به وجود می‌آید که “شماره مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟” در این مقاله از ارزانسل قصد داریم به این سوال کاملا دقیق و واضح، پاسخ دهیم.

شماره تلفن مجازی چیست؟

شماره مجازی یک خط تلفن مجازی است که قابلیت تماس‌ گرفتن، ارسال پیامک و دیگر قابلیت‌های سیم‌کارت فیزیکی را دارد؛ اما مهم‌ترین تفاوت آن با شماره‌های دیگر این است که دیگر نیازی به سیم‌کارت فیزیکی یا حتی قرار دادن آن در گوشی، ندارید.

برای آشنایی با ربات ساخت شماره مجازی مقاله ما را مطالعه کنید.

کاربرد شماره مجازی دقیقا مانند سیم‌کارت‌های فیزیکی است و استفاده از آن محدودیتی ندارد؛ برخلاف تصور، تهیه و استفاده از این شماره‌ها هم کاملا راحت و بدون‌ دردسر است.

کاربردهای شماره مجازی

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، بسیاری از کاربران برای ساخت اکانت در پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام، واتساپ، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و …، از شماره مجازی استفاده می‌کنند.

شماره مجازی برای ساخت اکانت

شماره مجازی برای کاربران ایرانی کاربردهای زیادی دارد؛ برای مثال، شما نمی‌توانید با شماره ایران و کد +98 در اکثر سایت‌های بین‌المللی ثبت‌نام کنید و اکانت بسازید. در این شرایط، به راحتی با خرید شماره مجازی می‌تواند این مانع را دور بزنید و اکانت خود را با شماره تهیه‌شده بسازید که کاملا امن و راحت است.

خواندن  آموزش رایگان ساخت شماره مجازی پی پال

توجه داشته باشید که می‌توانید با یک شماره مجازی، هم در تلگرام، هم در واتساپ، هم در فیسبوک، هم در سایت‌ها بین‌المللی و دیگر سایت‌ها و پیام‌رسان‌ها بدون محدودیت، یک اکانت بسازید.

استفاده از شماره مجازی چه مزایایی دارد؟

شماره‌های مجازی مزایای زیادی دارند؛ به خصوص اگر کاربر ایرانی باشید، این مزایا برایتان دوچندان می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای شماره مجازی را معرفی می‌کنیم.

حفظ حریم خصوصی و امنیت بالا

با استفاده از شماره مجازی، دیگر برای ارسال پیامک یا برقراری تماس با دیگران، نیازی به استفاده از شماره اصلیتان نخواهد بود؛ این مورد می‌تواند موجب حفظ حریم خصوصیتان شود و امنیت شما را در برابر کلاهبرداران و هکرها، حفظ کند.

دور زدن محدودیت‌ها

همانطور که می‌دانید، بسیاری از سایت‌های بین‌المللی و صرافی‌ها، کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. به همین دلیل، شما نمی‌توانید با شماره ایران در آن‌ها ثبت‌نام کرده و اکانت بسازید. در این شرایط، تنها راه چاره برای دور زدن تحریم‌ها، استفاده از شماره مجازی است.

قیمت مناسب

شماره‌های مجازی معمولا بسیار ارزان‌تر از سیم‌کارت‌های فیزیکی هستند؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد به‌جای خرید سیم‌کارت، تعداد زیادی شماره مجازی خریداری می‌کنند.

البته قیمت شماره مجازی به فروشگاه موردنظر هم بستگی دارد. ارزانسل به عنوان یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های شماره مجازی در ایران، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود؛ ما در ارزانسل به جهت جلب رضایت مشتریان، تمام شماره مجازی‌ها را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه به مشتریان ارائه می‌کنیم.

توجه داشته باشید که شماره مجازی در کنار مزایایی که دارد، از معایبی هم برخوردار است؛ در این شرایط، باید با مطالعه و شناخت کامل، شماره مجازی موردنظر خود را خریداری کنید.

خواندن  نحوه ساخت شماره مجازی با Free Tone

ساخت شماره مجازی

نحوه استفاده از شماره مجازی

استفاده از شماره مجازی، بسیار راحت‌تر از شماره فیزیکی است؛ در مرحله اول، باید شماره مجازی را از سایت‌های معتبر مانند ارزانسل خریداری کنید. سپس به وب‌سایت یا پیام‌رسانی که قصد ساخت اکانت در آن دارید، مراجعه کنید. شماره مجازی خریداری‌شده را در قسمت مربوطه وارد کنید تا کد تایید به شماره ارسال شود.

به راحتی کد ارسال‌شده را وارد کرده و اکانت خود را بسازید. در برخی موارد هم ممکن است برای فعال‌سازی شماره مجازی، از شما هزینه یا احراز هویت درخواست شود. البته این مورد در ارزانسل وجود ندارد و به راحتی بعد از انتخاب و خرید شماره مجازی موردنظر خود، می‌توانید از آن استفاده کنید.

آنچه در شماره مجازی چیست بررسی کردیم!

در این مقاله به سوال شماره مجازی چیست پاسخ دادیم و کاربردها و مزایای‌ آن‌ را به شما معرفی کردیم. اگر قصد ساخت اکانت در پیام‌رسان‌ها و سایت‌های مختلف را دارید، بدون شک استفاده از شماره مجازی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در این شرایط، با امنیت کامل می‌توانید اکانت خود را بسازید یا از شماره برای ارسال پیامک و برقراری تماس استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی، شماره‌ای غیرفیزیکی و مجازی است که با استفاده از آن می‌توانید با شماره‌های مختلف تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و در سایت و پیام‌رسان‌های دلخواه اکانت بسازید.

قیمت شماره مجازی چقدر است؟

قیمت شماره مجازی به موارد مختلفی مانند کشور مبدا، فروشگاه موردنظر و کمیابی آن ارتباط دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا