آموزشی

کسب درآمد از بلوم؛ پروژه‌ی تایید شده صرافی بایننس

امروزه کسب درآمد از بلوم به منظور فرصتی برای کسب درآمد از طریق تلگرام به راحتی در دسترس همه افراد است. اگر با بازی تلگرامی بلوم آشنایی دارید و یا می‌خواهید آن را امتحان کنید، حتما در آینده به سراغ کسب درآمد از آن خواهید رفت. راه کسب درآمد از ربات تلگرامی بلوم با استخراج توکن آن در طول بازی و نقد کردن آن‌ها بعد از لیست شدن بلوم در اولین صرافی، صورت می‌گیرد. اما اگر می‌خواهید راه‌های افزایش کسب درآمد از BLUM را بدانید، با ما همراه باشید.

نحوه کسب درآمد از بلوم

آموزش گام به گام کسب درآمد از بلوم با استخراج توکن بازی

کسب درآمد از بازی تلگرامی بلوم در گام‌های زیر خلاصه می‌شود:

  1. قبل از هر قدمی باید بتوانید در بازی ثبت‌نام کنید که این کار با وارد شدن به ربات Blum CryptoBot و ساخت حساب در آن انجام می‌شود. (برای ورود به این بازی نیاز به لینک دعوت دارید و در غیر این صورت باید در لیست انتظار نهایت یک هفته‌ای برای پیوستن به بلوم منتظر بمانید.)
  2. با ورود به بازی و کلیک بر روی گزینه Farm شروع به دریافت امتیاز خواهید کرد. (برای جمع‌آوری امتیازات نیاز است هر 8 ساعت به بازی سر بزنید)
  3. برای دریافت امتیازات بیشتر می‌توانید از دعوت دوستان خود به بازی و انجام تسک‌های تعریف شده در بازی کمک بگیرید.
  4. هر زمان عرضه ایردراپ بلوم انجام شد، می‌توانید درآمد حاصل از توکن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید. تا آن موقع تمرکز خود را بر بازی و نحوه افزایش توکن‌های خود بگذارید.
خواندن  بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل چگونه امکان پذیر است؟

توجه داشته باشید سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتالی ریسک دارد و قیمت توکن blum می‌تواند بعد از لیست شدن از عوامل متفاوتی تاثیر گرفته و نوسان داشته باشد. در نتیجه نیاز است استراتژی‌های درستی در مدیریت توکن خود داشته باشید.

کسب درآمد از بلوم چگونه انجام می‌شود؟

چرا به کسب درآمد از بلوم فکر کنیم؟

تیم توسعه‌دهندگان این بازی شفافیت بالایی از خود در طول پروژه نشان داده‌اند و  در تاریخ 14 اردیبهشت مسیر پیشرفت آن را کاملا مشخص کرده‌اند. همین مشخص بودن نقشه راه باعث می‌شود، امید به کسب درآمد بالاتری در آینده برای آن نسبت سایر اپ‌ها، مشاهده شود. نکته جالب توجه اینجاست شما حتی می‌توانید با ورود به صفحه لینکدین این بازی افراد تیم را بشناسید.

دومین دلیلی که برای انتخاب کسب درآمد از ربات تلگرامی بلوم بمطرح می‌شود گرفتن تایید صرافی بایننس از میان بیش از 700 پروژه و قرار گرفتن بلوم در گروه 13 پروژه تایید شده است. این موضوع می‌تواند اعتبار بالاتری به کسب درآمد از Blum و ایردراپ شدن این توکن را بدهد.

خبر خوبی برای کاربران ارزانسل داریم! شما می‌توانید از لینک معرف ما برای ورود به Blum استفاده کنید. در آخر پس از ورود موفق نیاز است یک حساب کاربری بلوم برای خود بسازید.

لینک ریفرال برای ورود به بازی بلوم
ورود به بازی بلوم

هنگامی که عضویت با موفقیت انجام شد می‌توانید 5 نفر از دوستان را با لینک اختصاصی خود به بازی دعوت کنید.

کسب درآمد از Blum در یک نگاه کلی

دانستیم اشتیاق بالای کاربران برای کسب درآمد از بازی بلوم به دلیل اعتبار و شفافیت قابل توجهی است که این مینی اپ تلگرامی کسب کرده است. با توجه به اهداف بلند مدت و تبدیل شدن بلوم به یک پلتفرم مبادلاتی همه‌جانبه متمرکز و غیرمتمرکز برای رمزارزها، خروج درآمد از آن دیدنی خواهد بود. سوابق کاری تیم بازی در صرافی بایننس امیدهای روشنی را نوید می‌دهد و احتمال کسب درآمد از امتیازات جمع شده در بازی را واقعی جلوه می‌دهد. تنها کافیست را استخراج توکن و استراتژی‌های بازی را به درستی آموزش ببینید.

خواندن  معرفی 10 سایت‌ برتر ساخت شماره مجازی رایگان

پس از خواندن این مقاله نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مهم‌ترین سوالاتی که قبل از کسب درآمد از بلوم پرسیده شده‌اند!

بلوم چیست و چگونه کار می‌کند؟

بلوم یک پروژه استخراج ارز دیجیتال است که در بستر یک بازی تلگرامی فعالیت می‌کند. 

چگونه می‌توانم از بلوم کسب درآمد کنم؟

شما می‌توانید از طریق استخراج توکن‌های بلوم با استفاده از ربات تلگرام، شرکت در بازی‌ها و انجام وظایف مختلف و سپس فروش توکن‌ها پس از لیست شدن در صرافی‌ها درآمد کسب کنید.

آیا استفاده از بلوم رایگان است؟

بله، استخراج توکن‌های بلوم از طریق ربات تلگرام رایگان است. کاربران با انجام وظایف و چک کردن بازی می‌توانند توکن‌های رایگان بلوم را کسب کنند.

آیا بلوم قانونی و معتبر است؟

بلوم از حمایت و تاییدیه بایننس برخوردار است و به عنوان یکی از ۱۳ پروتکل مورد تأیید بایننس انتخاب شده است، که به اعتبار آن کمک می‌کند.

چه زمانی بلوم به صرافی‌ها لیست خواهد شد؟

تاریخ دقیق لیست شدن بلوم هنوز اعلام نشده است، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این اتفاق در سه ماهه سوم سال 2024 رخ دهد.

آیا برای استفاده از بلوم به دانش فنی خاصی نیاز دارم؟

خیر، استفاده از بلوم بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد. 

چگونه می‌توانم توکن‌های بلوم خود را به پول نقد تبدیل کنم؟

پس از لیست شدن بلوم در صرافی‌ها، می‌توانید توکن‌های خود را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز به فروش برسانید و آنها را به پول نقد تبدیل کنید.

آیا می‌توانم از بلوم به عنوان یک منبع درآمد پایدار استفاده کنم؟

بلوم می‌تواند یک منبع درآمد جانبی باشد، اما میزان درآمد شما بستگی به میزان فعالیت و امتیازات کسب شده دارد. 

خواندن  ردیابی شماره مجازی تلگرام چگونه انجام می شود؟

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا