آموزشی

زمان فروش همستر کامبت چه روزی می‌تواند باشد؟

کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت از مرز 116 میلیون نفر گذشته است و با توجه به همین موضوع بین 40 تا 45 میلیون نفر به صورت روزانه در این بازی فعالیت می‌کنند. اما آنچه این محبوبیت را رقم می‌زند احتمال بالای کاربران برای لیست شدن توکن این بازی بوده که باعث می‌شود افراد زیادی به آن جذب شوند. اگر می‌خواهید بدانید زمان فروش همستر کامبت چه روزی خواهد بود، تا انتهای این مطلب را بخوانید.

خرید و فروش رفرال همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید رفرال همستر کامبت

همستر کمبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

برای اینکه بدانیم زمان فروش همستر کی خواهد بود باید منتظر اعلام تاریخ لیست شدن همستر کمبات باشیم. یکی از اعضای تیم TON اعلام کرده است در ماه جولای (تیر و مرداد سال 1403) احتمال عرضه‌ی این توکن بر بستر بلاک چین TON خواهد بود. با این وجود تاریخ ایردراپ همستر هنوز به طور مشخص قطعی نشده است.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

اگر به خاطر داشته باشید نات کوین نیز یکی از بازی‌های تلگرامی بود که برای لیست شدن با تاخیر روبه‌رو شد. به این ترتیب با وجود اینکه ماه جولای زمان احتمالی عرضه توکن همستر اعلام شده است اما باز هم نمی‌توان روز دقیقی برای تاریخ ایردراپ همستر و زمان خرید و فروش آن را پیش‌بینی کرد.

خواندن  مشکل حذف نشدن وضعیت واتساپ چگونه برطرف می شود؟

آیا می دانید قیمت همستر کامبت چقدر است؟

جالب است بدانید تون کوین به عنوان توکن بومی TON از محبوبیت بالای همستر تاثیر گرفته و اکنون با قیمت ۷٫۷۶ دلار، دهمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.

زمان فروش توکن همستر کامبت

خلاصه آنچه در مورد زمان فروش همستر کامبت باید بدانید!

تاریخ فروش همستر وقتی تعیین می‌شود که این توکن لیست شده باشد. با توجه به اعلام رسمی احتمالا ماه جولای شاهد عرضه این توکن خواهیم بود. اما تا آن زمان باید منتظر بمانیم و فعالیت در این بازی را ادامه دهیم. اینکه آیا همستر کمبت در نهایت تبدیل به ارز دیجیتال خواهد شد یا خیر، با توجه به محبوبیت بالای آن قابل تصور است.

زمان فهرست شدن همستر کمبت

مهم‌ترین سوالات شما از زمان فروش همستر 

همستر کمبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

پیش تر وب‌سایت همستر کمبات خبر از توزیع توکن‌های بازی و ایردراپ آن در آینده‌ای نزدیک را اعلام کرده است. اما حداقل تا ماه تیر و مرداد 1403 باید منتظر ماند.

بهترین زمان برای فروش همستر کامبت چه زمانیست؟

بهترین زمان فروش همستر کامبت وقتی است که بعد از لیست شدن آن با توجه به عوامل موثر بر قیمت همچون محبوبیت و تقاضا، ارزش قابل قبولی را بدست آورده باشد.

فروش همستر کامبت چه زمانی بعد از لیست شدن منطقی است؟

هنوز برای پاسخ به این سوال نیاز به زمان بوده و باید شرایط بعد از عرضه در اولین صرافی سنجیده شود.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا