شماره مجازی

بهترین سایت برای خرید شماره مجازی بدون ریپورت

استفاده از شماره مجازی برای بدست آوردن حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی، راه مناسبی برای افرادی است که نمی‌خواهند از شماره تلفن یا ایمیل شخصی خود استفاده کنند. با توجه به تعداد بسیار زیاد شبکه‌های اجتماعی مختلف، شماره مجازی به عنوان راهی ساده و بدون نیاز به خرید شماره تلفن جدید، به این فرد‌ها کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه و زمان، حساب کاربری خود را بر روی این شبکه‌ها ایجاد کنند. پیش از این، برای بدست آوردن چنین حساب‌هایی، فرد باید یک شماره تلفن جدید خریداری کند که این کار هزینه و زمان زیادی را به دنبال دارد. با وجود شماره مجازی، این فرآیند به سادگی و با کمترین هزینه انجام می‌شود و به عنوان راهی مناسب برای بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌گردد.

شماره مجازی بدون ریپورت

شماره مجازی بدون ریپورت

ممکن است پیش آمده باشد که در یک شبکه اجتماعی مثل تلگرام، به دلایلی ریپورت شده باشید. ریپورت شدن حساب کاربری ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نقض قوانین و مقررات شبکه اجتماعی باشد.

بسیاری از افراد با استفاده از شماره‌های مجازی، اقدام به ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند تا جلوی ریپورت شدن حساب کاربری را بگیرند. با این حال، ممکن است شماره مجازی هم ریپورت شود. برای جلوگیری از ریپورت شدن حساب کاربری، باید از چند تکنیک استفاده کرد. به عنوان مثال، باید از شماره مجازی معتبر و قابل اعتماد استفاده کرد و همچنین قوانین و مقررات شبکه اجتماعی را رعایت کرد.

در مورد دلایل ریپورت شدن حساب کاربری، ممکن است به دلیل ارسال پیام‌های نامناسب، انجام فعالیت‌های غیرقانونی یا نقض قوانین و مقررات شبکه اجتماعی باشد. برای جلوگیری از ریپورت شدن حساب کاربری، بهتر است از برخی رویکردها مانند عدم انتشار مطالب نامناسب و رعایت قوانین و مقررات شبکه اجتماعی پیروی کرد.

 

بهترین و ارزان ترین سایت برای خرید شماره مجازی بدون ریپورت

سایت ارزانسل با ارائه شماره مجازی بیش از 130 کشور یکی از جامع ترین سایت ها برای خرید شماره مجازی است. شما برای خرید این شماره کافی است که به لینک زیر بروید و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را که بیش از 20 نوع تنوع دارد، خریداری کنید.

خرید شماره مجازی

 

چرا شماره های ثابت یا شماره های مجازی در تلگرام محدود (report)می شوند؟

شماره مجازی بدون ریپورت

تلگرام یکی از برنامه‌هایی است که کاربران در آن زیاد مسدود می‌شوند و متاسفانه حتی با استفاده از شماره‌های مجازی، ریپورت و مسدود می‌شوند.

به دلایل مختلفی مانند سوییچ کردن حالت اکانت بر روی حالت last seen recently به مدت طولانی، استفاده از برنامه‌های جانبی نظیر موبوگرام، تلگرام طلایی و هاتگرام، عضویت در گروه‌ها و کانال‌های غیراخلاقی، ارسال استیکرهای غیرمجاز برای کاربران ناشناس، ارسال بیش از 100 پیام در 24 ساعت، رفتن بدون اجازه به پیام خصوصی افراد مختلف، ارسال لینک‌های غیرمعتبر، دعوت و حذف شدن از گروه و کانال‌های تبلیغاتی، ارسال پیام‌های تکراری و ناخوشایند به افراد مختلف، ممکن است حساب کاربری شما در تلگرام ریپورت و مسدود شود.

قبل از آن که به دنبال دریافت شماره مجازی بدون محدودیت باشید، به نکات فوق توجه کنید تا جلوی ریپورت و مسدود شدن حساب کاربری خود در تلگرام را بگیرید.

 

چگونگی دریافت شماره مجازی بدون ریپورت

مزایای شماره مجازی بدون ریپورت

در بخش قبلی، به بررسی تعدادی از دلایل مسدود شدن در تلگرام پرداختیم. یکی دیگر از دلایل اصلی ریپورت شدن در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، استفاده از شماره‌های مجازی است.

برای داشتن یک شماره مجازی با سطح اعتبار و عمر مناسب، باید به پلتفرم‌هایی که خدمات شماره مجازی ارائه می‌دهند مراجعه کنید. ممکن است برخی از شماره‌های مجازی که به کاربران ارائه می‌شوند، قابلیت مسدود شدن را داشته باشند.

شماره‌های مجازی رایگان دارای سطح اعتبار پایینی هستند و دارای تاریخ انقضا مشخصی هستند که به همین دلیل ممکن است در شبکه‌های اجتماعی ریپورت شوند.

با این حال، می‌توانید با مراجعه به پلتفرم‌هایی مانند ارزانسل، دارای یک شماره مجازی با سطح اعتبار و عمر مناسب شوید که اصلا ریپورت نمی‌شود. در واقع، شماره مجازی که برای خود از این پلتفرم تهیه می‌کنید، به طور کامل در اختیار خودتان قرار خواهد گرفت و هیچگونه واگذاری به فرد دیگری صورت نخواهد گرفت. بنابراین، حتی با چند بار مسدود شدن، نیازی به انصراف از استفاده از شماره‌های مجازی ندارید.

برنامه های دریافت شماره مجازی بدون محدودیت

برنامه های دریافت شماره مجازی بدون ریپورت

همچنین، برای دریافت یک شماره مجازی مطمئن، می‌توانید از برنامه‌های زیر استفاده کنید:

– NextPlus
– Textnow
– TextPlus
– Textme
– Text free & Call free
– ndline2
– SafeUM
– Talkatone Calling App

در صورت تمایل به خرید شماره مجازی واتساپ، پیشنهاد می‌دهیم به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

 

چگونه بفهمیم که یک شماره مجازی report نمی شود؟

مزایای شماره مجازی بدون ریپورت

در بخش قبلی علاوه بر راه های دریافت شماره مجازی بدون ریپورت، به دلایل مسدود شدن شماره‌های مجازی هم پرداختیم. اما بعد از خرید شماره مجازی، می‌توانید با استفاده از تلگرام به راحتی از مسدود نشدن آن مطلع شوید.

ابتدا با استفاده از شماره مجازی خود یک اکانت تلگرام ایجاد کنید. سپس از طریق همان اکانت، به ربات SpamBot@ مراجعه کنید.

بعد از فعالسازی این ربات، اگر شماره مجازی شما محدودیتی داشته باشد که موجب ریپورت آن شود، به شما اطلاع داده خواهد شد. به علاوه، اگر شماره مجازی شما محدودیتی نداشته باشد و قابل استفاده باشد، خبری به شما داده نخواهد شد.

با استفاده از ربات SpamBot@، می‌توانید به راحتی مطمئن شوید که شماره مجازی شما مورد ریپورت قرار نگرفته است و دارای سطح اعتبار و عمر مناسبی است که قابل استفاده در تلگرام است.

 

سخن آخر

حتماً به خاطر داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و یا برقراری تماس، از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا