آموزشی

نحوه استخراج ارز بلوم و مزایای استخراج آن

بلوم یک پروژه استخراج ارز دیجیتال است که در بستر یک بازی تلگرامی فعالیت می‌کند و هدف نهایی آن تبدیل شدن به یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد با چک کردن مرتب بازی هر 8 ساعت امتیازاتی کسب کنند که در زمان لیست شدن ارز بلوم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر قصد دارید بیشتر در مورد استخراج ارز بلوم، مزایا و آینده‌ی آن بدانید، این مطلب اطلاعات مهمی را در اختیار شما می‌گذارد.

مزایای استخراج ارز بلوم

مزایای استخراج ارز بلوم نسبت به سایر توکن‌ها

نحوه استخراج توکن بلوم به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های Blum را به صورت رایگان دریافت کنند و در زمان فهرست شدن این توکن نسبت به کسب درآمد از آن اقدام کنند. با توجه به اینکه بلوم از ربات تلگرام برای فرآیند استخراج و کسب امتیازات استفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی و بدون نیاز به رصد مداوم، امتیازات را جمع‌آوری کنند.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

ضمنا بلوم پشتیبانی بایننس را برای خود دارد. بلوم به عنوان یکی از ۱۳ پروتکل مورد تأیید بایننس از بین بیش از ۷۰۰ پروژه انتخاب شده است، که به اعتبار و مشروعیت آن کمک می‌کند.

خواندن  نحوه پاک کردن حافظه پنهان تلگرام (کش) در اندروید و ایفون و دسکتاپ

چه ویژگی‌های جدیدی در نحوه استخراج ارز بلوم اضافه خواهد شد؟

ویژگی‌هایی که استخراج ارز BLUM را در آینده در موقعیت متفاوت‌تری قرار می‌دهد می‌تواند دو مورد مهم را در برگیرد:

  • اولین مورد تبدیل شدن به پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بوده که وعده داده شده در هر دو پلتفرم موبایل و تلگرام در دسترس خواهد بود.
  • دوم با توجه به اینکه تبدیل به یک صرافی ترکیبی متمرکز و در عین حال غیرمتمرکز از اهداف این پروژه است، تجربه‌های همه جانبه را برای کاربران با نیازها و ریسک پذیری‌های متفاوت فراهم خواهد کرد.

خبر خوبی برای کاربران ارزانسل داریم! شما می‌توانید از لینک معرف ما برای ورود به Blum استفاده کنید. در آخر پس از ورود موفق نیاز است یک حساب کاربری بلوم برای خود بسازید.

لینک ریفرال برای ورود به بازی بلوم
ورود به بازی بلوم

هنگامی که عضویت با موفقیت انجام شد می‌توانید 5 نفر از دوستان را با لینک اختصاصی خود به بازی دعوت کنید.

آینده استخراج ارز بلوم

از آن جایی که پلتفرم بلوم در نظر دارد معاملات مشتقات را نیز ارائه دهد، به شما امکان انجام معاملات پیچیده‌تر را می‌دهد. پیگیری وضعیت معاملات و گزارش‌های مربوط به آن‌ها در حالت اپلیکیشن نیز به این پروژه اضافه خواهد شد که برنامه‌ریزی برای استخراج توکن بلوم را وسوسه انگیز می‌کند.

بهترین شیوه استخراج ارز بلوم

استخراج ارز بلوم از طریق ربات تلگرام چگونه انجام می‌شود؟

اگر فرض را بر این بدانیم که مراحل ثبت‌نام و ورود به بازی بلوم را از قبل به درستی انجام داده باشید، می‌توانید برای استخراج توکن بلوم از طریق ربات تلگرام بلوم به راحتی اقدام کنید. برای اینکار کافیست به ربات تلگرام Blum مراجعه کنید و روی دکمه “Start” کلیک کنید. 

خواندن  ربات ارسال پیام ناشناس در تلگرام؛ ابزاری برای ارتباطات بدون هویت

سپس با توجه به امتیازاتی که در طول بازی و یا با انجام تسک‌ها بدست آورده‌اید، نسبت به استخراج توکن بلوم اقدام کنید. بدیهی است هر چه امتیازات شما بالاتر باشد، توکن بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. تنها کافیست هر 8 ساعت یکبار و یا به عبارتی روزی سه مرتبه بازی بلوم را چک کنید و توکن‌های رایگان را دریافت کنید. در آینده بعد از لیست شدن این توکن در صرافی‌ها می‌توانید به راحتی معادل دلاری آن را دریافت کنید.

خلاصه‌ای از استخراج ارز بلوم که باید بدانید!

بلوم یک پروژه استخراج ارز دیجیتال است که از طریق بازی تلگرامی عمل می‌کند و هدف آن تبدیل شدن به یک پلتفرم تجارت ترکیبی متمرکز و درعین حال غیرمتمرکز است. کاربران می‌توانند هر ۸ ساعت در بازی بلوم امتیازاتی کسب کنند که به توکن‌های رایگان تبدیل می‌شود و پس از لیست شدن بلوم در صرافی‌ها قابل معامله خواهند بود. بلوم با پشتیبانی بایننس اعتبار بالایی دارد و در آینده ویژگی‌هایی مانند معاملات مشتقات و پلتفرم‌های موبایل را اضافه خواهد کرد. اگر سوالات شما در انتهای این مطلب نیست، از کارشناسان ما بپرسید.

بیشترین سوالاتی که در مورد استخراج توکن بلوم پرسیده می‌شود!

آیا استخراج ارز بلوم رایگان است؟

بله، استخراج توکن بلوم رایگان است. کاربران می‌توانند با استفاده از ربات تلگرام بلوم و انجام فعالیت‌های مرتبط در بازی، امتیازات کسب کنند که به توکن‌های رایگان Blum تبدیل می‌شود.

چگونه می‌توان توکن‌های استخراج شده را نقد کرد؟

بعد از لیست شدن ارز، در آینده می‌توان از طریق صرافی‌های معتبر و امن این کار را انجام داد.

خواندن  2 روش بازگردانی اکانت تلگرام حذف شده (با ایمیل و شماره تلفن)

آیا بلوم یک پلتفرم قانونی و معتبر است؟

بلوم از بین بیش از ۷۰۰ پروژه انتخاب شده و به عنوان یکی از ۱۳ پروژه مورد تأیید بایننس قرار گرفته است. اما تا فهرست شدن و اطمینان کامل از اعتبار آن باید منتظر ماند.

چه زمانی ارز بلوم در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

با توجه به نقشه راهی که تیم توسعه‌دهندگان اعلام داشته‌اند، سه ماهه سوم سال 2024 می‌توانیم انتظار لیست شدن آن را داشته باشیم. 

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا