آموزشی

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست و چگونه کار می‌کند؟

همستر کامبت یک بازی موبایلی برای کسب درآمد در تلگرام بوده که به سرعت در حال رشد است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک صرافی مجازی ارز دیجیتال را مدیریت کنند و سکه‌های درون‌بازی به دست آورند. Hamster Kombat وعده می‌دهد در آینده سکه‌های بازی می‌توانند به توکن‌های واقعی برای برداشت تبدیل شوند.

خرید و فروش رفرال همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید رفرال همستر کامبت

این بازی شبیه به Notcoin، یکی دیگر از بازی‌های محبوب در همین سبک است که وعده ایردراپ شدن خود را به کاربران می‌دهد. تیم پروژه‌ی Hamster Kombat اعلام داشته‌اند تا به الان بالای 150 میلیون کاربر و 40 میلیون بازیکن روزانه دارند، که خود رکوردی بی‌سابقه است.

حال پرحاشیه‌ترین سوالات این است که تا چه میزان احتمال کسب درآمد از همستر کامبت وجود دارد و حتی چگونه باید آن را بازی کرد؟ این مطلب تمام آنچه باید از بازی کریپتویی همستر بدانید در اختیار شما قرار می دهیم.

 

تاریخ لیست شدن توکن همستر کامبت

تاریخ فهرست شدن توکن همستر کامبت چه زمانی است؟

تیم توسعه‌دهنگان بازی تلگرامی همستر اعلام داشته‌اند، در ماه جولای 2024 (تیر و مرداد) شاهد لیست شدن آن در صرافی تون (TON) خواهیم بود که می‌تواند به میزان قابل توجهی بر ارزش و پتانسیل سود آن تأثیر بگذارد. بعد از اعلام این خبر خیلی از افراد منتظر ایردراپ و کسب درآمد از همستر کامبت هستند و زمان زیادی برای جمع‌آوری سکه و پرافیت در آن اختصاص می‌دهند.

این تیم همچنین در حال کار بر روی شراکت با نام‌های بزرگ در حوزه کریپتو و بازی است تا دامنه بازی را گسترش دهد و ویژگی‌های بیشتری را برای بازیکنان اضافه کند. در آخر خبری که اخیرا سروصداهایی به پا داشته، پیش‌عرضه‌ی این توکن در صرافی کوکوین بوده است، که به عقیده‌ی خیلی از افراد نشان از لیست شدن آن به زودی است. اما قابل تامل است و تمام بازیکنان همستر کامبت باید بدانند که زمان فروش همستر کمبت با تمام این موارد همچنان مشخص نیست.

خواندن  بررسی مشکل ورود به تیندر و راه حل آن

آموزش چگونگی نصب همستر کامبت

بازی همستر کامبت رایگان است و کافیست برای نصب همستر مراحل زیر را دنبال کنید:

نصب همستر کامبت

  1. ایجاد اکانت تلگرام
  2.  اپلیکیشن تلگرام را از اپ استور اپل یا گوگل پلی استور دانلود کنید.
  3.  اگر اکانت تلگرام ندارید، ثبت نام کنید.
  4. ربات همستر کامبت را پیدا کنید.
  5. تلگرام را باز کرده و ربات Hamster Kombat را در بخش سرچ جستجو کنید.
  6.  برای شروع مکالمه روی ربات کلیک کنید و بازی را شروع کنید. (در ادامه این مطلب  آموزش بازی همستر کامبت به صورت مرحله به مرحله برای شما آورده شده است.

ضمنا شما می‌توانید با خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی همستر کامبت، این بازی را با شماره تلگرامی خود انجام دهید.

خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی همستر
خرید شماره مجازی تلگرام

 آموزش بازی همستر کامبت

پس از ورود به بازی روی گزینه Start را ضربه بزنید. در پایین صفحه بخش‌های Exchange، Mine، Earn، Friends و Airdrop را خواهید دید که در ادامه هر کدام را به تفکیک توضیح خواهیم داد:

  1. Exchange: این بخش صفحه‌ی اصلی است که با ضربه زدن روی سکه بزرگ در وسط آن، سکه دریافت می‌کنید. سپس با ضربه روی Boost گزینه‌ی Full energy را می‌بینید که با انتخاب آن می‌توانید تا سقف مشخصی با زدن ضربه سکه دریافت کنید. علاوه بر این در بخش Boosters گزینه‌ی Multitap برای افزایش تعداد سکه در ازای ضربه و Energy limit برای افزایش ظرفیت انرژی هستند. برای وارد کردن کد مورس امروز همستر کامبت در همین بخش باید روی همستر سه بار ضربه بزنید و سپس کد را وارد کنید.
  2. Mine: این بخش برای خریداری کارت‌های استخراج است. بازیکن می‌تواند با اختصاص دادن تعدادی سکه کارت های امروز همستر کمبت را خریداری کنید و به این ترتیب با توجه به نوع کارت، به صورت خودکار ساعتی و روزانه سکه دریافت کند.
  3. Earn: این بخش به شما این امکان را می‌دهد تا با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال‌‌های یوتیوب، تلگرام و توییتر سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.
  4. Friends: این گزینه می‌تواند به شما کمک کند با دعوت از دوستان مجموع سکه‌های خود را افزایش دهید.
  5.  Airdrop: این بخش به منظور رسیدن به ایردراپ واقعی بازی همستر کامبت است.
خواندن  ایردراپ همستر کامبت بر اساس سکه است یا پروفیت؟

حال که با بخش‌های مختلف بازی آشنا شدید نیاز است تا استراتژی صحیح بازی را هم بدانید. تسریع درآمد و جمع‌آوری سکه خصوصا به صورت غیر فعال از اهداف اصلی بازی Hamster Kombat است. بازیکنان همچنین می‌توانند همسترهای خود را برای باز کردن ترکیب‌های با امتیاز بالاتر و سکه‌های بیشتر در هر کلیک، ارتقا دهند.

 آموزش بازی همستر کامبت

چگونگی اتصال همستر کمبت به کیف پول تون TON

برای اتصال همستر کامبت به کیف پول کافیست مراحل گام به گام زیر را انجام دهید:

  1.  کیف پول TON Keeper را نصب و راه‌اندازی کنید.
  2.  TON Keeper را باز کنید و یک کیف پول جدید بسازید.
  3. در کیف پول تون آدرس کیف پول خود را کپی کنید.
  4. در برنامه Hamster Kombat، به بخش ایردراپ (Airdrop) بروید.
  5. گزینه اتصال کیف پول TON (Connect your TON wallet) را انتخاب کنید.
  6. آدرس کیف پول را جایگذاری کنید.
  7. پس از اتمام این مراحل، باید پیامی مبنی بر اتصال موفق کیف پول به بازی را مشاهده کنید.

اتصال همستر کمبت به کیف پول تون TON

چطور در همستر کامبت سکه‌ کسب کنیم؟

 بازیکنان در همستر کامت با انجام کارهای روزانه و شرکت در رویدادهای ویژه این امکان را دارند تا توکن‌ها و سکه‌های بیشتری را جمع‌آوری کنند که برای ارتقای همستر و گسترش امپراتوری دیجیتال آن‌ها ضروری است.

  1. شما می‌توانید با خرید یا ارتقاء سطح مورد نیاز قبل از پایان روز، در Daily Combo شرکت کنید و روزانه 5 میلیون سکه اضافی دریافت کنید. برای استفاده از کارت‌ امروز همستر کامبت به بخش Mine بروید و آن‌ها را بخرید. 
  2. استفاده از قابلیت کد مورس روزانه همستر کامبت، به شما کمک می‌کند تا یک میلیون سکه دریافت کنید. کد مورس در بازی هر روز تغییر می‌کند و یک کلمه جدید در بازی قرار داده می‌شود. این کلمه با استفاده از نقطه و خط تیره وارد می‌شود. برای وارد کردن کد مورس در بازی، باید ابتدا بدانید که کلمه مربوط به آن روز چیست و سپس سه‌بار روی بخش Earn per tap بزنید و بعد با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی، کلمات را وارد کنید. 
  3. بازیکنان برای دعوت دوستان به بازی پاداش دریافت می‌کنند. به این ترتیب که به ازای هر دوستی که از لینک ارجاع خود به بازی ملحق می‌شود، 5000 سکه دریافت می‌کند و اگر دوست او تلگرام Premium را انتخاب کند، 25000 سکه دریافت می‌کند. کافیست با انتخاب گزینه Friends در صفحه اصلی و سپس گزینه Invite Friends لینک دعوت اختصاصی دریافت کنید و برای دوستان خود بفرستید. 
خواندن  مراحل پاک کردن گلوبال سرچ تلگرام (حذف تاریخچه جست‌وجوها)

چطور در همستر کامبت سکه‌ کسب کنیم؟

آیا همستر کامبت قانونی است؟

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم ماهیت ارزهای دیجیتال غیر قابل پیش‌بینی است و به صورت غیرمتمرکز (بدون پشتوانه فیزیکی) ارائه می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود نتوانیم به طور قطع بگوییم بازی همستر کامبت قانونی و یا کلاه‌برداری است. 

همستر کامبت فاقد وایت پیپر جامع است که اصول اولیه، توکنومیک و اهداف بلندمدت پروژه را مشخص کند، که جزء حیاتی هر پروژه ارز دیجیتال قانونی است. پس به محض لیست شدن آن لازم است این موضوع مورد توجه کاربران آن قرار گیرد.

آیا بازی همستر کامبت ایمن است؟

نگرانی‌هایی در مورد امنیت بازی و احتمال کلاهبرداری‌های فیشینگ وجود دارد، به خصوص که همستر کامبت یک پروژه جدید و نسبتا ناشناخته است. در پاسخ به این سوال که آیا همستر کامبت ایمن است یا خیر باید خاطر نشان کرد که روسی بودن دامنه بازی و جمع‌آوری داده‌های احتمالی، نگرانی‌هایی را در مورد ایمنی کاربران اوکراینی ایجاد کرده است.

در حالی که همستر کامبت مشارکت خود را با شرکت‌های معروفی مانند BingX و Kickspad تضمین کرده است، به تنهایی مشروعیت یا موفقیت طولانی مدت پروژه را تضمین نمی‌کند، اما می‌تواند نشان از امنیت نسبی آن باشد.

نتیجه‌ای که باید از بازی همستر کامبت دریافت کنیم!

همستر کمبت یک بازی منحصر به فرد و جذاب است که سادگی را با استراتژی ترکیب می‌کند. این بازی یک تجربه سرگرم کننده به کاربر ارائه می‌دهد و در عین حال وعده کسب درآمد را هم داده است. برای تحقق کسب درآمد از این بازی باید همچنان منتظر ماند و در مورد قانونی بودن آن به قطعیت نمی‌توان نظر داد. 

متداول‌ترین سوالات شما در مورد بازی همستر کامبت

آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟

طبیعی است نگرانی‌هایی در مورد پتانسیل کلاهبرداری بودن آن وجود داشته باشد، به خصوص که در صرافی‌های بزرگی مانند Binance فهرست نشده است و نقشه راه آن مشخص نیست. اما وعده لیست شدن در TON و همکاری با BingX را هم نباید نادیده گرفت.

آیا همستر ارزش امتحان کردن دارد؟

با توجه به اینکه این بازی به سرعت در حال رشد است و در مورد لیست شدن آن احتمالاتی وجود دارد، ارزش امتحان کردن آن را دارد. دقت داشته باشید تحقیقات بیشتر برای سرمایه‌گذاری در آن به عنوان یک ارز دیجیتال در آینده، مورد نیاز خواهد بود.

چطور در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

با فعال کردن درآمد غیر فعال از طریق کارت‌ها دیلی کمبو و ورود روزانه کد مورس می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا