آموزشی

ایردراپ همستر کامبت بر اساس سکه است یا پروفیت؟

همانطور که می‌دانید ایردراپ در کریپتو به معنای توزیع یا اهدای توکن رایگان به عنوان پاداش است. بازیکنان یک بازی تلگرامی همچون همستر، به منظور بالا رفتن محبوبیت و فراگیر شدن آن، ایردراپ دریافت می‌کنند تا بتوانند در بازی پیشرفت کنند. این کار به جذب انبوه کاربران و فعالیت بیشتر در آن می‌انجامد. حال سوال مهم اکثر کاربران این است که ایردراپ همستر کامبت چگونه محاسبه می‌شود؟ اگر این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است، پاسخ آن در این مطلب به صورت کامل قرار داده شده است.

خرید و فروش رفرال همستر کامبت با کارمزد پایین
خرید رفرال همستر کامبت

ایردراپ همستر کامبت چگونه محاسبه می‌شود؟

در بازی همستر ایردراپ اصلی با میزان پروفیت شما محاسبه می‌شود و همستر اعلام داشته است ایردراپ آن تنها با توجه به تعداد سکه و موجودی کاربران انجام نمی‌شود. تیم پروژه همستر کامبت گفته‌اند سودی که هر بازیکن در هر ساعت بدست می‌آورد نیز مهم در نظر گرفته می‌شود.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

بنابراین پاسخ اینکه پروفیت مهمه یا سکه را باید با توجه به ویدیویی که این پروژه در یوتیوب رسمی خود منتشر کرده است، پروفیت روزانه بدانیم و اهمیت سکه‌ها را کمتر در نظر بگیریم. به این ترتیب تلاش برای جمع‌آوری پروفیت نسبت به ضربه زدن برای دریافت سکه، ارزش بالاتری دارد. حال برای اینکه بدانید پروفیت چیست و چگونه می‌توان آن را افزایش داد، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.  

خواندن  نات کوین چیست؟ معرفی ارز دیجیتال NOT و بازی مرتبط با آن

در بازی همستر پروفیت مهمه یا سکه

پرافیت یا پروفیت در ایردراپ همستر کامبت چیست؟

در بازی همستر پرافیت به معنای سود ساعتی بوده و به میزان دریافت سکه‌هایی در هر ساعت اشاره دارد که آن‌ها را بدون ضربه روی صفحه بدست می‌آورید. این سکه‌ها با توجه به تعداد همسترها و کارت‌های فعال شده محاسبه می‌شود.

پرافیت بر ساعت (Profit Per Hour) در بالای سمت راست بازی نشان داده شده و اشاره داشتیم که بر اساس تسک‌هایی که کاربر انجام می‌دهد، حساب می‌شود. شما می‌توانید در بخش Exchange، تعداد امتیاز با هر ضربه (Earn per tap)، تعداد امتیاز دریافتی و تعداد پروفیت در هر ساعت (Profit per hour) را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است در همستر کاربرها بعد از هر ۳ ساعت پرافیت خود را جمع آوری می‌کنند. چراکه بعد از ۳ ساعت امکان ذخیره وجود ندارد و کاربر باید برای از دست ندادن، آن‌ها را ذخیره کند.

حتما می خواهید بدانید زمان فروش همستر کامبت چه زمانی است؟ پس مقاله ما را مطالعه کنید.

 

راه افزایش پروفیت در همستر

راه‌های افزایش پروفیت در ایردراپ همستر

برای افزایش پروفیت در ایردراپ همستر کامبت راه‌های متفاوتی وجود دارد. اینکه هر کاربر از چه راهی استفاده می‌کند با توجه به سطح بازی و استراتژی‌های وی متفاوت خواهد بود. برخی از فعالیت‌هایی که پروفیت را افزایش می‌دهند شامل موارد زیر است:

  • خرید همستر جدید
  • ارتقا همسترها
  • خرید کارت پرافیت ساعتی
  • استفاده از کارت بخش‌های دیگر
  • دعوت دوستان به بازی
  • شرکت در رویدادهای بازی

انواع تسک‌های ایردراپ همستر کامبت

اولین تسک‌هایی که از سوی همستر  برای کاربران جهت دریافت ایردراپ همستر کامبت اعلام شده است، موارد زیر را شامل شده:

  • متصل کردن کیف پول TON کوین: اولین تسک لازم اتصال Ton Keeper به بازی همستر کامبت است.
  • عضو شدن در کانال تلگرامی همستر کامبت: برای هر کاربر کافی است تنها در در کانال رسمی تلگرامی این بازی عضو شود.
خواندن  راز ورود به تلگرام خودم بدون کد: امنیت، روش‌ها و چالش‌ها

سخن نهایی در مورد ایردراپ همستر کامبت

مهم است بدانید ایردراپ همستر کامبت موارد دیگری را هم به عنوان عوامل موثر بر پرافیت در نظر دارد که هنوز اعلام نشده است. این موارد به محض اعلام شدن باید توسط بازیکنان در نظر گرفته شود تا بتوانند خود را ارتقا دهند.

مهم‌ترین سوالات کاربران در مورد ایردراپ همستر کمبت

در ایردراپ همستر کامبت پروفیت مهمه یا سکه؟

با توجه به آنچه از سوی تیم پروژه اعلام شده است، پروفیت ساعتی کاربران مهم‌تر است.

چه زمانی ایردراپ همستر کمبت لیست می‌شود؟

با توجه به اعلامیه تیم پروژه احتمال فهرست شدن آن در ماه تیر و مرداد وجود دارد.

المیرا فرهنگ نیا

المیرا فرهنگ‌نیا هستم و با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها در مقالاتم، شما را در شناخت دنیای مجازی و راه‌های بهره‌بردن از آن کمک می‌کنم! تجربه چندین ساله من در نویسندگی و تخصص در سئو این امکان را می‌دهد که نیازهای شما را به درستی تشخیص و مطالبی جذاب و کاربردی ارائه دهم. با من همراه شوید تا به سوی موفقیت در دنیای آنلاین قدم برداریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا