آموزشی

ارورهای نات کوین و نحوه برطرف کردن آنها: راهنمای کامل و کاربردی

ارورهای نات کوین از مشکلات سینک نشدن کیف پول تا ارورهای مربوط به استخراج، هر کدام می‌توانند برای کاربران چالش‌برانگیز باشند. در این مقاله، قصد داریم به رفع مشکلات نات کوین بپردازیم تا مراحل انتقال و برداشت آن را به راحتی انجام دهید.

ارور تاخیر در انتقال نات کوین به کیف پول

یکی از ارورهای نات کوین که بعضی کاربران گزارش داده‌اند، تاخیر چند ساعتی تا چند روزه در انتقال نات کوین به کیف پول بوده است. این باگ نات کوین معمولاً به دلیل ترافیک بالای شبکه و زمان پردازش تراکنش‌ها رخ می‌دهد که نیاز به صبوری و چک مجدد کیف پول دارد.

 ارور withdraw در نات کوین

ارور کارمزد در نات کوین

اگر ارور کارمزد در نات کوین را دریافت می‌کنید، به احتمال زیاد به دلیل کمبود ارز TON در کیف پول شما بوده است که باید آن را افزایش دهید و مجدد عملیات را انجام دهید.

ارور withdraw error در نات کوین

ارور withdraw error بیشترین ارور در نات کوین بوده است که افراد زیادی با آن مواجه می‌شوند. اگر در زمان اتصال نات کوین به کیف پول خود با ارور withdraw error در نات کوین یا همان خطای برداشت، مواجه شدید، 3 دلیل برای آن پیش‌بینی می‌شود:

  1. کیف پول خود را به چندین اکانت متصل کرده‌اید. اگر چندین اکانت نات کوین دارید، برای هر اکانت باید کیف پول جداگانه و مجزایی داشته باشید.
  2. در پردازش تراکنش مشکلی وجود داشته است که در این صورت پس از گذشت زمان طولانی، تراکنش‌های برداشت در حالت پردازش باقی مانده و در نهایت به حساب‌ها بازگردانده می‌شود.
  3. کیف پول شما به درستی تنظیم نشده و آدرس آن اشتباه است.
خواندن  بررسی مشکل ورود به تیندر و راه حل آن

ارور نمایش صفحه سیاه در نات کوین

برخی کاربران با مشاهده صفحه سیاه و بسته شدن ناگهانی بات نات کوین مواجه شده‌اند. این ارور نات کوین احتمالاً به دلیل فشار بر روی سرورهای تلگرام و یا اینترنت و فیلترشکن ضعیف شما بوده است که نیاز به بهینه‌سازی دارد.

 ارورهای نات کوین

ارور نمایش صفر در تعداد نات کوین

یکی دیگر از ارورهای نات کوین که زیاد دیده شده است، ارور نمایش صفر در تعداد نات کوین، پس از انتقال نات کوین به کیف پول بوده است. رفع این مشکل نات کوین، چک مجدد کیف پول و صبر کردن برای پردازش تراکنش خواهد بود.

ارور و خطای برداشت در نات کوین

برخی کاربران هنگام برداشت نات کوین با خطاهایی مواجه شده‌اند که حذف و نصب مجدد کیف پول Tonkeeper هم کارساز نبوده است. راهکار اصلی برای رفع ارور و خطای برداشت در نات کوین نصب و اتصال کیف پول دیگری مثل MyTonWallet به برنامه است که به راحتی مشکل را حل می‌کند.

جمع‌بندی راه‌های برطرف کردن ارورهای نات کوین

در این مقاله به ارورهای نات کوین و راه‌های برطرف کردن آن‌ها پرداخته شد. مشکلاتی مانند تاخیر در انتقال، خطای برداشت، نمایش صفحه سیاه، نمایش صفر در تعداد نات کوین و ارور کارمزد مورد بررسی قرار گرفتند. 

راهکارهای اصلی رفع مشکلات نات کوین شامل صبوری در پردازش تراکنش‌ها، اطمینان از تنظیم درست کیف پول و اتصال اینترنت بودند. 

اگر شما هم با باگ جدید در نات کوین روبه‌رو شدید که در این مقاله به آن پرداخته نشده است، در انتهای این مطلب آن را از ما بپرسید.

خواندن  کسب درآمد از بلوم؛ پروژه‌ی تایید شده صرافی بایننس

پاسخ بیشترین سوالات کاربران درباره ارورهای نات کوین

چرا نات کوین من به کیف پولم منتقل نمی‌شود؟

فرآیند ممکن است به دلیل ترافیک بالای شبکه تا ۴۸ ساعت زمان ببرد، بنابراین صبر کنید و مجدداً چک کنید

چگونه می‌توانم مشکل سینک نشدن کیف پول نات کوین را حل کنم؟

بررسی کنید که اینترنت شما پایدار است و از نسخه بروز نرم‌افزار کیف پول استفاده کنید.

چرا تراکنش نات کوین من تأیید نمی‌شود؟

ممکن است به دلیل کارمزد کم یا شلوغی شبکه باشد، می‌توانید موجودی حساب را افزایش دهید یا منتظر بمانید.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا