آموزشی

انواع ترفند مخفی افزایش سکه های همستر که هیچ کجا نیست!

اگر از بازیکنان حرفه‌ای بازی همستر کامبت هستید حتما می‌دانید که در بازی راه‌های متفاوتی مانند کد مورس و کارت‌های دیلی برای بازیکن تعریف شده‌ تا بتواند سکه‌های خود را افزایش دهد. در این میان برخی ترفند مخفی افزایش سکه های همستر وجود دارد که هر کسی از آن با خبر نیست.

این ترفندها راهی برای افزایش سکه در بازی و پیشی گرفتن از سایر بازیکنان است. در این مقاله قصد داریم از این ترفندهای مخفی صحبت کنیم که در هیچ مطلبی پیدا نخواهید کرد. پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

قبل از هر چیز باید اطلاع داشته باشید این ترفندها صرفا جهت آگاهی شما در این مطلب عنوان شده است و سایت ارزانسل به هیچ عنوان توصیه‌ای بابت انجام یا عدم انجام آن ندارد.

خواندن  آموزش مرحله به مرحله ساخت شماره مجازی با Nextplus

راه های مخفی افزایش سکه در همستر

اولین ترفند مخفی افزایش سکه های همستر با تغییر تنظیمات ساعت و تاریخ  

یکی از ترفندهای مخفی افزایش سکه های همستر استفاده از باگ بازی به صورت خارج کردن زمان گوشی از حالت اتوماتیک است. برای این کار به تنظیمات گوشی خود بروید و تاریخ آن را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهید. تاریخ را به سال 2034 به جای 2024 تغییر دهید و سپس ساعت گوشی را تنظیم کنید. بعد از آن به بازی که بازگردید افزایش تعداد سکه‌ها را مشاهده خواهید کرد.

خرید و فروش سکه همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید کوین همستر کامبت

جالب‌ترین ترفند مخفی افزایش سکه در همستر؛ یک اکانت با دو یا سه بار نصب

در تمام طول بازی همستر نیاز به دعوت از دوستان در مراحل مختلف بازی از شما درخواست می‌شود و شما هم حتما در ادامه بازی با مشکل تمام شدن دایره مخاطبانتان برای دعوت بر خواهید خورد. پس راه حل چیست؟ 

یکی از راه‌های حل این مشکل به این صورت است که اگر سیم‌کارت دومی دارید و قبلا با آن وارد تلگرام و همستر شده‌اید را از تلگرام دیلیت اکانت کنید. منظور حذف برنامه تلگرام نیست، بلکه شما باید اکانت تلگرامی شماره دوم یا سوم خود را حذف کنید. سپس تلگرام را برای آن شماره‌ها مجدد نصب کنید و دوباره به بازی همستر جوین شوید. 

به این ترتیب با یک شماره یا اکانت می‌توانید چندین لینک دعوت خود را در بازی به ثبت برسانید که یکی از راه‌های پیشرفت در بازی است. برای هر شماره تا 3 مرتبه می‌توانید این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید با حذف اکانت تلگرامی هر اطلاعاتی که در تلگرام آن شماره داشته باشید حذف خواهد شد. پس قبل از حذف اگر اطلاعات مهمی دارید، حتما ذخیره کنید.

خواندن  نحوه ثبت نام در چت جی پی تی + ساخت اکانت ChatGPT در ایران

بهترین راه مخفی افزایش سکه در همستر

خرید شماره مجازی بهترین ترفند مخفی افزایش سکه های همستر

اگر راه قبلی را به هر دلیلی مثل نداشتن شماره دوم، نمی‌توانید انجام دهید، نیاز نیست نگران باشید. شما هنوز هم می‌توانید از این ترفند بهره ببرید. 

راه حل شما خرید شماره مجازی است. با خرید شماره مجازی و نصب تلگرام می‌توانید لینک‌های دعوت خود را باز کنید و در بازی همستر ثبت‌نام کنید. 

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

ارتقا فقط تا لول 10 ترفند مخفی افزایش سکه در همستر که هیچ کس نمی‌داند!

یکی از ترفند های مخفی افزایش سکه های همستر جمع کردن پرافیت با استفاده از کارت‌های دیلی کمبو است. احتمالا شما که بازیکن این بازی هستید می‌دانید کارت‌های دیلی کمبو باید خریداری شوند؛ به این صورت که هر روز برای باز کردن کارت‌های دیلی نیاز است برخی از کارت‌های قبلی را با خرج سکه ارتقا دهید.

به این ترتیب برای بدست آوردن پرافیت و یک کارت؛ هزینه اولیه‌ای را از دست می‌دهید. اما این هزینه اولیه تا یک جایی قابل قبول و منطقی است و اگر بیشتر باشد بخش زیادی از سرمایه شما درون بازی را از بین می‌برد. به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم تا لول 10 و تنها برخی از کارت‌هایی که ارزش دارند را ارتقا دهید.

راه های مخفی افزایش سکه در همستر

کلام آخری که از ترفند های مخفی افزایش سکه در همستر باید بدانید!

در این مطلب راه‌های متفاوت و ترفندهایی برای افزایش سکه در بازی همستر به شما معرفی شد. اما نکته‌ای که در آخر باید با شما در مورد آن صحبت کنیم یک توصیه است. توصیه می‌کنیم روند بازی را به صورت طبیعی پیش ببرید. البته راه‌هایی مثل خرید شماره مجازی به اکانت شما آسیب نخواهد رساند.

خواندن  ثبت نام در افیلیت مارکتینگ علی اکسپرس چگونه انجام می‌شود؟

اما اگر ترفندهای دیگری که در این مطلب نیست و به عنوان تقلب در سایر فضاها عنوان می‌شوند را انجام دادید، احتمال مسدود شدن حساب کاربری را برای اکانت خود داشته باشید. 

شما از کدام ترفند مخفی افزایش سکه همستر استفاده کردید و نتیجه گرفتید؟ در انتهای این متن با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول شما در مورد ترفند مخفی افزایش سکه های همستر

ترفند مخفی برای افزایش سکه‌های همستر چیست؟

ترفندهایی وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها سکه و پرافیت‌ خود را درون بازی افزایش دهند؛ اما جزو مراحل بازی نیستند و ممکن است خلاف قوانین بازی باشد. برخی از آن‌ها در این مطلب آورده شده‌ است.

آیا روش‌های خاصی برای پیدا کردن جوایز مخفی در بازی وجود دارد؟

شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمایی‌های ارائه شده در مقالات ارزانسل از روش بازی و  ترفندهای مخفی آگاه شوید.

آیا می‌توانم بدون پرداخت هزینه، سکه‌های زیادی به دست آورم؟

با استفاده از  تکمیل چالش‌های روزانه مثل دیلی کمبو و ورود کد مورس می‌توانید به افزایش پرافیت برسید.

بهترین راه برای کسب سکه‌های اضافی چیست؟

بهترین راهی که به امنیت اکانت شما از نظر مسدودشدن هم ضربه نمی‌زند، شرکت در چالش‌های روزانه و بازی به صورت طبیعی است.

آیا استفاده از ترفندهای مخفی ممکن است به حساب کاربری من آسیب برساند؟

ممکن است در صورت شناسایی تقلب از طرف همستر، حساب کاربری مسدود شود.

چگونه می‌توانم از پاداش‌های روزانه برای افزایش سکه‌هایم بهره‌برداری کنم؟

به صورت روزانه وقتی را برای بازی اختصاص دهید. سعی کنید هر روز از قابلیت ورود کد مورس و کارت‌های دیلی استفاده کنید.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا