آموزشی

راهنمای جامع انتخاب بهترین کیف پول همستر کامبت

بازی تلگرامی همستر کامبت رکورددار معروف‌ترین بازی‌های تپ تو ارن را از آن خود کرده است. همانطور که می‌دانید با ضربه زدن بر روی صفحه و انجام تسک‌های تعریف شده، بازیکنان کوین‌های همستر را دریافت می‌کنند. اگر چند مرحله جلوتر برویم نیاز است تا کیف پول خود را به بازی همستر متصل کنید تا به محض لیست شدن آن در اولین صرافی بتوانید، استخراج توکن‌ها را انجام دهید.

آنچه خواهیم آموخت:

اما اینکه چه کیف پولی برای بازیکنان ایرانی مناسب است، موضوعی است که دراین مقاله به آن می‌پردازیم. اگر شما هم از بازیکنان این بازی تلگرامی معروف هستید، حتما به مرحله‌ی انتخاب بهترین کیف پول همستر خواهید رسید. لیست بهترین کیف پول های همستر در این مقاله قرار دارد؛ مطلب را تا انتها بخوانید و توصیه‌های نهایی را جدی بگیرید.

بهترین کیف پول همستر کدام است و چرا؟

بهترین کیف پول همستر باید از نظر قابلیت‌ها، استانداردهای مشخصی را رعایت کند. برای اینکه بتوانیم بهترین را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنیم، ابتدا باید با ویژگی‌های مهم یک کیف پول مناسب آشنایی کاملی داشته باشیم. اصلی‌ترین فیلترهایی که برای انتخاب بهترین کیف پول برای همستر باید در نظر داشته باشیم موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • در پلتفرم‌های مختلف مانند دسکتاپ، موبایل و وب قابل دسترسی باشد.
  • از احراز هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی کند.
  •  امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان رمز را فراهم کند.
  • دارای رابط کاربری ساده و آسان باشد.
  • سهولت استفاده خصوصا برای افرادی که مبتدی هستند، داشته باشد.
  • توسط جامعه توسعه‌دهندگان قوی پشتیبانی شود و بروزرسانی‌ها و بهبودهای منظمی داشته باشد.
  •  برای کیف پول‌های سخت‌افزاری، باید از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند عنصر امن (Secure Element) استفاده شده باشد.
  • قابلیت یکپارچگی با برنامه‌ها و سرویس‌های جانبی مانند صرافی‌های دیجیتال و خدمات مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi) را داشته باشد.
  • فرآیند انجام تراکنش‌ها در آن باید سریع و آسان باشد.
خواندن  آیا ساخت چند اکانت تلگرام با یک شماره تلفن امکان‌پذیر است؟

بهترین کیف پول همستر کامبت

مفاهیم مهم قبل انتخاب بهترین کیف پول همستر!

زمانی که بخواهید بهترین کیف پول همستر را انتخاب کنید درک تفاوت‌های میان انواع کیف پول از نظر حضانت و از نظر فیزیکی بودن یا نبودن، به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازهای خود برای کنترل بهتر، امنیت بیشتر و اعتماد در تراکنش، نوع مناسب کیف پول را انتخاب کنید.

برای اتصال همستر کامبت به کیف پول مقاله ما را از دست ندهید.

ولت حضانتی یا غیرحضانتی؟

 در یک کیف پول حضانتی (Custodial) یک شخص ثالث (معمولاً یک صرافی یا ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال) کلیدهای خصوصی را از طرف شما نگه می‌دارد و مدیریت می‌کند. کیف پول حضانتی در حالی که می‌تواند تجربه کاربری را ساده کند، اما تمام اطلاعات کاربر در دسترس صرافی است.

به صورت متقابل در کیف پول‌های غیر حضانتی (Non-Custodial) خود کاربر کلیدهای خصوصی خود را نگه داشته و مدیریت می‌کند. برای مدیریت نیاز است کاربر از طریق کیف پول‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری به وجوه خود دسترسی پیدا کند، جایی که مستقیماً با بلاک چین تعامل دارند.

 کیف پول امانی یا غیرامانی؟

 کیف پول امانی (Escrow) شامل یک سرویس شخص ثالث است که وجوه را به طور موقت در طی فرآیند تراکنش بین دو طرف نگهداری می‌کند و وجوه با رعایت شرایط خاص آزاد می‌شود. این نوع کیف پول معمولاً در معاملاتی که اعتماد بین طرفین کم است استفاده می‌شود. شخص ثالث اطمینان حاصل می‌کند که شرایط معامله قبل از آزادسازی وجوه رعایت شده است.

کیف پول غیرامانی (Non-Escrow) نیاز به نگهداری یا آزاد کردن وجوه توسط شخص ثالث ندارد و معاملات مستقیم بین طرفین انجام می‌شود. این کیف پول برای معاملاتی مناسب است که هر دو طرف به یکدیگر اعتماد دارند.

کیف پول سرد یا گرم؟

ولت‌های ارز دیجیتال به دو دسته کیف پول سرد و کیف پول گرم تقسیم می‌شوند. کیف پول سرد فیزیکی بوده، به اینترنت متصل نیست و امنیت بالایی دارد. بنابراین برای نگهداری طولانی‌مدت و مقدار بالای ارز دیجیتال مناسب است. این نوع کیف پول‌ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت از حملات آنلاین و هک‌ها در امان هستند.

در مقابل، کیف پول گرم به اینترنت متصل است و برای دسترسی سریع و راحت به ارزهای دیجیتال مناسب است. اما به دلیل اتصال دائمی به اینترنت، خطرات امنیتی بیشتری دارد. کیف پول‌های گرم برای کاربرانی مناسب است که نیاز به دسترسی مکرر به وجوه خود دارند و شامل کیف پول‌های موبایلی و دسکتاپی می‌شود که می‌توانند به اینترنت متصل شوند. این کیف پول‌ها تعادلی بین امنیت و دسترسی آسان به ارزهای دیجیتال فراهم می‌کنند.

خواندن  بازی بلوم؛ ایده پولسازی در بستر تلگرام

انتخاب بهترین کیف پول همستر

معرفی بهترین کیف پول های همستر

در ادامه برترین کیف پول‌های Hamster را به شما معرفی میکنیم:

کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)؛ لقب بهترین 

چرا باید ولت تون کیپر به عنوان بهترین کیف پول برای همستر باشد؟ در جواب باید گفت چون اکثر بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی بر بستر بلاکچین تون ساخته شده‌اند، بهترین کیف پول برای این بازی‌ها کیف پول تون کیپر به حساب می‌آید. کیف پول تون کیپر غیر حضانتی بوده و اختصاصا برای ارز‌های TON ساخته شده است.

معایب مزایا
پشتیبانی محدود انواع توکن  رابط کاربری خوب و ساده
وابسته به امنیت دستگاه موبایل هزینه تراکنش پایین

کیف پول تون کیپر برای همستر

کیف پول تلگرام (Telegram)؛ صفت سازگارترین 

کیف پول تلگرام را می‌توان بهترین کیف پول برای همستر از نظر سازگاری با تلگرام دانست، چرا که این بازی هم در پلتفرم تلگرام عرضه می‌شود. تلگرام بر بلاک‌چین‌های تون، ترون و بیت کوین امکان ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال را می‌دهد. اما کاربر کنترل کلیدهای خصوصی خود را ندارد.

مهم‌ترین موضوع برای کاربران ایرانی که باید بدانید این است که اپلیکیشن تلگرام در قوانین خود کاربران ایرانی را تحریم می‌کند و حساب آن‌ها را مسدود می‌کند. به این ترتیب استفاده از این ولت برای شما توصیه نمی‌شود.

معایب مزایا
پشتیبانی محدود انواع توکن  سازگار با تمام تپ تو ارن های تلگرامی
امکانات پایین رابط کاربری ساده
غیرقابل استفاده برای کاربران ایرانی عدم نیاز به نصب نرم‌افزار اضافی

 

کیف پول کراپتی (Cropty)؛ برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها

کیف پول Cropty از نوع انواع کیف پول‌های حضانتی است که برای همه افراد استفاده آسانی دارد، چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای. ضمنا امکاناتي مثل وام گرفتن و استیک کردن نیز در این کیف پول فراهم است.

معایب مزایا
حضانتی بودن دارای قابلیت وام‌دهی
نسبتا ناشناخته رابط کاربری راحت و ساده برای تمام افراد
پشتیبانی تعداد محدود ارز دیجیتال امنیت بالا با ویژگی‌هایی مثل اسکن اثر انگشت

 

کیف پول لجر (Ledger)؛ مشهورترین ولت 

شرکت لجر یکی‌ از مشهورترین کمپانی‌هاست که انواع مختلفی از ولت‌ها را در بازار ارائه می‌کند. کیف پول‌های لجر از نوع سخت‌افزاری بوده و از نظر امنیت با اختلاف از سایرین رتبه بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. 

بهترین ولت همستر چیست؟

 

معایب مزایا
پیچیده برای کاربران مبتدی از امن‌ترین کیف پول‌های سرد
گرانتر نسبت به سایر رقبا پشتیبانی بیش از هزار و ۸۰۰ ارز دیجیتال
پشتیبانی از برنامه‌های دیفای

 

کیف پول تراست (Trust)؛ بی‌درد‌سرترین 

کیف پول تراست ولت یکی از انواع ولت‌های غیرحضانتی است که از 10 میلیون دارایی در حوزه ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این ولت دارای اپلیکیشن موبایل بوده که کاربری آسانی نیز دارد.

خواندن  معرفی برترین شماره های مجازی برای وریفای در صرافی ها
معایب مزایا
غیرمتمرکز و منبع باز رابط کاربری ساده 
امنیت کمتر نسبت به سایر ولت‌های سخت افزاری پشتیبانی از برنامه‌های دیفای
دارای اپلیکیشن موبایل

 

کیف پول سیف پال (Safepal)؛ از پرطرفدارترین‌ها

کیف پول سیف پال از انواع ولت‌های سخت افزاری است که نیاز به خرید فیزیکی آن وجود دارد. این کیف پول از 1000 دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و به دلیل سخت‌افزاری بودن آن امنیت بالایی دارد.

کیف پول مناسب برای همستر

 

معایب مزایا
عدم پشتیبانی از دسکتاپ امنیت بسیار بالا
پشتیبانی تعداد بالای ارز دیجیتال

کیف پول متامسک (Metamask)؛ متفاوت‌ترین

کیف پول متامسک به دلیل ماهیت افزونه‌ای که دارد، می‌تواند متفاوت از سایر رقبایش باشد. این کیف پول از نوع تحت وب بوده که به عنوان یک افزونه بر روی مرورگر نصب می‌شود و علاوه بر این دارای اپلیکسشن موبایل نیز است. 

معایب مزایا
وابسته به امنیت دستگاه و مرورگر کاربری ساده و آسان
امکان هک شدن مرورگر پشتیبانی برنامه‌های دیفای

 

کیف پول های ترزور (Trezor)، رقابتی

کیف پول های ترزور در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با لجر رقابت کند. این کیف پول فیزیکی بوده و امنیت بسیار بالایی دارد. 

معایب مزایا
نیاز به نرم افزار اضافی برای استیک کردن امنیت بسیار بالا
پشتیبانی تعداد بالای ارز دیجیتال

 

کیف پول تون هاب (Tonhub)؛ هم‌خانوده TONها

کیف پول تون هاب نرم‌افزاری و غیر امانی است. این کیف پول بر بستر بلاکچین تون عرضه شده و با سایر کیف پول‌های این شبکه سازگاری دارد. 

معایب مزایا
وابسته به امنیت دستگاه کارمزد پایین
تایید سریع تراکنش‌ها

 

کیف پول کوینومی (Coinomi)؛ رایگان

کیف پول کوینومی از انواع نرم‌افزاری ولت‌هاست که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و در همه‌ی سیستم عامل‌ها قابل استفاده است.

معایب مزایا
پیچیده برای کاربران مبتدی امنیت بالا
رابط کاربری ولت کمی سخت پشتیبانی یش از 125بلاک چین
قابل استفاده برای موبایل و دسکتاپ

 

آخرین نکات در انتخاب بهترین کیف پول همستر 

قبل از انتخاب هر کدام از کیف پول‌های نام برده شده مطمئن شوید که کیف پول شما تمامی ارزهای دیجیتالی که می‌خواهید ذخیره کنید را پشتیبانی می‌کند. نظرات و امتیازات کاربران را بررسی کنید تا از اعتبار و عملکرد کیف پول مطمئن شوید.

نتیجه‌گیری نهایی از فهرست بهترین کیف پول های همستر

در این مطلب لیست بهترین کیف پول‌ها را برای بازی همستر کامبت بررسی کردیم. با توجه به آنچه که به عنوان ویژگی‌های یک کیف پول مناسب گفتیم، بهترین کیف پول همستر برای ما می‌تواند همان کیف پول تون باشد. این کیف پول علاوه بر کار در بستر TON، رابط کاربری ساده و آسان در کنار هزینه پایین دارد. 

توجه داشته باشید شاید ولت‌های دیگر امنیت بالاتری به کاربر ارائه دهند و یا ویژگی‌های کاربردی مهمی داشته باشند، اما با توجه به نیاز انتخاب‌ها متفاوت است. از نظر شما کدام ولت دیگری می‌تواند بهترین این فهرست باشد؟

مهم‌ترین سوالاتی که در انتخاب کیف پول همستر داشته‌اید!

آیا وصل کردن کیف پول به همستر کامبت ایمن است؟

ترجیحا بهتر است جهت بالا بردن امنیت به جای کیف پول اصلی خود، از یک کیف پول خالی استفاده کنید.

چه کیف پول‌هایی برای همستر کمبات امن هستند؟

به صورت خلاصه کیف پولی که دارای احراز هویت دو مرحله‌ای، قابلیت رمزگذاری، ذخیره ایمن و بروزرسانی نرم افزار به طور منظم را داشته باشد، ایمن است؛ کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس جزو امن‌ترین‌ها است.

چه کیف پولی برای افراد مبتدی بهتر است؟

بهترین کیف پول همستر برای افراد تازه‌کار باید رابط کاربری آسان، با تمام سیستم عامل‌ها سازگاری، امنیت بالا و احراز هویت دومرحله‌ای داشته باشد.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا